Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy, jos saa linkin jakaa.Dokkari poistettu tubesta, löytyykö mistään?
Löytyy, jos saa linkin jakaa.
FMovies | Watch Movies Online Free on FMovies.to
Mulla se toimii ihan hyvin. Melkein joka klikkauksesta avaa kyllä joo mainoksen, mutta sitten pääsee eteenpäin. Joku servereistä (olikohan openload) avaa niitä enemmän, mutta yleensä on muitakin vaihtoehtoja.Miten tuolta katotaan?Mulle tulee pelkkiä mainoksia!
Mulla se toimii ihan hyvin. Melkein joka klikkauksesta avaa kyllä joo mainoksen, mutta sitten pääsee eteenpäin. Joku servereistä (olikohan openload) avaa niitä enemmän, mutta yleensä on muitakin vaihtoehtoja.
Toinen vastaava on elokuvat.tv. Pienempi valikoima, mutta suomitekstejä.
Harmi että ne ei pysty tekemään noita dokkareita elävistä rikkaista ja kuuluisista pedofiileista.
Kerroppa kuka kuuluisa ja rikas pedari sulla on mielessä?
Mulle tuli mieleen ne vuodetut sähköpostit joissa jauhettiin kokoajan pizzasta yms.Varmaan löytyy jos hakee "podesta emails".Tai sitten nämä comet ping pong kuvat yms:
comet ping pong - Google-haku
Noita on näköjään poistettu aika paljon mutta tuo ei ole tervettä.
Kerroppa kuka kuuluisa ja rikas pedari sulla on mielessä?
Katoin viikonloppuna nämä kaks. Hyi helvetti mikä tyyppi. Mut olihan siitä kyllä eläessään sellanen fiilis, että jotain hämärää se touhuilee siellä ranchillaan.Vielä suomeks ko. dokkari. Leaving neverland.
Docventures: Leaving Neverland osa 1 (12) | Docventures: Leaving Neverland | TV | Areena | yle.fi