EasyFit?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuulostaa kyllä aika huonolta siinä mielessä että käsipainoja vaan 32 kg asti ja mavepaikka luultavasti puuttuu. Muuten ehkä kummiski ihan ok, koska opiskelijana ei pitkälle pötkitä hintojen kanssa.

Siilinjärven EasyFitin avajaispäivänä kävin katselemassa salia, ja siellä oli käsipainoissa pyörivät muoviset kahvat.

Technogymin käsipainot löytyy varmaan kaikista noilta saleilta. En oo kyllä vielä todennu haittaavan mun treeniä.

E: Onko sillä muuten joku tarkoitus, että ne pyörii?

Itse en pidä niistä pyörivistä käsipainoista, ne on melkoset rimpulat ja niihin hankala laittaa vetoremmejä. Ja kyllähän käsipainoja vähintää 60 pitäs aina olla... :(

Kohta reippaan vuoden käynyt Kalasatamassa ja olen tykännyt! Sieltä löytyy ainakin itselleni kaikki tarvittavat ja myös hyvä mahdollisuus osallistua ryhmäliikuntatunteihin, jos sillepäälle sattuu. Lisäksi tykkään, koska se on hyvien kulkuyhteyksien varrella, edullinen hinta ja ei määräaikaista sopimusta. :) Ja tottakait plussaa on myös se, että töistä ja kotoa pääsee kätevästi salille. :)

Porvoossa kans uudehko EasyFit. Ihan kelpo sali mitä nyt ite käyny siellä sen kuutisen viikkoa. Ihan sopivan kokonen jossei pahimpaan ruuhka-aikaan mee. Laitteita ihan hyvin mutta ala ja ylätaljat puuttuu, mut ristikkäistaljalla korvaan. On kaiken maailman ryhmäliikunta tunteja niistä tykkääville

Seinäjoen EasyFitillä oon käynyt noin 1,5 vuotta. Ei mitään valittamista. Vapaita painoja löytyy, kyykkypaikkoja on (yhteen saa varmistusraudat), käsipainot 4-44kg aina 2kg välein. Sitten on vielä 50kg ja 55kg hanttelit muistaakseni. Onhan siellä noita laitteitakin aika paljon, mutta itse ei oo tarvinnut montaakaan käyttää, kun pystyy kyllä kaiken haluamansa tekemään. Ainut miinus siitä, että alatalja puuttuu.

Koivistonkylän easyfit ihan ok, isompi kaveri varmasti närkästyis vaan mutta perus jampalle hyvä sali. Käsipainot on mielenkiintosilla harppauksilla, 12, 14, 18??, 20, 24 ja 30.. Mukava tehä keskitettyä hauberia 4 kilon nousulla.
Alatalja puuttuu kokonaan ja kyykky mesta. Levypainojakin vois olla enemmän ja laajemmin. Henkilökunnalta kun kysyy koska hankitaan niin vastaus on aina sama "Sitten kun on taloudellisesti mahdollista.." näin viimeiset 8 kuukautta.
Pari spinninki pyörää poistoon ja kunnon laitteita tilalle! :)

Onko porukalla kokemuksia EasyFittin virtuaali ryhmätunneista? Onko toimiva ratkaisu? Olen miettinyt siirtymistä kyseiselle salille ja kun samaan hintaan kuuluu ryhmäliikunta, niin voisi muutamalla tunnilla käydäkkin. Monet tunneista on vain juuri virtuaalitunteja ja osan kesto on vain 30min, mikä itsestä kuulostaa lyhyeltä ajalta... Kokeilemallahan tämäkin selviäisi, mutta olisi myös kiva kuulla muidenkin kokemuksia :D

Oma kokemus virtuaalispinningistä Helsinki Clubin EasyFitistä: On toimiva ratkaisu, siellä alkaa ilmeisesti automaattisesti pyöriä aina välillä joku virtuaalitunti, oli siellä sitten ketään tai ei. Myös itse pääsee valitsemaan ohjelman, silloin kun siellä ei ole kukaan muu laittanut mitään pyörimään... Sillloin kun vuosi sitten kävin polkemassa muutaman kerran, niin aina pääsin itse valitsemaan vetäjän, sekä otanko 30 min. vai 45 min. jne.
Muutenkin annan peukut tälle salille, painoja löytyy ihan riittävästi ja hintaansa nähden tasokas. Kaikkea härpäkettä puuttuu, jos se rupeaa kaiveleen, niin sitten kävelen jollekin muualle salille, vielä ei ole tarvinnut...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Löytyiskö lisää kokemuksia Pasilan Easyfitista nyt kun sali on ollut auki melkein vuoden? Edullinen hinta houkuttelisi. Kiinnostaisi erityisesti tuon salin ruuhkaisuus. Se kun on ihan sama kuinka hyvin varusteltu sali on, jos siellä ei ikinä mahdu treenaamaan...

Oulussa ite käyn kyseisen ketjun salilla (kuivasrannassa) , löytyy myös edenin yhteydestä, pakko kyllä sanoa
että jos en asuis tien toisella puolella ja hinta ois nuin halpa ni en kävis. Ihan liikaa turhia fitness laitteita, levypaino paikat turhan pieniä, huono kyykky räkki, huono penkki, nyt kyllä omistaja meinas että on ilmeisesti tilaamassa kunnon penkin. Riippuu tietenki omistajasta mihin ja minkälaisiin laitteisiin sijoittaa mutta oon saanut ketjusta käsitteen että ollaan trendikäs treeni paikka mihin on helppo tulla "viihtymään".

Päivitetään vähän Oulun Easyfitin tilannetta, jos joku on kyseistä salia harkinnut. Eli parempaan suuntaan mennyt viime aikoina kyllä jos aiemmin ollut tilanne tämä. Salille on vasta hommattu uusi perkuleen hyvä penkki (yhteensä 3 penkkiä tällä hetkellä), uusi ristikkäistalja (nyt niitä on 2) sekä vanhoja rikkinäisiä laitteita korjattu. Mavettaa pystyy kaksi henkilöä yhtä aikaa ja kyykkypaikkoja on kaksi. Joista toinen on kyllä paska; ei voi säätää varmistusrautoja ja ne on liian korkealla. Ainoat puuttet tällä hetkellä on vinopenkin puute ja se, että suurimmat kässärit on 40kg.

Omasta mielestäni on kyllä hyvinkin 29€/kk arvoinen sali. Varsinkin kun on 1,5km päässä kotopuolesta.

Edit. Ja omasta mielestäni osa vipuvarsilaitteista on oikein päteviä oikeassa kohdassa treeniä tehtynä.

Suurin miinuspuoli tuossa Kuivasrannan EasyFitissä on se väen paljous. Eihän sinne kello 16-21 välillä viitsi mennä laisinkaan, kun joka paikkaan saa jonottaa. Ja lisää haalitaan asiakkaita (toki ymmärrän, liiketoiminnasta kun kyse) kaikenmaailman kamppiksilla.

Onko tuolla kalasatamassa jalkaprässiä joka on suuntautunut yläviistoon? Mites vapaat painojen määrä vai onko suurimmaksi osaksi pelkkiä hilavitkuttimia? Hintansa puolesta ainakin olis ihan loistava paikka :)

Hetki sit avattii easyfit myös meidän kylään. Todella halpa hinta kiinnosti joten sinne painelin. Laitteita on monia, pakkapainoilla varustettuja ja sit ihan levypainolaitteita. Vapaita painojakin löytyy mukavasti. :)

Ite käyn kangasalan easyfitillä vapaita painoja on mukavasti mun makuun ja smittikin saatiin tuossa kesällä muistaakseni. Hyvin saan reenini tehtyä ainoa miinus on että alataljaa ei ole muutakun ristikkäistaljassa tehtynä mutta siinä loppuu malmit kesken.

Käväsin valkeakosken easyfitillä. Ei ollut kyllä erikoinen. Mave paikka uupuu syy koska keskus on ostarissa. Alatalja puuttui. Kässärit 40kg iso miinus. Pieni paikka muutenkin. No tulipahan poikettua.

Onko näissä easyfiteissä mitään 1 kerran/10 kortin mahdollisuutta? Mistään en löytänyt mitään informaatiota!?

Ei taija olla, paitsi yksi tutustumiskerta. Kuukausikortti o edullinen mutta ottavat sitte 30e liittymismaksun tjsp. joka kerta ku otat jäsenyyden.

Reissaajia voi kiinnostaa että näyttivät mainostavan että VIP-asiakkaille (pieni kuukausilisämaksu, tai yli vuoden kestänyt jäsenyys) myös muiden Fittien käyttö ilmaiseksi.

Itse olen Oulun Ritaharjun Fitillä käyny about vuoden, ihan siisti kuntoilusali ja aina välillä tulee jotain uuttakin. Huomaa tosin että laitevalikoima painottuu perusvehkeisiin, mitään sen kummempia erikoisuuksia ei ole.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom