Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onhan tota punttia tullu nosteltua jo useampi vuosi ja muutamat kilpailutkin olen käyny kisaamassa.. enemmän tietoa mun sähellyksistä löytyy tuolta treenipäiväkirja osioltaKerro treeni taustaa? Monta vuotta oot treenaillu? Millasta treeniä?
ihan perus treeniä tullu tehtyä.. toki vähän painottanu tuohon penkkiin,mutta muuten ihan normi jumppa juttuja:thumbs: tosi hienon ja puhtaan näköisiä suorituksia! Mitä oot treenannut dipin lisäksi päästäksesi noin kovaan tulokseen?
heh.. eipä nyt liioitella..eiköhän nuo jenkkilän raw miehet syö tälläsiä lökäpöksyjä ku mä aamiaiseksAlbertto on kyllä urheilijan näköinen voimailija ja niinhän se pitää ollakkin. Voimailijan pitää näyttää urheilijalta, eikä hylkeeltä!
Kovia rautoja kun välitykset ovat vielä normaalin ihmisen, eikä kääpiön. Tsemppiä sulle ja tähtäimet rahakisoihin Jenkkeihin. Turhaa täällä pubeissa on käydä nostamassa kun omaa mahdollisuuksia vaikka mihin.

Uusi idolini..:D
Tuohon yritän pyrkiä.
Kuinka pitkään olet punttaillut?
joo no nyt alkaa kesä! joten treeni taukoa joku 1-2kk saa kaikki nivelet ja rintamusclet parantua rauhassa ja sitten taas kattellaan joskus ensi jouluna jos olis taas jonkinlaisessa kunnossa.
Hienoa kuulla,että mun rävellykset "auttaa" muita treenaamaan kovempaa.
suurimmat kiitokset myös kaikille,jotka ovat noita mun dippejä kommentoinu..
oli tossa synttärit eilen.. alkaa jo huomata,että alkaa ikä painaa,kun tekee mieli nukkua päikkäreitä ennen treeniä:wtf: wanha ei kato enää jaksa muuten nuorten kanssa heilua salilla samaan tahtiin:dance:
200kg-->Ku sanoit tossa että olit erirautoja tulossa ottamaan nii mikä ois kunto ollu sit ennen loukkaantumista?
monista eri asioista,mutta kyllähän se tuossa samassa lajissa meniJa mistä loukkaantuminen johtui?![]()