Dippisuoritus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten vois saada ensimmäisen dipin aikaseks?? Rupes koskee oikeeseen olkapäähän ku yritin tehä ja en jaksanu

Kapea penkki tuo kyllä ojentajiin voimaa, mut mites ne olkapäät?.. Suosittelisin tekeen penkiltä/korokkeelta dippei ja kevyesti lisapainoo sylkkyyn, kun alkaa kulkea. Tulee rasitus olkapäille ja ojentajille, mikä valmistaa hyvin itse oikeen dipin tekoon.

Pakko vielä lisätä, että itse joskus juniorina tein 15 dippiä ennen kuin edes suurinpiirtein tiesin mikä penkki on.

Jarilla oli sellaiset kummalliset "yli taittuvat" kyynerpäät,joiden ansiosta hän kykeni lepäilemään siellä ylhäällä.. Mulla ei kädet taitu lähellekkään sellaiseen kulmaan,että lepäily käsien päällä olisi mahdollista..
Noin sata dippiä pystyn tekemään putkeen,joten VAIN 50 toistoa pitäisi taikoa jostain =)

Ensimmäisen dipin tekeminen oli aika ilkeetä joskus juniorina, repi olkapäissä pahasti. Leukoja pystyi vetelemään jo tuohon aikaan pitkälle toistakymmentä, siis ennen ensimmäistä dippiä. Mutta kun sen yhden dipin pystyy tekemään, sen jälkeen toistoja tuli nopeasti lisää. Ei menny muistaakseni kuin joitain kuukausia, kun dippejä meni enemmän kuin leukoja. Dipissä pystyy käyttämään sellaista elastista energiaa paremmin kuin leuoissa, koska kaikki dipin päälihakset on kovassa venytyksessä ala-asennossa.

Jari Lampi on kehittänyt huippuunsa hyvien kunto-ominaisuuksien lisäksi lepäämisen toistojen välissä. En epäile yhtään, etteikö Allan Jokinen pystyisi pistämään Lammen suorituksen historian kirjoihin dipissä, mikäli opettelee tuon lepäilytaktiikan toistojen välissä ja tiputtaa kropan painoa kymmenen kiloa.

ohhoh, tämä on eka kerta kun näin tämän kaverin, siis Allan Jokisen. Samantien youtubesta katselin noita muitakin videoita. Jätkähän on vittu kone! Lihaksikas ja voimakas, koko paketti. Voiko jostain lukea miten treenaat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oikeastaan enää pidä kirjaa mun treeneistä missään. Ennen kirjoittelin tänne palstalle jumppa jutskia,mutta nyt oon laiskistunut =)

On todella mahtavaa kuulla,että ihmiset on kiinnostunut mun treeneistä,mun kanssa treenaajat on usein ihmetellyt/haukkunut mun treenejä.. Tyypilliset kommentit "ei tuossa ole mitään järkeä" =S
Vuosien saatossa olen löytänyt itselleni sopivan treeni tyylin,se on sekoitus hieman kaikkea...

En oikeastaan enää pidä kirjaa mun treeneistä missään. Ennen kirjoittelin tänne palstalle jumppa jutskia,mutta nyt oon laiskistunut =)

On todella mahtavaa kuulla,että ihmiset on kiinnostunut mun treeneistä,mun kanssa treenaajat on usein ihmetellyt/haukkunut mun treenejä.. Tyypilliset kommentit "ei tuossa ole mitään järkeä" =S
Vuosien saatossa olen löytänyt itselleni sopivan treeni tyylin,se on sekoitus hieman kaikkea...
Jännä että moititaan vaikka tulosta selvästikki tullu.. Mitä niin outoo sulla sitte treenissä on että sitä pitää tolleen ihmetellä? Muuta ku hirveet raudat :D

Ei sulla Allan olis mitään vinkkiä ku rupesin vasta tekemään dippiä nii "kiristää" rintaa hirveesti, tuntuu että rintalasta olis tulossa rinnasta läpi? Muutaman kerran oon nyt kokeillu nii kehonpainolla ei pahemmin tunnu mutta heti ku vähäki laittaa lisäpainoa nii tuntuu pahalta..

Oli kyllä mielenkiintosta katottavaa toi sun nostos Ennätystehtaassa, kai se pitää ääni sulle antaa sitte vaikka oli kyllä Arto Selkeen leuanvetoennätys kans aika hyvä :)

Turha albertto niitten muitten höpötyksistä ottaa ressiä.Eiköhän nuo tulokset puhu omaa kieltään että onko tehny oikein vai väärin:puntti:

Turha albertto niitten muitten höpötyksistä ottaa ressiä.Eiköhän nuo tulokset puhu omaa kieltään että onko tehny oikein vai väärin:puntti:

En mä ressaile =D

Mun punnerrus raudat ei ole mitään kovin kummosia, toki kaikki 200kg raw penkit on hurjia,mutta suomesta ja maailmalta löytyy todella kovia punnertajia ja heidän rinnallan mun romut on lelurautoja =)

Mä olen sellanen suht tavis tallaaja joka yrittää vastoinkäymisistä huolimatta toteuttaa mahdottomilta tuntuvia unelmiaan voimailun ja kehoilun parissa.
Joitain olen saavuttanutkin ajan kuluessa,mutta ennenkaikkea olen todella kiitollinen siitä,että olen saanut lajin parissa tutustua mahtaviin ihmisiin, jotka jakaa intohimoni suuriin rautoihin ja suuriin lihaksiin =D

Jännä että moititaan vaikka tulosta selvästikki tullu.. Mitä niin outoo sulla sitte treenissä on että sitä pitää tolleen ihmetellä? Muuta ku hirveet raudat :D

Ei sulla Allan olis mitään vinkkiä ku rupesin vasta tekemään dippiä nii "kiristää" rintaa hirveesti, tuntuu että rintalasta olis tulossa rinnasta läpi? Muutaman kerran oon nyt kokeillu nii kehonpainolla ei pahemmin tunnu mutta heti ku vähäki laittaa lisäpainoa nii tuntuu pahalta..

Oli kyllä mielenkiintosta katottavaa toi sun nostos Ennätystehtaassa, kai se pitää ääni sulle antaa sitte vaikka oli kyllä Arto Selkeen leuanvetoennätys kans aika hyvä :)

Mä olen todella varovainen "neuvomaan" ketään treeni asioissa,kun en niistä itsekkään tiedä mitenkään kauheesti,muukakun omat kokemukseni, mutta ku nyt kysyit,niin teetkö liikkeen puhtaasti ojentajille vai punnerratko hieman etukenossa, jolloin rinta osallituu ihan kiitettävästi mukaan. Kuinka syviä punnerruksia? Oteleveys?

Minä dippaan ilman painoja ihan eri tekniikalla/tyylillä, kun painojen kanssa. Hieman vaikeeta selittää,mutta voisin ottaa kameran mukaan joku kerta salille ja näyttää hieman sitä miten teen sen lisäpaino asennon.

Äänestät tietenkin sitä ennätyksen tekijää kuka sen mielestäsi ansaitsee..

Vähä etukenossa teen ku rintaaki yritän rasittaa sillä. Mulla ku on olkapäät vähä rikki nii ei pysty tangolla esim. penkkiä tai vinopenkkiä tekemään nii aattelin että dippi vois rinnalle olla hyvä liike. Ja suht syvälle teen mutta en kuitenkaa niin syvälle että olkapäihin vihlois. Mutta kuitenki reilusti alle 90 asteen kulma tulee tohon kyynärtaipeeseen..

Vähä etukenossa teen ku rintaaki yritän rasittaa sillä. Mulla ku on olkapäät vähä rikki nii ei pysty tangolla esim. penkkiä tai vinopenkkiä tekemään nii aattelin että dippi vois rinnalle olla hyvä liike. Ja suht syvälle teen mutta en kuitenkaa niin syvälle että olkapäihin vihlois. Mutta kuitenki reilusti alle 90 asteen kulma tulee tohon kyynärtaipeeseen..

otas videolla joku kerta,niin näkis vähän sitä punnerrusta...

Onkin näköjään tehty ihmispainoilla tuo ennätysdippi. Aika erikoismeininkiä ollut kyllä, eikö sitten ole kukaan keksinyt dippivyötä tuolloin..

Laitahan uusiksi tuo ennätys!

Q: What was your favorite exercise and why?

I would say the heavy dip, which I did in Santa Monica. I did a dip with 434 pound on my feet. There were two men sitting on my feet. There was Malcolm Brenner and my good friend, Dominique Juliano, who both somehow held onto my legs and the total weight was 434 pounds.

drobson304f.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom