Dietti kysymys, tällälaillako ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bazoo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tossa kysymys diettii onko 172g Prodee, 80g Rasvaa ja loput hiilarii niin että kulutus treenipäivänä on 2842kalorii sit siitä 500- kalorii et laihtuu on 2342 eli makroarvois 30% prodee ja 40% hiilarii, 30% rasvaa onko hyvät arvot ? joskus tulee liikuttuu enemmä sitte pitää syödä enemmä onko toi hyvä hiilari rasva suhde hyvä ja sit loput rasvaa ?

Entä lepopäivinä ku syön to noin 1500kalorii ni voiko 172g prodeil ja 70g rasvoil painaa edellee menee ja sit loput hiilarii iha treeni päivänäki ? eikai tosa o liikaa prodee.

Peruskulutus o 2000kalorii

Olen kyllä Laihduttaminen for beginners. Ekaa kertaa dieetillä? Lue tämä! ketjun

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sun kirjoitus asus on melko sekava mut yritetään nyt.

Painoas ku et maininnut niin tähtää kumminki rasvan saanti siihe 1g/kg luokkaan.

Mistä oot saanu ton peruskulutuksen 2000kcal jos treenipäivänä kulutus on yli 2800kcal?
Väitän et yks salitreeni ei nosta sun kulutusta 800 kcal.

Sun kirjoitus asus on melko sekava mut yritetään nyt.

Painoas ku et maininnut niin tähtää kumminki rasvan saanti siihe 1g/kg luokkaan.

Mistä oot saanu ton peruskulutuksen 2000kcal jos treenipäivänä kulutus on yli 2800kcal?
Väitän et yks salitreeni ei nosta sun kulutusta 800 kcal.

Katoin tuolta kalorilaskuri.fi peruskulutukse, pistin päivä aktiivisuutee todella kevyt sitte ku olin laittanu painoni ja pituuteni ni se näytti peruskulutusta 2000kcal.
Treenipäivänä laitan sinne päivä aktiivisuus kohtaa kohtalainen ja toho liikunta tänää kohtaa kuormittavaa sen 60min sitte se näyttää se kulutukseni ja se on 2725kcal.

Juu rasvan oon pitäny 1g/kg luokkaan, ja prodei oon pitäny 172g ja loput hiilareita eli joku 217g

painoo mulla on noin 70kg ja pituutta noin 178cm.

Zone-sarja -42%
Katoin tuolta kalorilaskuri.fi peruskulutukse, pistin päivä aktiivisuutee todella kevyt sitte ku olin laittanu painoni ja pituuteni ni se näytti peruskulutusta 2000kcal.
Treenipäivänä laitan sinne päivä aktiivisuus kohtaa kohtalainen ja toho liikunta tänää kohtaa kuormittavaa sen 60min sitte se näyttää se kulutukseni ja se on 2725kcal.

Juu rasvan oon pitäny 1g/kg luokkaan, ja prodei oon pitäny 172g ja loput hiilareita eli joku 217g

painoo mulla on noin 70kg ja pituutta noin 178cm.

Seuraa peilikuvaa ja puntaria miten se paino lähtee kehittymään, ite saanut vhh dieetillä oikein hyviä tuloksia. Prodea tuli kiskottua se 2,5-3g per kg / pv.

Loppun lopuks ihan sama ootko vähä rasvasel tai hiilarisella , kalorit ratkasee anyway. Toki protskussa on se termogeenisyys ihan eriluokkaa kuin hiilarissa.

Back
Ylös Bottom