Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan täysi vitsi tuo Kokon ”ihmiskoe”.
Tää kannattaa ehdottomasti katsoa.
Mitä vaaditaan ihmiseltä, joka haluaa kiivetä yli 900 metriä korkean, lähes pystysuoran vuorenseinämän ilman minkäänlaisia apuvälineitä?
Free Solo, Oscar®-palkittu dokumenttielokuva tänään tv-ensi-illassa 21.00 National Geographicilla!
Free Solo | Telkku.com - TV-opas
Tuli tämä katsottua eilen.Tää kannattaa ehdottomasti katsoa.
Mitä vaaditaan ihmiseltä, joka haluaa kiivetä yli 900 metriä korkean, lähes pystysuoran vuorenseinämän ilman minkäänlaisia apuvälineitä?
Free Solo, Oscar®-palkittu dokumenttielokuva tänään tv-ensi-illassa 21.00 National Geographicilla!
Free Solo | Telkku.com - TV-opas
Uusi Michael Jackson-dokkari Leaving Neverland on nyt ainakin hetken Youtubessa. Ja ei ole ihan helppoa katsottavaa, varsinkaan jos on herkkä pienten lasten hyväksikäyttökuvauksille. 2 uhria kertoo tässä ihan suorin sanoin mitä kaikkea tekivät. YLE vissiin näyttää tämän syksyllä telkkarissa.
Osa 1:
View: https://www.youtube.com/watch?v=IFjV-6iddrY
Osa 2:
View: https://www.youtube.com/watch?v=UrTX8WSCZBs
Hyökkäys tuota dokkaria ja varsinkin noita tarinansa kertoneita vastaan on ollut hurja. Ja toisaalta ymmärrän kyllä sen näkemyksen, että ei usko (tai halua uskoa) näitä syytöksiä, kun varsinkin ekan oikeudenkäynnin aikaan olin itsekin ihan varma, että ei siinä mitään totta voi olla. Mutta aika vaikea on nyt olla uskomatta, kun 4 tuntia tätä dokkaria kuuntelee. Vaikka tosiaan kertoo vain heidän näkökulmansa ja heidän puolensa tarinasta.Suosittelen jokaista katsomaan tuon dokkarin. Kestää sen 4h, mutta onhan toi ihan vitun creeppiä shittiä. Itse en tiennyt noista pojista mitään.
Melkoinen kepuli toi äijä oli. Ei paljon jäänyt mun mielestä epäilyksen sijaa, että oliko syyllinen vai ei.
Hyökkäys tuota dokkaria ja varsinkin noita tarinansa kertoneita vastaan on ollut hurja. Ja toisaalta ymmärrän kyllä sen näkemyksen, että ei usko (tai halua uskoa) näitä syytöksiä, kun varsinkin ekan oikeudenkäynnin aikaan olin itsekin ihan varma, että ei siinä mitään totta voi olla. Mutta aika vaikea on nyt olla uskomatta, kun 4 tuntia tätä dokkaria kuuntelee. Vaikka tosiaan kertoo vain heidän näkökulmansa ja heidän puolensa tarinasta.