-Marchi- sanoi:
Mitkä on muuten jengin top5- PIKA dieetti ruuat dietillä? Olisi kiva saada jotain vaihtelua... Nyt on ollut kebablihaa+seka vihanneksia, tai seitiä+sekavihanneksia jne.
Ei tarvii kauan noiden paistumista odotella. Mitä muita nopeasti valmistettavia olisi..?
Mulla tulee tällaiset mieleen, kaikki ei tosin omalla dieetillä ole käytössä, mutta jos ei olisi tiukkaa ohjelmaa niin voisin vedellä:
1. Tonnikalaa ja ruispastaa (pastassa menee se n.10min) ja sekaan vähän oliiviöljyä. Tuota menee joka päivä yksi satsi.
2. Kaurapuuro raejuustolla, lesitiinillä ja mehukeitolla (paras pikaruoka, oli dieetillä tai ei :D)
3. Pari ruispalaa, päälle reilusti tonnikalaa ja pikkuliru oliiviöljyä, 5-10% kevytjuustoa, basilikaa ja yrttisuolaa -> mikroon 1-2min
4. Katkarapusalaatti: pakastekatkarapuja, sulata mikrossa. Sillä aikaa kun katkaravut sulaa, pilko kiinankaali, tomaatit, paprika, kurkku ja sekoita. Katkaravut mikrosta tuonne sekaan, ja ääntä kohti.
5. Lehtipihvit ja wokkikasvikset - ei uskois, mutta valmistukseen ei tosiaankaan mene kauaa! Osta valmiiksi nuijittuja pihvejä, kääntele öljy-mausteseoksella ja paista kuumalla pannulla n. 1min/puoli. Kasvikset pihvien jälkeen (tai ennen, ei väliä) pannulle, menee pari minuuttia. Salsakastiketta mukaan ja syömään
Noiden on pakko olla pikaruokia, koska ne valmistuu jopa mun nälälle nopeasti. Ja mun nälkä on tappavaa :evil: Ei kannata olla tiellä. Tulee kiukku. Paitsi tänään... Ah, hiilaripäivä, pitää mennä syömään paahtoleipää mansikkahillolla!