Laskut kestivät mulla ainakin neljä sekkaa. Laskin aina "1001, 1002, 1003 ja 1004" ja venytin vielä vähän. Meni pääasiassa tuommoisia negoja 50kg:lla kapeaa vinopenaa seitsemän ja päälle neljä normitoistoa, taisin tehdä kuusi sarjaa ja lopuksi yhden tavallisen pudotussarjan kahdella pudotuksella. Kauhia potailuhulluus iski! :D Yleensä rauhallisessa kehoilutyylisessä reenissä ja suorissa sarjoissa mulla on kapeassa vinopenassa käytössä noin 70-80kg, että aika paljon pienempiä rautoja piti käyttää. Ainoa ongelma oli, että oikeassa kädessä rupesi hermo sytkimään kivuliaasti, siis ranteen vaiva, karpaalitunnelijuttuja, ollut ennenkin. Ehkä mun pitäisi taas joskus jaksaa ostaa itelleni reenihanskat ihan vain sen kämmenen pehmusteen vuoksi ja työntäviä liikkeitä varten, kuten oli joskus aiemminkin. Tuo asia ei vain ole vaivannut pitkään aikaan, mutta nyt varmaan juuri tuon suuremman time under tensionin takia vaivasi.
Mutta joo, kahdeksan sekkaa laskua olisi toki tuplasti enemmän. :D Hyvä, että negatiivisen vaiheen merkitystä tällä lailla otettiin esille ja korostettiin tässä Do You Dare sarjassa. Tulipahan itsekin pitkästä aikaa tämmöistä niksiä käytettyä ja siten saatua vaihtelua.