SikaNiska87
Banned
voisitko valottaa vähän treeniohjelmaas albertto:wtf::wtf::wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Most parallel bar dips - One minute/ 173 dips video
Mitäköhän lihasryhmää tuossa on niinkuin tarkoitus treenata.. aika huvittavan näköistä, albertto voisi kokeilla tuollaista styleä ;)
Pro Bodyyn tulee juttua mun treeneistä tässä kevään aikana...voisitko valottaa vähän treeniohjelmaas albertto:wtf::wtf::wtf:
Pro Bodyyn tulee juttua mun treeneistä tässä kevään aikana...
Voin toki kirjotella itsekkin jossain vaiheessa tänne mun treenejä..
Meikä osaa kirjottaa allun treenit.
1päivä. rinta,penkki ja sitten apuliikeitä rinnalle
2päivä. olat, pystäri ja vipareita helvetisti
3päivä. ojentaja ja haba, Dippi ja haukkarikääntöä.
4.päivä selkä, Ylätaljaa vitun isosti
kierto alusta. Eks je Allu ? ;) RHP:en esiisä
Nyky treenit on toisenlaisia.... ollut jo jonkin aikaa
Jako on väärin tuossa ylhäällä...
ennen tein 1.penkin+rinta ja ojentajat
2 selkä
3 olat
4 kovia punnerruksia keskittyen heikkoihin kohtiin..
Näin treenasin ennen.. tuota varmaankin tarkoitit??
Joo sehän on aikamoinen yllätys että albertto tekee penkkiä ja dippiä, sinähän einstein olet ilkka 83 !! lähinnä meinasin, et millasilla toistoilla ja sarjoilla kaveri vääntää, 5x5, 8x5, 10x5, 50x5, 10000000x5 vai mitä ??? Noi asiat kiinnostaa, tuskin olet kehittyny millään 2x6 hinkkaamalla noin huipulle ja just treenien kestostakin kiinnostaa tietää, onko ne 1 2 vai 3 tuntisia :dance:
Kysyn nyt uusiks, oon ilmeisesti kysynyt jo että treenaatko kuinka noita jalkoja? Ei ne mikkään pienetkään ole. Ja etkös tee ollenkaan kulmasoutua? :(
Prkl, ei voi editoida edellistä viestiä ;KK Niin tuota albertto, oon nähny videoistas, että käytät salihanskoja, niin tuota... MIKS?
Prkl, ei voi editoida edellistä viestiä ;KK Niin tuota albertto, oon nähny videoistas, että käytät salihanskoja, niin tuota... MIKS?
Oliko sulla nivustyrä lapsena vai aikuisena?? Mulla on ollu erittäin paha nivustyrä pentuna, vaikuttaakohan se mun treeneihin? Onko siinä vaara revetä uudelleen vai miks et tee noita jalkoja jne ?? :jahas:
ps. fanitan sua kahellakybällä, olitko millanen kynäniska alottaes harrastusta?
Lihava valas on aina läski vaikka olisikin normaalia vahvempi...Naurettavan pikkutyttömäistä käydä "läskittelemään" superin miehiä.