digikuvien varmuuskopionti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja turilas
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
mitenkä onnistuu helpoiten digikuvien poltto cd-levylle?sellasessa muodossa että niitä voi katsella myös olohuoneen dvd-soittimella.voiko ne polttaa jollain windowsin omalla ohjelmalla näppärästi?mulla on vaan joku pinaclen paska ohjelma jolla toi kopioiminen näyttää olevan liian monimutkaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikäli DVD-soitin tukee esim. Jpeg-kuvien katselua sen kautta niin sen kun polttaa millä vaan mikä dataa polttavalla softalla (roxio, nero). Mikäli ei tue niin ei taida olla tapaa katsella niitä DVD-soittimella.

Wintoosan omalla poltto-ohjelmalla tai nerolla olen minä polttanut kopiot kuvista ja ihan tavan cd-levylle. Niitä sopii kumminkin aika paljon yhdelle levylle ja on kätevä sitten käyttää sitä vaikkapa siinä dvd-soittimessakin. Ja aika monessa paikassa on kokeiltu dvd-soitinta ja joka paikassa on tominut tuo jpeg-kuvien katsonta. Liekö edes sellaista soitinta olemassa jossa ei jpeg toimi, kenties ne ihan ensimmäiset soittimet voi olla sellaista mallia.

mitenkä sä käytännössä polttelit ne sillä windowsin omalla poltto-ohjelmalla,eikö se ole se mediaplayer?tietääkö joku jotain ilmaista suomenkielistä helppoa ohjelmaa tohon hommaan?

turilas sanoi:
mitenkä sä käytännössä polttelit ne sillä windowsin omalla poltto-ohjelmalla,eikö se ole se mediaplayer?tietääkö joku jotain ilmaista suomenkielistä helppoa ohjelmaa tohon hommaan?

Kun valitset kuvan niin klikkaat hiiren oikealla ja sieltä valitsen sen lähetä ja sen sinun polttavan aseman(minulla d asema) Ja tuolla tavoin sitten kaikki kuvat mitkä haluat polttaa niin "lähetät" sinne polttavalle asemalle. Sen jälkeen sitten "oma tietokone" valikosta valitset sen polttavan aseman ja vasemmassa yläreunassa on sitten se valikko jossa "tallenna valitut tiedostot cd-levylle" Ja eikun vaan siitä polttamaan. Se muuten pitää olla Xp käyttis että homma toimii...

no eipä se onnistunut taaskaan.lähettelin ne kuvat ihan normaalisti e-asemalle joka on se dvd asema mutta kun avasin sen e aseman valikon niin eipä siellä ollut mitään kohtaa josta olisi voinut valita että tallenna ne levylle,missä kohtaa se pitäisi tarkemmin olla,ei ollu siinä vasemmalla ylhäällä eikä niissä ylävalikoissaakaan..

Back
Ylös Bottom