Dippisuoritus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kyllä mailmassa on 300kg raw penkkaajia,niin vähän et on aivan sama onko paksu vai atleetti kun sen nostaa,voimaa se vaan vaatii pirusti et sen pystyy nostamaan.300kg nostaja on vaan aina vahvempi kun 220kg nostaja jakso se juosta 500m tai ei.

Kovia sällejä Otto ja Allan, pulinat pois. Toinen vahva yläkropan voimiltaan ja toinen on "läpivahva" eli jokaisessa nostomuodossa kova luu. Tsemppiä molemmille jatkossa ja kovia treenejä.

kyllä mailmassa on 300kg raw penkkaajia,niin vähän et on aivan sama onko paksu vai atleetti kun sen nostaa,voimaa se vaan vaatii pirusti et sen pystyy nostamaan.300kg nostaja on vaan aina vahvempi kun 220kg nostaja jakso se juosta 500m tai ei.

Tosta sun tekstistä sai nyt sen kuvan että on ihan sama onko läski vai ei. Tuskin kukaan haluaa olla läski, ja tottakai on helpompaa nostaa se 300kg läskinä kuin tiukassa kunnossa, eli 110 kiloa painava kaveri kun nostaa sen 300 niin on se nyt tietenkin kovempi suoritus kuin jos 150 kiloinen nostaa sen. Paitsi että toi 300kg on nyt helvetin huono esimerkki koska sitä ei moni ihminen maailmassa edes nosta.
Ja en yhtään väheksy oton nostoja, onhan kaveri maailmanluokan nostaja, ja vasta 18v. Mutta silti itse kyllä arvostan enemmän vahvoja äijiä joilla sitä ylimääräistä ei paljon ole. Millään 500m juoksuilla ei kyllä mulle paljon ole väliä ainakaan, sitäpaitsi tuskin kukaan ketä panostaa voimanostoon edes reenaa mitään juoksuja, oli sitten läski tai ei.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ylipaino Tuolta nyt saa jotain osviittaa että mitä merkitystä sillä on, ylipäätään kenenkään kehossa.

Ja ettei mene ihan paskanjauhamiseksi, niin oletko Allan ajatellut että millä aikataululla pystyisit yrittämään tuota maksiminoston maailmanennätystä?

Ei mitään hajua.. En erityisesti tahallani yritä tehdä isoja rautoja dipissä,niinkuin penkissä, dippi on vain apuliike..

Ehkä joskus vuoden loppupuolella voisin yrittää uudelleen, mikäli olen ehjänä pysynyt =D

Ei mitään hajua.. En erityisesti tahallani yritä tehdä isoja rautoja dipissä,niinkuin penkissä, dippi on vain apuliike..

Ehkä joskus vuoden loppupuolella voisin yrittää uudelleen, mikäli olen ehjänä pysynyt =D

jäämme odottamaan mielenkiinnolla uusia hurjia ennätyksiä:-) kunhan et unohda lihashuoltoa,venyttelyjen ja lämmittelyjen tärkeyttä niin varmasti pysyt ehjänä:-) tsemppiä treeneihin

Paljonko muuten dipin ME-tulos on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eli 200 kg:lla dippaisit uuden ME-tuloksen.

Montako toistoa dipissä on ns, hyvä suoritus omalla painolla? Mä olen dipin loppuun vetänyt sellaisen vikan sarjan omalla painolla niin noin 50 dippiä saan tehtyä. Ja tuo silloin kun ensin on kolme sarjaa lisäpainoilla takana. Viimeksi tein 3x10 dippiä 35kg lisäpainoilla ja sitten 45sek huili vikan sarjan jälkeen ja omalla painolla noin 50 toistoa. Tykkään tuosta liikkeestä paljon niin rinta kuin ojentajapainotteisenakin.

Tälle kalpenee Lampikin:

Odotin jo jotain salilla usein nähtäviä vartti-dippejä mutta nuohan olivatkin varsin hyviä toistoja. Tuolta dipin pitääkin näyttää ja tuosta on paha mennä paremmaksi laittamaan. :rock:
Suosittelen muuten jokaiselle dippinsä kuvaamista samasta kuvakulmasta. Voi tulla yllätyksenä kuinka pienellä/suurella liikeradalla kyseisen liikkeen suorittaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Odotin jo jotain salilla usein nähtäviä vartti-dippejä mutta nuohan olivatkin varsin hyviä toistoja. Tuolta dipin pitääkin näyttää ja tuosta on paha mennä paremmaksi laittamaan. :rock:
Suosittelen muuten jokaiselle dippinsä kuvaamista samasta kuvakulmasta. Voi tulla yllätyksenä kuinka pienellä/suurella liikeradalla kyseisen liikkeen suorittaa.

Joo meinasin tuohon postiin jo laittaakin, että ei ole muuten mitään höpöhöpödippejä tässä, mutta en sitten jaksanut editoida postia :D Muistaakseni Lampi sanoi facebookissaan tuosta videosta jotain, että ihan guinnesissa hyväksytty maailmanennätys (tai saatan muistaa väärin).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom