Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juoksulenkeistä sen verran että rasvanpolton kannalta pitkäkestoisia 1-2h , salin välipäivinä. Ja ei tarvi täysillä repiä vaan mieluummin matalalla sykkeellä että jaksaa.
Ja muistathan pitää ainakin yhen lepopäivän viikossa ja muutenkin nukkua hyvin.
Ruokavalio: Oliko VHH:n kanssa viimeksi jotain ongelmaa vai miksi lopetit?
Itse ainakin voin suositella ketoosidiettiä, on toiminut omalla kohdalla.
Rasvaa on palanut huomattavasti ja mikä parasta, lihakset ovat säilyneet!
N.500kcal miinuksella kun pitää kalorit niin pitäisi tulosta syntyä.
Kannattaa syödä sitten rasvaa ja mielellään hyviärasvoja sitten ketolla reilusti.
Itse en kovin tarkasti laske rasvoja tai kaloreita. Kunhan miinuskaloreilla mennään.
Treeniohjelmaasi olisi myös hyvä nähdä ja lähtötasosi olisi hyvä tietää (paino/pituus ainakin, ehkä rasvaprosentti?)
Nämä kirjottamani asiat ovat toimineet MINULLA, en väitä että saisit näillä parhaan tuloksen mutta jos edes jotain uutta asiaa tuli.
Niin no periaatteessahan toi Poliquinin biosignature menetelmä (mistä koko hormonidietissä on periaatteessa kyse) perustuu tiettyihin olettamuksiin. Eli siihen että on verikokeilla todettu että estrogeeni tasot ovat korkealla ja samalla huomattu alakropassa olevan enemmän rasvaa verrattuna muuhun kroppaan. Sinänsä toi mitä Lyle on kirjottanut on myös totta. Mutta mites taas sitten selitetään se että yleensä naiset kärsii enemmän siitä että rasva kertyy juuri jalkoihin?
Onko tämä ruokavalio hyvä dietille?
Aamiainen:Kaurapuuro+whey-80 proteiinijuoma
Koulusafka:salaattii ja riippuu nyt mitä siellä on
Koulunjälkeen kotiin: soijarouheesta sellanen ns. "jauheliha pata" Siinnä on hyviä vihanneksia (kaikenlaisia) ja soijaa keitetty+mausteet
ennen salia: protskudrinkki
salinjälkeen:prostkudrinkki+joku hedelmä ja "soijapata" tai vähän hiilaripitoisempi ruoka
3h salinjälkeen: jotai proteiinipitoista safkaa
kello 21.00-23.00 viimeinen ateria ja maitorahka
1h ennen nukkumaan menoa whey-80 proskudrinkki
Niikuin huomaatte, EI liha,kala,kana tai kananmuna, painan 104kg ja olen 184cm pitkä hyvin on tullut kasvattuu koko ikäni. Elikkä pitäiskö vähentää hiilareita tai proteiinia? Ehkäpä lisää rasva
Tarkotuksena olis aloittaa helmikuussa kuukauden mittainen dieetti. millanen olis sopiva kcal määrä päivässä jos käyn puntilla ja lenkkeilen 3 kertaa viikossa?
Mitat 186cm ja 83kg. pelko on siinä että lihasmassa katoaa juuri olemattomiin liian vähäisellä kcal määrällä :itku:
Noin vuosi sitten aloin vetää epäsäännöllisen säännöllisesti aamuHIITtiä. Joskus ei jaksa HIITtailla ja silloin tulee vain juostalönkyteltyä, mutta kuitenkin täysin tyhjällä mahalla kahvinkupposen voimin. Vaakaa en harrasta, mutta silmämääräisesti ihraa on lähtenyt hieman ...... Eli elämäntavoissa vain tuo aamuaerobinen muuttunut. Tällä epätieteellisellä ja täysin subjektiivisella tutkimuksella totean, että jos joskus taas laittautuisin bikinikuntoon, niin panostaisin ehdottomasti täysillä aamuaerobiseen (ja parempiin juoksurintsikoihin).
Eli liikunnan ja syömisen ajankohdilla ei ole mitään merkitystä vaan syötyjen ja kulutettujen kalorien määrä ratkaisee. Samahan silloin olisi syödä kerran päivässä vaan eikä 3 tunnin välein? Jotain etuahan näillä ruokailun ja syönnin ajoituksilla monesti haetaan. Itse komppaan myös aamuaerobisen puolesta...Öh, missasinko jotain, vai puuttuuko tuosta logiikka kokonaan?
Keskipäivä-, ilta- tai yöaerobisella olisi täsmälleen sama vaikutus, kalorinkulutuksestahan tuossa laihtumisessasi on kyse, eikä mistään aamuaerobisen mystisestä vaikutuksesta.
Tyhjällä mahalla tehty aerobinen kuluttaa kestäessään enemmän rasvavarastoja, mutta kroppa tasaa tilanteen myöhemmin samana päivänä käyttämällä energiaksi vastaavasti enemmän hh-varastoja.
Eli liikunnan ja syömisen ajankohdilla ei ole mitään merkitystä vaan syötyjen ja kulutettujen kalorien määrä ratkaisee. Samahan silloin olisi syödä kerran päivässä vaan eikä 3 tunnin välein? Jotain etuahan näillä ruokailun ja syönnin ajoituksilla monesti haetaan. Itse komppaan myös aamuaerobisen puolesta...