- Ikä
- 40
Originally posted by trompp
Varsinkin jos aerobista on mukana, niin elimistö pyörii säästöliekillä.
Eikö liikunta lisää aineenvaihduntaa eikä päinvastoin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by trompp
Varsinkin jos aerobista on mukana, niin elimistö pyörii säästöliekillä.
Aivan. En ymmärrä mihin tuo trompin kommentti perustuu...Originally posted by astro
Eikö liikunta lisää aineenvaihduntaa eikä päinvastoin?
Originally posted by Jortsu
Aivan. En ymmärrä mihin tuo trompin kommentti perustuu...
Originally posted by astro
mulla menee nyt jotain hiukan ohi koska eikös nää kuuluisat aamu-aerobiset perustu siihen että rasva palaa kun liikkuu ja HIIT siihen että aineenvaihdunta käy kierroksilla vielä liikunnan jälkeenkin?
Originally posted by astro
mulla menee nyt jotain hiukan ohi koska eikös nää kuuluisat aamu-aerobiset perustu siihen että rasva palaa kun liikkuu ja HIIT siihen että aineenvaihdunta käy kierroksilla vielä liikunnan jälkeenkin?
Mun mielestä on taas aivan loistava vetää kunnon pakkasella rasvanpolttolenkkiä, ei tule ketään vastaan ja on kaikin puolin tehokkaampaa (joutuu tarpomaan lumessa ja kehon lämmitykseen kuluu energiaa). On sitäpaitsi aika HC fiilis runtata pilkkopimeässä klo 5.30 aamulla rasvanpolttolenkkiä 3 päivänä viikossa kun tietää että maallikot ja kaiken maailman laiskimukset nukkuvat vielä.Originally posted by Ode-1
Ite en meinaan tonne pakkaseen jaksa menna juoksenteleen
Originally posted by Äijä
Aamulenkkejä joka aamu ja sulista tulee kanssa pelailtua välillä. Mutta reenit ei kulje. Kyykky oli ihan kärsimystä ja raudat on melkein puolittunut, mutta se lienee vain tilapäistä ja johtuu virran puutteesta. Että tämmösiä ajatuksia täältä.
Originally posted by Peetu
Paljonko porukalla vaikuttaa dieetti maksimiin ja millä prosentilla reenaatte kun ootte dieetillä? Itsellä vaikuttaa jo yhden päivän heikko syöminen ainakin 10% maksimiin