Donald Trump

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makhak
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan hyvinhän se meni, jonka viimeiset 4 vuotta osoittavat. Tulis nyt ne vaalit äkkiä, niin loppuisi tämä ulina, tai siis tietenkin jatkuu muilla aiheilla vielä seuraavat 4 vuotta.

Ai nää puheet "executive ordereista" olivat siis vain vitsailua eikä mitään vaalilupauksia? Myönnettäköön, että minulla on usein hieman vaikeuksia erottaa Trumpin vitsejä ja vaalilupauksia toisistaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai nää puheet "executive ordereista" olivat siis vain vitsailua eikä mitään vaalilupauksia? Myönnettäköön, että minulla on usein hieman vaikeuksia erottaa Trumpin vitsejä ja vaalilupauksia toisistaan.

Ehän mä edes katsonu tuota videota, kun sinä laitat jotain trumpista, niin siinä ei voi olla mitään hyvää, tai edes neutraalia uutisointia. Sinun kannattaisi kyllä kysyä hesarista pestiä, voisit olla hesarin virallinen "Trump toimittaja" Aina tasalaatuista "journalismia!"

Slogan vois olla: "Silmät kiinni jo vuodesta 2016"
 
Todellisuudessa Trump piti vaalilupauksensa paremmin kuin kukaan aiemmin, todellakin vei Amerikan ennennäkemättömään greatnessiin talouden ja työllisyyden puolesta koronaan asti.
Noita vaalilupausvideoita voidaan tehdä ihan jokaisesta suomalaisesta pääministeripuolueesta lähtien.
Eipä ole kukaan vienyt Suomea sellaisiin talous ja työllisyyslukuihin ikinä, mitä Trump rykäs koronaan asti.

Ja tosiaan eilen S&P 500 kaikkien aikojen ennätykseen. Taas yksi sulka lisää Trumpin hattuun.
 
Ehän mä edes katsonu tuota videota, kun sinä laitat jotain trumpista, niin siinä ei voi olla mitään hyvää, tai edes neutraalia uutisointia. Sinun kannattaisi kyllä kysyä hesarista pestiä, voisit olla hesarin virallinen "Trump toimittaja" Aina tasalaatuista "journalismia!"

Slogan vois olla: "Silmät kiinni jo vuodesta 2016"

Tässä ajankohtaisessa asiassa Trumpin hapuilu äärilaidasta toiseen tuli, ainakin minulle, uutena tietona ja se oli mielestäni harmittomalla tavalla hauskaa. Olen kyllä postannut tähän ketjuun ihan positiivisiakin juttuja Trumpista, jos mielenkiintoisia sellaisia on vastaan tullut. En kovin usein, mutta olenpahan kuitenkin.
 

Mr Trump wore a face mask as he entered New York-Presbyterian Hospital on Friday afternoon, staying for about 45 minutes.
US media reports say Robert Trump, 72, is seriously ill, but it is not clear why he was admitted to the facility.
He used to manage the Trump property empire's real-estate investments.

"I have a wonderful brother. We've had a great relationship for a long time. From day one. Long time. And he's in the hospital right now. Hopefully, he'll be all right, but he's having a hard time."
 
Tässä ajankohtaisessa asiassa Trumpin hapuilu äärilaidasta toiseen tuli, ainakin minulle, uutena tietona ja se oli mielestäni harmittomalla tavalla hauskaa. Olen kyllä postannut tähän ketjuun ihan positiivisiakin juttuja Trumpista, jos mielenkiintoisia sellaisia on vastaan tullut. En kovin usein, mutta olenpahan kuitenkin.
Mutta on kuitenkin olemassa suuri vaara, että linkität Trumpista jotain, mikä ei tuota aikakautemme suurinta johtajaa ylistä, niin parempi jättää katsomatta varmuuden vuoksi. Ja koska Trump puhuu sitä itseään todella usein, niin Trumpin omien puheiden linkittäminen on ihan puolueellista ja suorastaan vasemmiston propagandaa.
 
Kohta olisi saatavilla taas uusi kirja Trumpin entiseltä "kolleegalta":

View: https://twitter.com/MichaelCohen212/status/1293993984772145154


Mistäköhän johtuu, että yhdestä ja samasta henkilöstä putkahtelee tavan takaa kirjoja, joiden tapahtumat eivät päivänvaloa kestä - miksei näistä aiemmista "pahispressoista" löydy vastaavia?

Olisko sen takia, kun saa todella helpolla myytyä. Siitä onko niiden tiedoilla mitään arvoa ei ole merkitystä.
 
Jopa tällaiset loismadotkin kukoistavat Trumpin kaudella ja kirjat myy. Muuten ei myis. Trump making America great for everybody. =D

Hahah, kyllähän se Donald Juniorkin on jotain kirjoja isästään tehnyt, mutta niitä ei ole tilaillut kukaan muu kuin republikaanipuolue :)
 
Olisko sen takia, kun saa todella helpolla myytyä. Siitä onko niiden tiedoilla mitään arvoa ei ole merkitystä.

Tietojen paikkansa pitävyyteen en ota kantaa, mutta miksi nimenomaan Trumpia vastaan? Luulisi, että jos Trump on todellakin niin syytön kaikkeen kuin väittää olevansa ja Cohenin kirjan sisältö puoltaisi tätä, niin kirja möisi silti. Luulisihan nyt sellaisen kirjan kiinnostavan massoja, joka paljastaisi miten korruptoituneesti FBI on näin korkean profiilin tapauksen tutkinnassa toiminut.
 
Cohen on linnakundi, veropetosta sun muuta täysin Trumpiin liittymättä. Off the team! Ja nyt sitten katkeralla kirjalla takasin, juupa-juu. Ton kaverin uran viimenen move, niin rahastaa sillä minkä pystyy.
 
Cohen on linnakundi, veropetosta sun muuta täysin Trumpiin liittymättä. Off the team! Ja nyt sitten katkeralla kirjalla takasin, juupa-juu. Ton kaverin uran viimenen move, niin rahastaa sillä minkä pystyy.

Niin no - "epäluotettavan linnakundin" sijaan se olisikin edelleen pelkkä "epäluotettava asianajaja" mikäli ei olisi yrittänyt peitellä Trumpin tekosia ja jäänyt kiinni. Mä luulen, ettei tän tason pelaajat paljoakaan anna hetkellisen takapakin haitata, vaan meno jatkuu kohta entisellään. Suuren yleisön muisti on tunnetusti kovin lyhyt.
 
Niin no - "epäluotettavan linnakundin" sijaan se olisikin edelleen pelkkä "epäluotettava asianajaja" mikäli ei olisi yrittänyt peitellä Trumpin tekosia ja jäänyt kiinni. Mä luulen, ettei tän tason pelaajat paljoakaan anna hetkellisen takapakin haitata, vaan meno jatkuu kohta entisellään. Suuren yleisön muisti on tunnetusti kovin lyhyt.

En maininnut sanaa epäluotettava, mutta you can connect the dots! Hyvä. Kyllä, täysin epäluotettava "kirjailija".
 
En maininnut sanaa epäluotettava, mutta you can connect the dots! Hyvä. Kyllä, täysin epäluotettava "kirjailija".

My bad - tulkitsin sinun epäsuorasti vihjailevan, että kyseessä olisi jotenkin epäluotettava kaveri. Jokatapauksessa varsin näyttävästi tämän veijarin on haluttu pitävän turpansa kiinni ja jättävän kirjat kirjoittamatta.
 

As usual.

Mutta. Positiivinen kuva piristämään kaikkien mieliä!
Get-Cops-for-Trump-shirts.jpg
 
varsin näyttävästi tämän veijarin on haluttu pitävän turpansa kiinni ja jättävän kirjat kirjoittamatta.

Sehän ilman muuta todistaa sitä, että hän puhuu totta? Vai voisiko mitenkään syynä olla tulevat vaalit, eli kaikella mahdollisella paskapuheella, voidaan, tai ainakin yritetään voida vaikuttaa vaalien tulokseen, ja samalla tuo tienaa jotain tuosta paskakääröstään, vaalien jälkeen tuo "paljastuskirja" olisi täysin arvoton. Peli on kovaa, mutta likaista (puolin ja toisin).
 
Back
Ylös Bottom