EasyFit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä kyseinen sali tulossa Kokkolaan. On kuulemma aika laaja ketju. Oisko kokemuksia kyseisestä salista? Hinta ainaki näyttää olevan tosi edullinen, 29.90 €/kk. :) Mut onko käytössä paljon vapaita painoja, vai onko laitepainotteinen sali?

Pasilaan avasivat viime kuussa salin ja aloin siellä käydä. Muuten ihan jees mutta mave-paikka puuttuu, eli saa aika rauhallisesti painot laskea lattialle ettei mee parketista läpi. Kävin jo asiasta mainitseen, saa nähdä tekevätkö asialle mitään. Itse laitoin levypainot lattian suojaksi, hieman vaimentavat. Itse oikeastaan vaihdoin salia sen takia ku on halpa ja samalla hinnalla saa kunnon suihku/saunatilat käyttöön.

Kalasatamassa käydään tyttöystävän kanssa. Laitteita löytyy, mutta myös vapaiden painojen puoli. Painavin käsipaino 32kg. Suihkutilat siistissä kunnossa. Salin pitäjä on erittäin mukava ja ottaa aina iloisesti vastaan. Mavea pystyy tehdä ainakin Kalasatamassa, jossa lattiapinta on erilaista. Tämä toki riippuu hyvin paljon sitten, että minkälainen lattia sinne tulossa. Hintalaatu suhde ensimmäiseksi saliksi omasta mielestä erinomainen ja määräaikaista sopimusta ei tarvitse allekirjoittaa. Omalta salilta löytyy vielä esimerkiksi Alaviistopenkki(löytyykö pasilasta?)

Suosittelen siis ehdottomasti.

Vaikka oliskin samaa ketjua, niin jokaisella salilla on silti oma, yksityinen yrittäjä ja siten se on hänen vallassaan joko tehdä salista hyvä good ol' gym tai muodikas laitehelvetti.

Oulussa ite käyn kyseisen ketjun salilla (kuivasrannassa) , löytyy myös edenin yhteydestä, pakko kyllä sanoa
että jos en asuis tien toisella puolella ja hinta ois nuin halpa ni en kävis. Ihan liikaa turhia fitness laitteita, levypaino paikat turhan pieniä, huono kyykky räkki, huono penkki, nyt kyllä omistaja meinas että on ilmeisesti tilaamassa kunnon penkin. Riippuu tietenki omistajasta mihin ja minkälaisiin laitteisiin sijoittaa mutta oon saanut ketjusta käsitteen että ollaan trendikäs treeni paikka mihin on helppo tulla "viihtymään".

Pasilaan avasivat viime kuussa salin ja aloin siellä käydä. Muuten ihan jees mutta mave-paikka puuttuu, eli saa aika rauhallisesti painot laskea lattialle ettei mee parketista läpi. Kävin jo asiasta mainitseen, saa nähdä tekevätkö asialle mitään. Itse laitoin levypainot lattian suojaksi, hieman vaimentavat. Itse oikeastaan vaihdoin salia sen takia ku on halpa ja samalla hinnalla saa kunnon suihku/saunatilat käyttöön.
Kannattaa kokeilla joogamattoja.

Kotkan easyfitillä saa ainakin rahoilleen vastinetta. Sali kahdessa kerroksessa, ylhäällä uusia laitteita, "naisten" käsi- ja levypainoja ja "tankoja", kuntopyörät, juoksumatot ym, spinningsali ja yksi "jumppasali". Alhaalla ns. miesten sali eli vapaita painoja, ja yllättävän monipuolisesti peruslaitteita eli penkkiä, smithiä yms isojen liikkeiden laitteita. Kevyesti paras hinta-laatu-suhde Kotkan alueen saleista. Mutta tosissaan joo, vaihtelee tietenkin täysin salikohtaisesti millainen varustustaso kyseessä. Kuitenkin jos uusi sali on, niin uskoisin laitteidenkin olevan uusia. Kannattaa käydä kahtomassa, sehän ei maksa mitään ainakaan täällä :) Parasta tietysti se, ettei tarvitse tehdä mitään 12kk sopparia tai vastaavia, vaan pelkkä aloitusmaksu ja kk maksu, toki kuukauden irtisanomisajalla.

Noi uudet ketjusalit on aina enemmän tai vähemmän perseestä ja homompia paikkoja. :) Mutta kyllä niissä kaiken saa tehtyä, kun vähä pitää pikkurilliä pystyssä.

Ei kyseisestä itsellä kokemusta, mutta voisin ennustaa, että prässi on huono, käsipainoja ei riittävästi ja kyykkyhäkki puuttuu. :D

Porissa kävin itse noin vuosi sitten ja jos ei tarkotus treenata vapailla painoilla niin sitten paikka on hyvä. Porissa ei silloin ollut muuta vapaata painoa kuin käsipainot.

2 vuotta käynyt kahdessa eri easyfityssä ja on ollut ihan kohtalaista. Ensimmäisessä salissa (Ylöjärvi) oli kaikki mitä tarvitsen, vaikkakin aina melkein joutunut jonottamaan. Toisessa (Koivistonkylä) taas puuttuu juurikin kyykky-, mavepaikat ja peilejä liian vähän. Koikkarissa enemmän "naisten" laitteita ja käsipainot hyppii 12-14-18-24-32. Eli en toistaiseksi koikkaria voi suositella, on kohtuu uusi ja laitehankintoja tehdään kunhan vain saavat asiakkaita!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon käyny ylöjärvellä reilun vuoden, alussa ei tosiaan ollu paikkaa tehdä Mavea yms. Ja käsipainot oli vaan 32kg saakka. Nyt kun ollaan tarpeeks kinuttu niin ollaan saatu leuanvetotanko,Mavelle oma paikka, isompia käsipainoja ja nyt tulossa Smith. Vipuvarsilaitteet on hyviä, painopaikkalaitteet ihan ok. Täällä ainakin sali ihan hyvä, ainakin on halpa:rock: tosin kaupungin sali on vielä halvempi mutta nyt sekin on remontissa.

Käynyt myös ylöjärvellä vuoden verran ja pasilassa muutaman kerran työreissujen yhteydessä. Se pasila on kyllä imo aika vitsi, entiset kolme squash-kenttää tehty saliksi, eikä olla edes puhkottu seiniä että pääsisi "takaa" kiertään myös. Työreissuillahan siellä saa tarvittavan tehtyä, mutta vakituiseksi salikseni en sitä ottaisi. Tuo maven teko tosiaan häiritsi itseä, pari mimmiä ja vanhaa pappaa kuntopyörissä / pakarakoneissa ja itse ähkii ja kolistelee maven kanssa parketilla. Toisaalta pasilassa iso plussa 24/7 aukiolosta, ylöjärvi taitaa olla vieläkin 05-23. Sekin tietty riittää pääosin, mutta olisihan se kiva jos olisi mahdollisuus mennä vielä vähän myöhempäänkin.

Tietty jos ryhmäliikuntaa harrastaa, niin silloinhan tuo 30e/kk on aika edukas. Ymmärtääkseni oli aika laaja tarjonta.

Vaasan easyfitistä löytyy kaks mavepaikkaa, kyykky, smith, käsipainoja (en oo kattonut mihin kiloon asti), penkkejä tosi paljon jne jne... ja "naisten" puoli. Plus Vaasan easyfitillä tulee kokoajan lisää kamaa vapaapainoharjotteluun ja olen ollut tyytyväinen. Olen pystynyt tekemään kaikki mitä pitääkin. Onhan siellä noita vitkuttimiaki, mut ei nyt niin paljon. Tässä varmaan riippuu todella paljon yrittäjästä mitä sinne salille hommataan.

Tikkurilan Easyfitillä käyn ite, vapaita painoja on kyllä ja niin on myös laitteita, käsipainot aina 40 kiloon asti.

Koivistonkylässä on myös sekin huono puoli, että jos sattuu joku isompi kaveri tekemään jalkaprässiä, niin isoja painoja ei riitä muihin laitteisiin.
Tosin itse en ole se iso kaveri joka vie painot :)

Easyfit Kangasala on ainakin konepainotteinen, ja koneet on häiritsevän lähellä toisiaan!
Penkin kohdalla jopa vaarallisen lähellä, jos joku tekee samaan aikaan vieressä olevalla jalkaprässillä(lisää/ottaa painoja pois)

Tikkurilan easyfitillä itsekkin kävin vielä viime kesänä, siellä kuitenkin oli tuollaisia pieniä puutteita kuten ylä- ja alatalja ja leuanvetotanko.. Smithistäkin sai vain haaveilla. Ylätaljaa ja leuanvetotankoa pyydeltiin porukalla puoli vuotta, mutta ei niitä sinne ainakaan silloin vielä tullut. Mukavahan se olisi siellä käydä sijainnin ja hinnan vuoksi, mutta vähän liikaa puutteita omaan makuun kun ei edes saunaa löydy :/.

Käyn Kangasalan Easyfitillä joka on aika pieni ja välillä liikaa tungosta varmaankin johtuen siitä että maksaa 20-25€ vähemmän kun muut paikkakunnan salit. Mave paikalle ensin ohuet lattiansuojat jotka nyt vaihdettiin paksuihin joten voi vaikka 200kg pudottaa lattialle. Aluksi käsipainoja oli 32kg saakka mutta pyytämällä melkein kaiken ajan kanssa saanut mitä ihmiset on halunnut joten nyt löytyy 40kg asti. Hyvät laitteet kaikinpuolin. Riippuu tietysti yrittäjästä kuinka paljon ihmisten toiveita kuuntelee ja haluaa toteuttaa, mutta kangasalla ainakin kaikki otettu huomioon vaikka tilaa ei hirveesti ole.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom