Kennedy lähettänyt kannattajilleen sähköpostia...
"Ihmiset kysyvät minulta, että jos he asuvat punaisessa tai sinisessä osavaltiossa, pitäisikö heidän silti äänestää minua?
Vastaus on helppo. Ei ole väliä missä osavaltiossa asut, kehotan sinua äänestämään Donald Trumpia. Syynä on se, että se on ainoa tapa saada minut ja kaikki mitä edustan Washington DC:hen ja täyttää tehtäväni, jonka vuoksi kampanjoin.
Paljon on vaakalaudalla. Lastemme terveys, valtion virastojemme rehellisyys, jopa lajimme selviytyminen, kun demokraatit työntävät meitä lähemmäs kolmatta maailmansotaa. Mutta haluan kertoa vielä yhden syyn, miksi on välttämätöntä saada Donald Trump Valkoiseen taloon.
Tällä hetkellä sananvapaus on hellittämättömän hyökkäyksen kohteena Amerikassa ja kaikkialla maailmassa, mutta meillä on sitä silti tarpeeksi, jotta voit ainakin lukea tämän sähköpostin tai seurata minua X:ssä. Voimme silti tehdä opposition kampanjaa.
Monissa maissa sitä ei voi tehdä, koska valtio hallitsee mediaa. Valtio sensuroi Internetiä. Brasilia kielsi juuri Twitterin, koska Elon Musk kieltäytyi sensuroimasta käyttäjien puhetta. Kamala Harris sanoo, että Muskin on parempi käyttäytyä tai hän "menettää etuoikeutensa".
Hän ajattelee - ja demokraattiset tahot ajattelevat - että sananvapaus on etuoikeus. No mielestäni se on oikeus. Ja mikäli Kamala Harris valitaan, hänen takanaan olevat voimat kumoavat tämän oikeuden. He ovat jo puolivälissä. Vuoteen 2028 mennessä on liian myöhäistä. Kun olemme totalitarismin otteessa, emme voi äänestää siitä enää irti. Tämä on viimeinen mahdollisuutemme pysäyttää heidät.
Pitkien keskustelujen jälkeen presidentti Trumpin ja hänen tiiminsä kanssa tiedän, että hän on täysin vakuuttunut tästä prioriteetista. Hän näkee sensuurikoneen sellaisena kuin se on. Muista, että hänet potkittiin Twitteristä vuonna 2021. Ja hän on kokenut suoraan, kuinka valtion virastoja asetetaan tuhoamamaan poliittisia vastustajia. Hän luottaa minun apuuni korruption puhdistamisessa, ja siksi luotan teihin kannattajiini, jotka autatte häntä palaamaan Valkoiseen taloon.
Kuten tiedätte, vaalit voivat olla hyvin tiukat. Kiistanalainen vaalitulos olisi katastrofi jakautuneelle kansakunnallemme. Presidentti Trumpin on otettava ylivoimainen voitto sekä vaalikollegiossa että kansanäänestyksessä. Hän ei voi tehdä sitä, elleivät kannattajani liity häneen ja katso kokonaiskuvaa. Meidän on yhdistyttävä, jos aiomme kaataa maatamme tuhoavan juurtuneen eliitin.
Tässä on mitä se tarkoittaa sinulle:
Mikäli tuet minua ja näkemystäni yhteisten päämäärien ympärille yhdistyneestä hallituksesta kaikissa osavaltioissa, kannustan teitä äänestämään presidentti Trumpia.
Tässä ei ole kyse äänten jakamisesta tai ristiriitaisten signaalien lähettämisestä. Kyse on yhtenäisen rintaman luomisesta, joka vie meidät näiden myrskyisten aikojen läpi ja palauttaa hallituksellemme eheyden.
Olen täysin sitoutunut tälle tielle. Mikä tahansa hämmennys tai jakautuminen tässä vaiheessa voi heikentää juuri sitä edistystä, jonka puolesta olemme taistelleet.
Viestimme ja prioriteettimme resonoivat enemmän kuin koskaan ennen.
Kiitos, että seisot kanssani vahvana Amerikan tulevaisuuden puolesta.
Vilpittömästi,
Robert F. Kennedy Jr"