Do You Dare – K-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin ottaa vaikutteita ja tehdä normaalia paljon hitaammin seur. reenissä kapean vinopenan laskuvaiheen. :D Nostovaihe pitää tulla reippaasti, mutta lasku kestäköön ainakin kolme sekkaa. Kiloja joutunee käyttämään aiempaa vähemmän, mutta kyllä tuommoisessa reenissä on kehonrakennus- ja yleiskuntoilumielessäkin järkeä, eli negatiivisen vaiheen pidentämisessä ja korostamisessa. Siten saa turvallisesti time under tensionia lisää, vaikka olisi vähän isommatkin kilomäärät käytössä. Toki pitää tarkasti valita, missä liikkeessä tuommoista tekee ja mieluusti saisi olla ainakin yksi hyvä reenikaveri jeesimässä.

^^ Negatiivinen vaihe kun on vielä lihaskasvun kannalta se oleellisempi, ts. positiivinen vaihe tehdään, jotta päästään tekemään negatiivinen vaihe - korostetun hitaasti tietysti.

Laskut kestivät mulla ainakin neljä sekkaa. Laskin aina "1001, 1002, 1003 ja 1004" ja venytin vielä vähän. Meni pääasiassa tuommoisia negoja 50kg:lla kapeaa vinopenaa seitsemän ja päälle neljä normitoistoa, taisin tehdä kuusi sarjaa ja lopuksi yhden tavallisen pudotussarjan kahdella pudotuksella. Kauhia potailuhulluus iski! :D Yleensä rauhallisessa kehoilutyylisessä reenissä ja suorissa sarjoissa mulla on kapeassa vinopenassa käytössä noin 70-80kg, että aika paljon pienempiä rautoja piti käyttää. Ainoa ongelma oli, että oikeassa kädessä rupesi hermo sytkimään kivuliaasti, siis ranteen vaiva, karpaalitunnelijuttuja, ollut ennenkin. Ehkä mun pitäisi taas joskus jaksaa ostaa itelleni reenihanskat ihan vain sen kämmenen pehmusteen vuoksi ja työntäviä liikkeitä varten, kuten oli joskus aiemminkin. Tuo asia ei vain ole vaivannut pitkään aikaan, mutta nyt varmaan juuri tuon suuremman time under tensionin takia vaivasi.

Mutta joo, kahdeksan sekkaa laskua olisi toki tuplasti enemmän. :D Hyvä, että negatiivisen vaiheen merkitystä tällä lailla otettiin esille ja korostettiin tässä Do You Dare sarjassa. Tulipahan itsekin pitkästä aikaa tämmöistä niksiä käytettyä ja siten saatua vaihtelua.

Tuli hommattua elämän ensimmäinen iPad, niin eikö tällä oikeesti pysty katsomaan noita Fast TV matskuja? Onko mitään muuta keinoa niitä katsella padilla?

iPaddingin uhri täälläkin samoine ongelmineen. En o kokeillu muullaku Safarilla, mutta eiköhän tämä johdu Adobe shockwavesta tai Flash playerista... Pitäskö sitte ladata jompikumpi vaionko näissä semmonen valmiiksi...

Nimim. Käsi

FAST TV on toteutettu Flashilla, mutta Applen mobiililaitteet ei sitä tue, joten tietokoneelle mars.

Hyvää settiä nämä videot!

Koska tuloo osa 2? Hyvää matskua.

Tosiaan Mikellä aika tolkuttomat käpälät :wtf: Mukava näitäkin seurailla, toivottavasti pääsis itekkin messii.

Peter: "Älä ota vauhtii ylhäällä."
Sitten herra itse ottaa vauhtia vielä enemmän. :D

iPaddingin uhri täälläkin samoine ongelmineen. En o kokeillu muullaku Safarilla, mutta eiköhän tämä johdu Adobe shockwavesta tai Flash playerista... Pitäskö sitte ladata jompikumpi vaionko näissä semmonen valmiiksi...

Nimim. Käsi

Kokeileppa asentaa siihen Ipadiin toi Chrome tai sitten firefox löytyy myös nykyisin padille. Ainakin mä olen päässyt padilla mukavasti lukemaan työsähköpostit ja koneessa se vaatii shockwavea. Muistaakseni olen tuolla joskus chromen kautta katsellut myös noita fastin videoita ellen nyt väärin muista. Ei ole just nyt padi duunissa mukana niin en voi tarkistaa tuota. Safari on tuossa selaimena mielestäni aivan paska! Videot ja muut näkyy mukavasti juuri tuon Chromen kautta.

- - - Updated - - -

Mukavaa settiä tuossa 1 osassa :D Näki, että joudutaan tekemään ihan töitä! Kovaa treeniä. Nuo negatiiviset ovat kyllä ihan mukavia.

Tulee aika verkkaseen tahtiin nämä videot.. Kuvanlaatu vois myös olla parempi. Vinkuvonku :D Paljonko Maikin räpylät on haubersnitselin kohdalta tällä hetkellä? Hyvin hapottavan näköstä reeniä:fuckyeah:

Back
Ylös Bottom