Oisko ketodiettiin jotain listaa mitä saa syödä ym ym, ekaa kertaa oon alkamassa diettaamaan ja 10-15kg ois kiva saada pois ja ajattelin jollain aloittaa jossa tulokset näkyis nopeeta ja motivois sitä kautta, voisko tähän joku heittää ketosta tietoo (mielellään suomalaista tekstiä) ja sit mitä kannattaa käyttää dietin aikana kun salilla ei oikein ole tullu nyt käytyä kun paikat vähän rempassa eli ruokavalio ois tärkee saada kuntoon nyt. Jotain protskuja mulla on vielä (dietmix) onko hyvä ?
Jotain muitakin diettejä saa ehottaa jos vaikka niistä löytyis parhaiten sopiva kun salille tosiaan ei kunnolla kykene ja inspis muutenkin miinuksella, mukava ois jos sais kuitenkin jotain syödä ettei ihan salaattilinjalle joudu ja rahkat ei maistu. Lihaa vissiin ketolla saa syödä ja tonnikalaa ym ym ?
Oon ihan hyvässä iskussa ollut tuossa pari vuotta taakse kun tuli 4xviikkoon salitettua mutta nyt päässy lössähtään tuosta mahan kohalta ja grillausta pukkaa aina kesäisin niin ajattelin alkaa vähän tarkkaileen ettei mene aivan vallattomaksi.
Entäs onko CLA ja muut diettivalmisteet mistään kotoisin ?
Jotain muitakin diettejä saa ehottaa jos vaikka niistä löytyis parhaiten sopiva kun salille tosiaan ei kunnolla kykene ja inspis muutenkin miinuksella, mukava ois jos sais kuitenkin jotain syödä ettei ihan salaattilinjalle joudu ja rahkat ei maistu. Lihaa vissiin ketolla saa syödä ja tonnikalaa ym ym ?
Oon ihan hyvässä iskussa ollut tuossa pari vuotta taakse kun tuli 4xviikkoon salitettua mutta nyt päässy lössähtään tuosta mahan kohalta ja grillausta pukkaa aina kesäisin niin ajattelin alkaa vähän tarkkaileen ettei mene aivan vallattomaksi.
Entäs onko CLA ja muut diettivalmisteet mistään kotoisin ?