Dippisuoritus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pro Bodyyn tulee juttua mun treeneistä tässä kevään aikana...

Voin toki kirjotella itsekkin jossain vaiheessa tänne mun treenejä..

Meikä osaa kirjottaa allun treenit.
1päivä. rinta,penkki ja sitten apuliikeitä rinnalle
2päivä. olat, pystäri ja vipareita helvetisti
3päivä. ojentaja ja haba, Dippi ja haukkarikääntöä.
4.päivä selkä, Ylätaljaa vitun isosti

kierto alusta. Eks je Allu ? ;) RHP:en esiisä :)

Meikä osaa kirjottaa allun treenit.
1päivä. rinta,penkki ja sitten apuliikeitä rinnalle
2päivä. olat, pystäri ja vipareita helvetisti
3päivä. ojentaja ja haba, Dippi ja haukkarikääntöä.
4.päivä selkä, Ylätaljaa vitun isosti

kierto alusta. Eks je Allu ? ;) RHP:en esiisä :)

Nyky treenit on toisenlaisia.... ollut jo jonkin aikaa

Jako on väärin tuossa ylhäällä...

ennen tein 1.penkin+rinta ja ojentajat
2 selkä
3 olat
4 kovia punnerruksia keskittyen heikkoihin kohtiin..

Näin treenasin ennen.. tuota varmaankin tarkoitit??

Joo sehän on aikamoinen yllätys että albertto tekee penkkiä ja dippiä, sinähän einstein olet ilkka 83 !! lähinnä meinasin, et millasilla toistoilla ja sarjoilla kaveri vääntää, 5x5, 8x5, 10x5, 50x5, 10000000x5 vai mitä ??? Noi asiat kiinnostaa, tuskin olet kehittyny millään 2x6 hinkkaamalla noin huipulle ja just treenien kestostakin kiinnostaa tietää, onko ne 1 2 vai 3 tuntisia :dance:

Nyky treenit on toisenlaisia.... ollut jo jonkin aikaa

Jako on väärin tuossa ylhäällä...

ennen tein 1.penkin+rinta ja ojentajat
2 selkä
3 olat
4 kovia punnerruksia keskittyen heikkoihin kohtiin..

Näin treenasin ennen.. tuota varmaankin tarkoitit??

Ihan tsoukilla vetäsin kun sen verran päivyriäs seurasin että silmään pisti AINA vain ylätalja,penkki ja olkien treenaus. Ihan hatusta heitetty tuo mun "jako" mutta aika hyvin täsmäs :)

Teetkö jalkoja ollenkaan? Ainakin tuubista jotain videoa susta kattelin ja ei nekään mitkään pienet ollu :D

Ei siinä, aivan hemmetin hienon näköstä menoa! Antaa motivaatiota mahtavasti, jos sais itse tuon 100kg dipin joskus tehtyä

Joo sehän on aikamoinen yllätys että albertto tekee penkkiä ja dippiä, sinähän einstein olet ilkka 83 !! lähinnä meinasin, et millasilla toistoilla ja sarjoilla kaveri vääntää, 5x5, 8x5, 10x5, 50x5, 10000000x5 vai mitä ??? Noi asiat kiinnostaa, tuskin olet kehittyny millään 2x6 hinkkaamalla noin huipulle ja just treenien kestostakin kiinnostaa tietää, onko ne 1 2 vai 3 tuntisia :dance:

Treenit on suht vaihtelevia tällä hetkellä..

Yleensä mulla on treenissä "pääliike" jossa ähisen hieman isommilla painoilla jonkun lyhyemmän setin,mutta joskus teen pääliikkeenkin pumppaillen..

Otetaas esimerkki selkätreenistä.. (ei aina sitä penkkiä ja dippiä)
Ylätalja 10x70,100,120,150,160 5x180-200kg ja sitten alaspäin tiputtavalla 10x150,130,100,70kg muutama sekunti taukoa ja tuolla 70kg kuormalla sitten pumppaillaan 2-3 kertaa ihan loppuun asti.

Alatalja 10x100,130,150kg ja sitten pumppia 120-30kg kymppejä sopivasti

vipuvarsi soutukone "mikälie" 10x50,50,50,50 ja sitten loppuun asti 25kg/käsi

pullover taljassa köydella tai kahvalla pumpataan pienillä palautuksilla niin kauan,ku taju alkaa hämärtymään =D

ylätaljaa kapealla kahvalla tarpeeksi pumppailua

Sitten vielä jotain kivaa pumppailua, mitä sitten keksiikin

Kuten varmaan huomasitte tässä treenissä painotettiin ylä selkää ihan huolella.. toinen versio painottaa sitten taas alaselkää ja kolmas taas tehdään todella isoilla painoilla ja lyhyillä toistoilla.. P

Pyrin antamaan lihaksille kokonaisvaltaista rääkkiä näin peruskuntokaudella.. Sitten,kun tehdään voimaa on treenit taas ihan toisenlaiset..

Toivottavasti oli tarpeeksi epäselvää =D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kysyn nyt uusiks, oon ilmeisesti kysynyt jo että treenaatko kuinka noita jalkoja? Ei ne mikkään pienetkään ole. Ja etkös tee ollenkaan kulmasoutua? :(

Kysyn nyt uusiks, oon ilmeisesti kysynyt jo että treenaatko kuinka noita jalkoja? Ei ne mikkään pienetkään ole. Ja etkös tee ollenkaan kulmasoutua? :(

Nivustyrän takia jalkoja en treenaa ollenkaan. Samasta syystä kulmasoutukin on liike mitä vältän...

Oliko sulla nivustyrä lapsena vai aikuisena?? Mulla on ollu erittäin paha nivustyrä pentuna, vaikuttaakohan se mun treeneihin? Onko siinä vaara revetä uudelleen vai miks et tee noita jalkoja jne ?? :jahas:

ps. fanitan sua kahellakybällä, olitko millanen kynäniska alottaes harrastusta? :rolleyes:

Prkl, ei voi editoida edellistä viestiä ;KK Niin tuota albertto, oon nähny videoistas, että käytät salihanskoja, niin tuota... MIKS? :puntti:

Oliko sulla nivustyrä lapsena vai aikuisena?? Mulla on ollu erittäin paha nivustyrä pentuna, vaikuttaakohan se mun treeneihin? Onko siinä vaara revetä uudelleen vai miks et tee noita jalkoja jne ?? :jahas:

ps. fanitan sua kahellakybällä, olitko millanen kynäniska alottaes harrastusta? :rolleyes:

Mulla oli pentuna tämä sama ongelma ja se korjattiin leikkaamaalla,mutta nyt joku 1.5-2v sitte uusiutu,kun hölmöilin voimamies tukin kanssa =D Olis todella viisasta käydä hoitamassa tuo tyrä pois,mutta oli tuo käden leikkaus senverran ikävä kokemus,että suoraan sanottuna pelko jäynää =S

Mua nyt ei kannata mitenkään kummosemmin fanitella.. Saavutukseni ei ole mitään maailmaa mullistavia..

Aloitin puntti treenailun vakavammin joskus 11v sitte. Painoa oli hurjat 60kg =) Aikamoinen "kynis" siis... Penkkiä ja habaa tuli hinkattua ihan huolella jonkin aikaa..

Ps.. Hanskat on ajalta,kun totuttelin treenaamaan ilman mankkua (kirkkonummella ei saa käyttää) ja nykyään on outoa treenata ilman hanskoja..

Naurettavan pikkutyttömäistä käydä "läskittelemään" superin miehiä.
Lihava valas on aina läski vaikka olisikin normaalia vahvempi...

Nyt kun tässä tuli näistä voimannostajista puhe, niin kuinka paljon heidän liikeratansa on senttimetreinä? Onko tuo olennainen kysymys?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom