Dippi tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motteri
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Minkämoisia määriä lisäpainoa porukoilla on dipissä?

Dippi lienee paras tapa kehittää penkin loppu työntöä kun penkataan paita päällä IMO. Niin että onkos penkkaajilla treeniohjelmassa dippiä lainkaan kun siinä tuo loukkaamis riski aika suuri. Mä saan +50kg lisäpainolla 5-10 toistoa riippuen mitenkä pää kestää - niin todellakin pää. Tuntuu että joka ikinen suoni puhkee joka dippauksella. Muilla samoja tuntemuksia?

En ole koittanut dippiä missä roikutaan ja nostetaan omaa kehoa ylös, olen tehnyt vain siinä missä istutaan ja painetaan kapuloita alas joihin tulee vaijerit ja levypainot (dippikone) =). Painan 61kg ja sain 5 toistoa 70kg.. ei mikään kova tulos todellakaan, vastahan aloitin salilla käymisen.

Laittakaa ihmeessä oma painonnekin kun ilmoitatte lisäpainojen määrän.

8 toistoa oon 50kg lisäpainolla tehny ja alle oli tehtynä kapea penkki 5x5. Oma paino on reilu 80kg.

Viimeksi dippiä tehdessäni tein 3x10x30 kg. Tosi terävästi tuli ylös. Omaa painoa on 83 kg tällä hetkellä. Seuraavassa dippitreenissä eli joskus ensi viikolla olisi tarkoitus koittaa 40 kilolla niitä "loppuojennuksia", eli jättää laskematta yhtä alas kuin tavallisesti ja harjoitella sitä kuuluisaa lopputyöntöä.

Dipissä olen huomannut, että lisäpainoja saa nostaa aika reippaastikin tasaiseen tahtiin kunhan liikettä vain treenaa viikoittain. Aloitin keväällä pitkähkön dippitauon jälkeen tekemään 15 kilon lisäpainoilla raskaita kymppejä. Viime treenissä otin kymppejä helpohkosti jo 30 kilolla ja rahkeita olisi ollut enempäänkin.

12x12,5kg 10x20kg 8x30kg 6x40kg 5x42,5kg itse painoin noin 68kg nyt vuoden tauon jälkeen ei tarvi lisä painoja käyttää tai :urjo:
mut parin viikon reenillä alkaa taas ojentajat muistaa:D

Suositut

Back
Ylös Bottom