Dokkareita joka lähtöön

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole tuomittu mistään ja kovasti saanut kritiikkiäkin tuo dokkari.

Osan vuodesta Suomessa asuva Michael Jacksonin veljentytär avautuu IS:n haastattelussa tiistaina esitettävästä kohudokumentista.
– Hän oli yksi rakastavimmista ja hellimmistä ihmisistä, joita tiesin. Hän auttoi minua urallani valtavasti. Ja hän myös käytti minua seitsemän vuoden ajan seksuaalisesti hyväksi.

Nyt puhuu Michael Jacksonin Suomessa asuva veljentytär: tyrmistyi kohudokumentissa esitetyistä väitteistä – ”Sisältö salattiin perheeltäni” - Viihde - Ilta-Sanomat

Vois miettii tilanteen vaikka omalle kohdalle; Se että minua olis hyväkskäytetty vuosia kausia eikä ihmiset uskois edes vaikka kaksi muutakin kertoo saman. Jopa perheenjäsen. Vois olla vtumainen fiilis. Madaltuukohan kynnys kertoa myös muiden jotka saa tappouhkauksia..
 
Luit huonosti tuon jutun. Michael Jacksonin veljentytär ei tuossa syytä Michael Jacksonia mistään.

Tuo lainaamasi jatkuu:

...Näin rajusti alkaa maailmalla valtavan kohun aiheuttanut HBO:n uutuusdokumentti Leaving Neverland. Kertoja on koreografi Wade Robson, joka ystävystyi Michael Jacksonin kanssa seitsemänvuotiaana.
 
Tuli katsottua HBO Nordicilta suht uusi dokkari Larry Nassarin tapauksesta. Tästä uutisoitiin Suomessakin varsinkin oikeudenkäynnin ja tuomion aikaan, mutta paljon jäi kertomatta ja jäi kiinnostamaan, että miten näin massiivinen, satojen lapsien ja kuuluisien olympiaurheilijoiden seksuaalinen hyväksikäyttö voi pysyä salassa niin pitkään. Eli suosittelen, tämä on kyllä katsomisen arvoinen tapaus.

 
Eli sun tietos on tätä pressavaalien aikaista propagandaa jossa pizzerian" kellarissa" puuhasi demokraattien pedorinki.

Googleta seuraavaksi Hillary Clinton lesbian sexslave,.

Jefrey Epstein voi olla ihan mielenkiintoinen nyt kun se teki "itsemurhan" sellissään.Bill Clintton kerkes vierailla siellä sen pedo saarella päälle 20 kertaa.
 
.Kenellä Epsteinin piireissä liikkuneella on eniten valtaa ja menetettävää tällä hetkellä?
 
Tuli katsottua HBO Nordicilta suht uusi dokkari Larry Nassarin tapauksesta. Tästä uutisoitiin Suomessakin varsinkin oikeudenkäynnin ja tuomion aikaan, mutta paljon jäi kertomatta ja jäi kiinnostamaan, että miten näin massiivinen, satojen lapsien ja kuuluisien olympiaurheilijoiden seksuaalinen hyväksikäyttö voi pysyä salassa niin pitkään. Eli suosittelen, tämä on kyllä katsomisen arvoinen tapaus.



Eihän se pysynyt salassa - asialle ei vain tehty mitään.
 
Tää oli aika mielenkintoinen ja myös surullinen tarina, vaikka ihan tuntematon tyyppi tää Atte mulle. Pystyy itse jokseenkin samaistumaan, koska samat rikkinäsien perheen ja alkoholismin ongelmat oli läsnä omassa lapsuudessa.


View: https://www.youtube.com/watch?v=BVzcduQOFoI

Harmi että nykyään räpin sijaan äpärät purkaa pahaa oloaan netissä. Miten saatanan melankolista kamaa tulis jos nää internetin sankarit alkais räppään, saatana räjähtäis levymyynti. Nyt kun se isukki on lähtenyt tai on ryyppäävä paskakasa, äpärät purkaa olonsa ja järjettömän vihan sitten netissä, kohteet melko randomia.
 
Jumankukkelis mitä persoonia, rautaista kamaa.

Rikastumisenhalu ei tunne rajoja, ja rikas haluaa aina vain lisää. Valokuvaaja Lauren Greenfeldin 25 vuoden aikana ottamat valokuvat amerikkalaisista superrikkaista vievät matkalle vaurauden sukupolvikokemukseen ja sen lieveilmiöihin.

 
Jumankukkelis mitä persoonia, rautaista kamaa.
Tuon ohjaajan Lauren Greenfieldin uusin dokkari Imelda Marcos, kuninkaantekijä (The Kingmaker) tulee Teemalta 28.3 ja hengailee sen jälkeen 2v Areenassa katsottavana. Myös hänen tuotannostaan The Queen of Versailles on hyvin tunnettu ja katsomisen arvoinen.
 
Harmi että nykyään räpin sijaan äpärät purkaa pahaa oloaan netissä. Miten saatanan melankolista kamaa tulis jos nää internetin sankarit alkais räppään, saatana räjähtäis levymyynti. Nyt kun se isukki on lähtenyt tai on ryyppäävä paskakasa, äpärät purkaa olonsa ja järjettömän vihan sitten netissä, kohteet melko randomia.

Niinpä. Kaikki negaaminen, kiusaaminen ja häiriköinti kertoo yleensä aina vaan tämän häirikön omasta pahasta olosto.

Tässä oli samalta kaverilta ihan hyvä video aiheesta. Tossa kyllä vieritetään syytä yhteiskunnan piikkiin, mutta kyllä mä väitän, että ensisijaisesti syy on kasvatuksessa. Toki yhteiskunnankin pitäis mamujen hysäämisen sijaan keskittyä suomalaisten syrjäytyneiden nuorten ongelmiin.


View: https://www.youtube.com/watch?v=Gz8rrRiow6g
 
Niinpä. Kaikki negaaminen, kiusaaminen ja häiriköinti kertoo yleensä aina vaan tämän häirikön omasta pahasta olosto.

Tässä oli samalta kaverilta ihan hyvä video aiheesta. Tossa kyllä vieritetään syytä yhteiskunnan piikkiin, mutta kyllä mä väitän, että ensisijaisesti syy on kasvatuksessa. Toki yhteiskunnankin pitäis mamujen hysäämisen sijaan keskittyä suomalaisten syrjäytyneiden nuorten ongelmiin.


View: https://www.youtube.com/watch?v=Gz8rrRiow6g

Loistavasti kasattu yhteen viestiin syy jatkuvasti kasvavaan pahaan oloon. Syy tosiaankin on pakko olla kotioloissa. Ei kukaan terve ihminen ala järjestelmällisesti mustamaalaamaan muita. Kun itse koitan ajatella tilanteen, että olisin tosi ahdistunut ja voisin pahoin henkisesti, niin mun ratkaisut olisi kaikkea muita kuin henkinen tai fyysinen väkivalta.
Olisiko se tosiaankin netissä niin kuten tuossa Aten dokkarissa, että näillä kärsivillä nuorilla ei ole tapaa purkaa tunteitaan, vaan se kohdistetaan helppoon kohteeseen kuten julkkikset. Sitä kautta saadaan jotain akuuttia helpotusta pahaan oloon, mutta joka on kuitenkin verrattavissa pakkasella housuun kusemiseen, helpottaa akuutisti, mutta kroonisesti vain syventää sitä pahaa oloa, joka johtaa hallitsemattomaan looppiin.

Puretaan pahaa oloa, se johtaa kroonisesti vain suurempaan pahaan oloon jne. Soppa on valmis eikä koskaan kotona olla kuuntelemassa. Ainoa vertaistuki on samankaltaiset syrjäytyneet jotka sitten ruokkivat toinen toistaan.

Tulkaa tänään katsomaan livenä Tubessa kun teen talk shown, näätte miten käsittämätöntä vihaa se on. Se on ihan mielisairasta kun tehdään nimimerkkejä toistensa perään ja triggeröidytään vaikka ignooraisin. Näätte omin silmin, että syy ei voi olla mussa, vaan syy on jossain muualla. Näätte tosta headerista koska aloitan liven. Pidetään sosiaalinen experimentti.
 
Yle Areenassa kolmi-osainen dokkari ruotsin historian suurimmasta huume keissistä. Ekan jakson kattonu, ihan mielenkiintonen.

 
 

Nyt on pakko katsoa.

Suosittelen muuten sellaista podcast sarjaa kuin Knowing: Robin Williams. Löytynee about kaikista podcast softista.
Se käsittelee varmaan kaikki asiat mitä tuossa trailerissakin jo vihjataan ja enemmänkin. Hyvä podcast oli, avaa aika laajan kuvan Robinista.
 
Back
Ylös Bottom