Dippisuoritus

Uusi idolini..:D

Tuohon yritän pyrkiä.
Kuinka pitkään olet punttaillut?

:thumbs: tosi hienon ja puhtaan näköisiä suorituksia! Mitä oot treenannut dipin lisäksi päästäksesi noin kovaan tulokseen?

Albertto on kyllä urheilijan näköinen voimailija ja niinhän se pitää ollakkin. Voimailijan pitää näyttää urheilijalta, eikä hylkeeltä!

Kovia rautoja kun välitykset ovat vielä normaalin ihmisen, eikä kääpiön. Tsemppiä sulle ja tähtäimet rahakisoihin Jenkkeihin. Turhaa täällä pubeissa on käydä nostamassa kun omaa mahdollisuuksia vaikka mihin.

Albertto on kyllä urheilijan näköinen voimailija ja niinhän se pitää ollakkin. Voimailijan pitää näyttää urheilijalta, eikä hylkeeltä!

Kovia rautoja kun välitykset ovat vielä normaalin ihmisen, eikä kääpiön. Tsemppiä sulle ja tähtäimet rahakisoihin Jenkkeihin. Turhaa täällä pubeissa on käydä nostamassa kun omaa mahdollisuuksia vaikka mihin.
heh.. eipä nyt liioitella..eiköhän nuo jenkkilän raw miehet syö tälläsiä lökäpöksyjä ku mä aamiaiseks:rolleyes:

ei mutta siis ihan uteliaisuuttani kyselen. onko tuolla rapakon takana raw raha kisoja? ja onko niissä palkinnot millasia??

Hieno suoritus, tsemppiä sulle ja toivottavasti pysyt kunnossa. Tollanen kannustaa aina vaan enemmän itteekin..Noo ehkä joskus mäkin pystyn samaan :D

joo no nyt alkaa kesä! joten treeni taukoa joku 1-2kk saa kaikki nivelet ja rintamusclet parantua rauhassa ja sitten taas kattellaan joskus ensi jouluna jos olis taas jonkinlaisessa kunnossa.

Hienoa kuulla,että mun rävellykset "auttaa" muita treenaamaan kovempaa.

suurimmat kiitokset myös kaikille,jotka ovat noita mun dippejä kommentoinu..

oli tossa synttärit eilen.. alkaa jo huomata,että alkaa ikä painaa,kun tekee mieli nukkua päikkäreitä ennen treeniä:wtf: wanha ei kato enää jaksa muuten nuorten kanssa heilua salilla samaan tahtiin:dance:

joo no nyt alkaa kesä! joten treeni taukoa joku 1-2kk saa kaikki nivelet ja rintamusclet parantua rauhassa ja sitten taas kattellaan joskus ensi jouluna jos olis taas jonkinlaisessa kunnossa.

Hienoa kuulla,että mun rävellykset "auttaa" muita treenaamaan kovempaa.

suurimmat kiitokset myös kaikille,jotka ovat noita mun dippejä kommentoinu..

oli tossa synttärit eilen.. alkaa jo huomata,että alkaa ikä painaa,kun tekee mieli nukkua päikkäreitä ennen treeniä:wtf: wanha ei kato enää jaksa muuten nuorten kanssa heilua salilla samaan tahtiin:dance:

Itellä toi on melkein jo tapana ja ikää tän verran. :D Kovat on raudat!

Haluan vielä tulevaisuudessa kokeilla suurempia rautoja,mutta vasta joskus tulevaisuudessas.. Olisko makeeta tehdä maximin ME ja siihen heti perään toistojen ME =)

Back
Ylös Bottom