DivX näkyviin DVD:llä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäisikö Neron muuntaa suoraan DivX formaatti sellaiseksi, että levyä voi katsella normi dvd- soittimella?
Yritin tota "Luo Video Cd", mutta ei ota toimiakseen mun dvd:llä... :curs:
Pitäis toistaa DVD/CD/VIDEO CD:t... Vai pitääkö tässä kikkailla jotain?
Kun levyn laittaa soittimeen, tulee vaan teksti Luotu Nerolla, ja sen jälkeen ei tapahdu mitn....
Kaapeli OLI kätevä koneen-TV:n välillä niin pitkään, ennenkun koira puri sen poikki...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en nyt tiedä ymmärsinkö ihan väärin...mut esim tolla mun dvd soittimella ei voi katsoa kuin asf päätteisiä videoita..katso sieltä sun ohjekirjasta mitä sillä pystyy kattomaan.. :evil:

toimiihan se

Andree sanoi:
Pitäisikö Neron muuntaa suoraan DivX formaatti sellaiseksi, että levyä voi katsella normi dvd- soittimella?
Yritin tota "Luo Video Cd", mutta ei ota toimiakseen mun dvd:llä... :curs:
Pitäis toistaa DVD/CD/VIDEO CD:t... Vai pitääkö tässä kikkailla jotain?
Kun levyn laittaa soittimeen, tulee vaan teksti Luotu Nerolla, ja sen jälkeen ei tapahdu mitn....
Kaapeli OLI kätevä koneen-TV:n välillä niin pitkään, ennenkun koira puri sen poikki...
Jos sulle tulee teksti luotu nerollla sulla vaan on raitojen väli "ääreton" kun poltat nerolla niin klikkaa sitä fileä sen jälkeen kun oot lisännyt sen sen jälkeen ominaisuudet siinä oikealla ja valitset raidan väliksi pari sekuntia tai jätät vcd valikon pois. mun dvd "vanhapaska" tekee ainakin saman se ei ymmärrä sitä raidan väliä jos siellä lukee ääretön ja näyttää vain valikko ikkunan. tai ctrl a ja ominaisuudet ja muutat sen välin raitojen välissä jos useampi raita

Nerolla kun tekee niin homma menee aina enemmän tai vähemmän reisille. Poltto-ohjelma se nero on eikä mikään kovinkaan laadukas kääntäjä.

Kannattaa kääntää sitten samantien SVCD:ksi, molemmat vievät yleensä saman verran cd:itä mutta SVCD:ssä on kaksi kertaa parempi laatu kuin VCD:ssä. Ei siis mitään järkeä kääntää VCD:ksi, siinä menee levyjä hukkaan ja mieheltä järki über-huonon laadun kanssa. SVCD:ssä sentään on bitratena sentään ½ tai joskus jopa 3/4 dvd:n bitratesta.

Kääntää kannattaa vaikka TMPGencillä ja polttaa sitten nerolla. Nerolla kun kääntää niin kuva saattaa mennä vaikka ylösalaisin ja ympäri sekä ilmenee kuvasuhdeongelmia koska se pyrkii aina levittämään anamorfiseksi väärällä kuvasuhteella (ei ole päällä keep aspect ratio)

Myös WinAvi on varsin kiva softa jos ei halua tehdä useammalla ohjelmalla, tuo kääntää, polttaa ja viimeistelee samalla softalla.

Kannattaa tutustua noihin muiden laittamiin linkkeihin samoin.

Näillä ohjeilla saat tekstitykset mukaan: Opas: MPEG4 eli divx/xvid -> dvd:lle tekstitysten kanssa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom