Dieetin alotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitäs alottaa taas vaihteeksi dieetti, onnex tää ei oo vasta ku tuhannesensimmäinen kerta...:D
Tällä hetkellä syön noin 3000-3300kcal päivässä, ja mietinkin että onko järkevää tiputtaa kalorit kerralla tonne 2700,vai onko liian rankka alotus?Päätin että tästä n.95kilosta mennään vaikka 75kiloon, kunhan ukko saadaan suht kireeksi ja selkä tulee kuntoon...Ei yksinkertasesti selkä kestä tätä painoa...:itku:
Tein tuossa äsken uutta ruokaohjelmaa, ja hiilarit painu 200 pintaan, ja protskut pidän yhä lähellä kolmeasataa...Rasvoja tuli lähes 70g, mutta tuo luku huijaa jonkin verran kun jauhelihasta siivilöi rasvoja pois...Jauheliha ei tietty oo paras dieettieväs...hiilarit on tarkotus vetästä jonain päivänä vielä alle sadan...
Tarkotus ois alottaa tekee aerobista tyhjällä mahalla 2-4 kertaa viikko+eca-stack päälle...
Kolme ensimmäistä viikkoa pitäis yrittää jaksaa ilman "syömäpäivää", niin saisi jo heti alussa nesteet pois kehosta...:D
Ravinto koostuu puurosta,mehukeitosta,rahkasta,ananaksesta,kanasta,riisistä,jauhelihasta,makaroonista,rypsiöljystä ja maidosta...Lisäravinteina protskua,maltoa(palautukseen only)vitamaxia, omega3 ja magnesiumia...
Leivän jätin kokonaan pois, ja se tulee olemaan mun kohdalla tosi vaikee päätös pitää, mutta pakko sitä on yrittää...Nyt noita kuituja pitäs jostain keksiä...

Jos joku keksii hirveesti jotain muutettavaa, niin kommenttia äkkiä kehiin....:worship:

Pitää tässä ilmotella välistä mitä tapahtuu vai eikö tapahdu mitään...

Jättäisin nuo efukat loppupeleihin. Jos pudotusvaraa on noin paljon niin pitäis ruokavaliolla ja aerobisellakin sulaa hyvin.

Aamulla kävin vetämässä tyhjällä mahalla noin puolen tunnin lenkin ennen töihin tuloa...Mua vähän ihmetytti sykkeen heittely, tai sitten tässä sykemittarissa(polar (a3?))on jotain vikaa, kun syke saatto olla esim.110, josta se yhtäkkiä hyppäsi lähelle kahtasataa, vaikka vauhti pysyi tasasena, ja tie oli tasanen...Ja sieltä se tuli taas yhtä nopeesti alas kun oli mennyt ylöskin...hmm,outoa:confused:
Otin taas pitkästä aikaa efee+kofeiinia(25+200mg),ja voitte uskoa kun on tullu vettä juotua aikas runsaasti, niin tässä hikoilun määrässä ei oo mitään järkee...:eek:
Pitäs tehdä ilmeisesti niin että herää n.tunnin ennen lenkkiä, ottaa ecat naamaan ja jatkaa unia että vaikutus kerkee alkaa ennen lenkkiä...:confused:

Juurihan neuvottiin että piristeet säästöön sitten kun painonlasku loppuu... Aerobiset aloittaisin myöskin pikkuhiljaa, ja lopussa vasta ankarammin. Juuri aloitin itsekin miinuksen puolella olemaan, vasta kerran käynyt ekalla viikolla lenkillä, täytyy säästää aina pari ässää hihaan loppua varten, muuten on pulassa kun painonlasku lakkaakin.

Ekalla viikolla mulla lähtenyt 2kg (nesteitä?), kalorit olleet välipäivinä n. 2200-2400 (eli maximissaan n. -300 jos sitäkään) ja treenipäivinä 2500-3200 (parina päivinä tuli mässäiltyä...eli ollut -500 ja -200 välillä... :)

Kyllä tämä tästä. Mulla tosin tiputus vain 83 kg johonkin 78 - 77 aamupainoon niin sitten taas massaa.

Originally posted by Andree
Mua vähän ihmetytti sykkeen heittely, tai sitten tässä sykemittarissa(polar (a3?))on jotain vikaa, kun syke saatto olla esim.110, josta se yhtäkkiä hyppäsi lähelle kahtasataa, vaikka vauhti pysyi tasasena, ja tie oli tasanen...Ja sieltä se tuli taas yhtä nopeesti alas kun oli mennyt ylöskin...hmm,outoa:confused:
Otin taas pitkästä aikaa efee+kofeiinia(25+200mg),ja voitte uskoa kun on tullu vettä juotua aikas runsaasti, niin tässä hikoilun määrässä ei oo mitään järkee...
Efedriini ja aerobinen treeni ei oikein sovi yhteen. Sydän joutuu tosi koville varsinkin jos näillä hellekeleillä ei ole nestetasapaino kunnossa. Jos jostain järki puuttuu niin sinne lenkkipolulle tuupertumisesta. Itsellä on efukoista sen verran raju kokemus takana etten niitä kellekkään suosittelis kuin bodykisadieetin loppupeleihin. Ymmärrän kyllä että etenkin nuoremmilla on bodytavoitteiden ja terveyden välinen priorisointi erilainen kuin perheellisillä.

Toisaalta oon saanut kropan rasvat tarvittaessa todella vähiin vähähiilarisella ruokavaliolla ja maltillisilla aerobisilla (2 X 30-45min per viikko), joten pidän tätä EC-innostusta lähinnä henkisenä dieettilaiskuutena. Saa olla eri mieltä eikä tartte vetää herneitä nenään. Ja ennen kuin joku alkaa flamettamaan, että toisilla on dieetti helppoa niin voins kertoa, että mulla on noita nälkäisiä rasvasoluja sen verta paljon ettei matala rasvaprosentti ole mulle todellakaan mikään geneettinen synttärilahja. Olin punkero penskana.

Mua vähän ihmetytti sykkeen heittely, tai sitten tässä sykemittarissa(polar (a3?))on jotain vikaa, kun syke saatto olla esim.110, josta se yhtäkkiä hyppäsi lähelle kahtasataa, vaikka vauhti pysyi tasasena, ja tie oli tasanen...Ja sieltä se tuli taas yhtä nopeesti alas kun oli mennyt ylöskin...

Toi voi johtua siitä jos ohitit jotain sähkö- tai magneettikenttiä esim. voimajohtoja. Ainakin olen kuullut muidenkin kertovan samaa kun ovat johtojen alla lenkkeilleet. Pistää kuulemma mittarin sekasin.

Originally posted by Dopey
Itsellä on efukoista sen verran raju kokemus takana etten niitä kellekkään suosittelis kuin bodykisadieetin loppupeleihin. Ymmärrän kyllä että etenkin nuoremmilla on bodytavoitteiden ja terveyden välinen priorisointi erilainen kuin perheellisillä.

Sanoisin kyllä niin, että niistä saa kyllä kuka tahansa rajun kokemuksen, jos sellaista lähtee hakemaan. Efedriinin käyttö on kuitenkin täysin turvallista laihdutukseen terveillä ihmisillä, oikein käytettynä. Tietenkin jos suvussa on esim. sydänvikaa, voi olla vähän tyhmää yrittääkään käyttää kyseistä lääkettä varsinkaan intensiivisissä treeneissä.

Efen käyttöön liittyy, ja tulee jatkossakin liittymään monia ongelmia, joista tuskin koskaan päästään eroon. Lähes kaikki ongelmat johtuvat käyttäjästä, joita ovat esim:

1. Täydellinen tietämättömyys lääkkeen vaikutuksista (ja sivuvaikutuksista) sekä yhteisvaikutuksista muiden lääkkeiden kanssa.

2. Käyttö intensiivisen suorituksen aikana, jossa syke ja/tai verenpaine nousee hyvin korkeaksi. Kyseessä on vaarallinen käyttötapa, vaikka suoritus olisi lyhytaikainen. "Olis kiva, kun pystyis pyöräileen yhtä lujaa kuin markus pöyhönen." tai "Tästä saa tosi hyvät tehot jalkatreeniin, varsinkin pakkotoistoihin prässissä."

3. "Mikä vitun dehydraatio? Voiko se tulla, jos juo napin kanssa vaikka 4 litraa kokista?"

4. "Mut täähän on luonnontuote, siis eihän yrttiefellä oo millään annoksella mitään sivareita."

5. "LOOOL :D :D Mitä vittua? Määhän otan tätä sillonkin kun meen ryyppään tai koiran kaa kävelylle, vitut siitä mitään sivareita tulee."

Sitten on tietenkin se ihmisryhmä, joilla on jokin piilevä fyysinen vika ja tietenkin pari kymmentä kiloa ylipainoa, viikatemies huitoo jo valmiiksi juuri pään yläpuolella. Ei ole vaikea arvata mitä tapahtuu, kun nämä kaverit alkavat juosta efen voimalla ja nestehukkaisina urheilukenttää ympäri.

Pitäs tehdä ilmeisesti niin että herää n.tunnin ennen lenkkiä, ottaa ecat naamaan ja jatkaa unia että vaikutus kerkee alkaa ennen lenkkiä...:confused:

Hmm. Ehkä kannattais vaan juoda kuppi tai pari kahvia ennen aamulenkkiä ja aamupalan jälkeen ne efet. Näillä helteillä tuppaa nestetasapaino olemaan päin persettä vaikkei edes lenkkeile... :evil:
Sen sykkeenheittelyn on pakko olla mittarin sekoilua, mun Polari tekee välillä samaa. (herran huomaan jos mittari on kunnossa!)
Mulla on diettiä viikko takana ja hyvin putoo paino kun jatkuvasti hikoilee, muistaa vaan ettei syö hiilareita kuuden jälkeen.
Ei edes: :kippis1:

Originally posted by Punkkerin Paroni
Hmm. Ehkä kannattais vaan juoda kuppi tai pari kahvia ennen aamulenkkiä ja aamupalan jälkeen ne efet.

Kahvia?Hyi vittu! Mä oon elämäni aikana maistanu kahvia kolme kertaa, joista kahdella kerralla kävi näin :urjo: ja kolmannella kerralla maku suussa oli jotain käsittämätöntä...

Originally posted by Nat_Ural
Sanoisin kyllä niin, että niistä saa kyllä kuka tahansa rajun kokemuksen, jos sellaista lähtee hakemaan. Efedriinin käyttö on kuitenkin täysin turvallista laihdutukseen terveillä ihmisillä, oikein käytettynä.
Laskisin itseni terveiden kirjoihin enkä todellakaan hakenut mitään muuta kuin pientä kiristelyapua, mutta silti 2-on-1-off ECA-kuurilla 2/3-annoksilla (purkin kyljen suosituksiin verrattuna) lähti kerran taju totaalisesti. Ei todellakaan herkkua heräillä ambulanssissa ja ihmetellä että missähän oma 2-vuotias poika mahtaa olla. Jo sitä ennen oli pari kertaa salilla ollut tosi häilyvä fiilis kyykkytreeneissä. ECAt oli Sportpharman kamaa joten en usko pitoisuuksien heittelystäkään johtuneen.

No, ei sovi mulle syystä tai toisesta, mutta olen jälkeenpäin huomannut, että sekä treeniraivot että kiristelyt onnistuvat oikein hyvin ilmankin. ECA-valmisteiden päivät on USAssakin kuitenkin luetut ja useat lisäravinnefirmat onkin tuoneet markkinoille efevapaita vaihtoehtoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Dopey
Jo sitä ennen oli pari kertaa salilla ollut tosi häilyvä fiilis kyykkytreeneissä.

Minä olisin ollut tuossa vaihheessa jo todella huolissani. Toisaalta, en uskaltaisi mennä efuissa tekemään kunnon jalkatreeniä, sen verran se nostaa paineita. Joku siinä taisi mennä pahasti vikaan, mahdollisesti verenpaineet? Saitko lääkäriltä mitään diagnoosia tapauksen jälkeen?

Minä olisin ollut tuossa vaihheessa jo todella huolissani. Toisaalta, en uskaltaisi mennä efuissa tekemään kunnon jalkatreeniä, sen verran se nostaa paineita. Joku siinä taisi mennä pahasti vikaan, mahdollisesti verenpaineet? Saitko lääkäriltä mitään diagnoosia tapauksen jälkeen?

Kyllä EC:n käyttö jalkatreeneissä on terveellistä, kunhan:
a) Nestetasapaino on kohdallaan.
b) Syke on sopivissa raameissa.

Tuosta Dopeyn tapauksesta sen verran että pystyisitkö Dopey todistamaan sen, että pyörtymisen syynä olivat pelkästään piristeet? Ja ovatko purkin suositukset 3x 25mg/day?

Originally posted by Rock^
Kyllä EC:n käyttö jalkatreeneissä on terveellistä, kunhan:
a) Nestetasapaino on kohdallaan.
b) Syke on sopivissa raameissa.

Syke _sekä_ verenpaine. Joillain yksilöillä efellä on odottamattomia vaikutuksia verenpaineeseen. Hyväksyn kyllä sen, että monet pystyvät sitä ongelmitta käyttämään.

Syke _sekä_ verenpaine. Joillain yksilöillä efellä on odottamattomia vaikutuksia verenpaineeseen. Hyväksyn kyllä sen, että monet pystyvät sitä ongelmitta käyttämään.

Mites sitä verenpainetta harjoituksen aikana säätelet? Ovatko nämä yksilöt olleet täysin terveitä ennastaan?

Täysin terveellekin ihmisille on haittaa, jos hänen sykkeensä nousee äärimmäisyyteen jalkatreenin aikana. Maalaisjärjellä ajateltuna ihmisen maksimisyke on korkeampi EC:llä kuin ilman piristeitä -> Sydämen sietokyky kovilla.

Originally posted by Rock^
Tuosta Dopeyn tapauksesta sen verran että pystyisitkö Dopey todistamaan sen, että pyörtymisen syynä olivat pelkästään piristeet? Ja ovatko purkin suositukset 3x 25mg/day?
No en tietenkään pysty, enkä ole tietenkään tuon jälkeen efukoihin koskenut testatakseni johtuiko se niistä. Tietysti tuollainen kohtaus on aina monen osatekijän summa, mutta oma vahva mielipiteeni on ettei noin olis ilman tuota kuuria käynyt.

Purkin suositus oli 24mg 3 kertaa päivässä, otin kaksi ja siis joka kolmas päivä ilman. Ainesosat oli (Thermadrene):

Ephedra (24 mg ephedrine) 300 MG
Guarana Extract (15 mg caffeine) 150 MG
USP Caffeine 80 MG
White Willow Bark 75 MG
Cayenne 60 MG
Ginger Root 40 MG

Tyhmintä jutussa on se, että noita napsiessa tuli syötyä sen verran enemmän safkaa ettei se kiristelykään oikein mennyt haluttuun suuntaan :(. Ja mä en siis todellakaan väitä, että tää on odotettavissa kaikilla tai edes useimmilla efedriinin käyttäjillä, sehän on tutkittu ajat sitten noissa laihdutustutkimuksissa.

Noi edellä mainitut 200 pulssit hellelenkillä, minkä alla on efedriiniä tyhjään vatsaan kuulostaa omien kokemusteni valossa sellaiselta hengenlähtö-lähellä harrastukselta. Juuri noissa olosuhteissa on USAssa noita nuoria jenkkifutareita kuollut.

Sykkeestä sen verran että tipahdin ruokakaupassa. Ei siis mitenkään kovin intensiivitouhua vedellessä rahkapurkkeja ostoskärryyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom