Ei mullakaan lihakset juuri ole kasvaneet vaikka muka saa etua inskatykityksestä, mutta onneksi voimatasot pikku-pikkuhiljaa nousee.
Tuolla aiemmin varoteltiin liian vähäisistä hiilareista eli ketoilusta, mutta omalta kohdalta voin sanoa että sopii mulle parhaiten. Nytkin menny viikko alle 10hh per päivä ja vielä OMAD tyylillä ja ajattelin ottaa vesipaastoa sekaan pari päivää jos saa inskat laskettua kohdilleen. Viimeks katkes vesipaasto mataliin 68tunnin kohdalla ja sitä aiemmin 46h vaikka olin laskenut basaalin jo 30 prosenttiin pumpussa. Pienikin kävely laskee sokrut paastolla. Hyvin tuntee kun lähestyy sokrut nelosta ja 3.8ssa pakko tankata vaikka on jo ollut nollissa inskan annostus.
Eli kyllä aika lailla kaikki on mahdollista mutta huomattavasti vaikeampaa/hankalampaa kuin terveillä! Mä en henkilökohtaisesti voi tajuta noita hiilarimääriä mitä diabeetikoille suositellaan! Mutta ehkä mä olen se poikkeus joka vahvistaa säännön. Niin ja sokrut just heittelee mulla rajusti yli sadan hiilarin päivinä ja ketoilulla pysyy tasasena samoin kuin paastoilla.
Krea arvosta vielä. Miten mä muistelen lukeneeni että se kreatiniini ei olisi riippuvainen kreatiinin käytöstä vaan just lihasten kovastakäytöstä. Mulla toi on ollut viimiset kolme vuotta yli rajojen mutta alle 120 joten ei huolestuttavan korkea. Kreatiinia vetänyt ehkä keskimäärin puolet vuodesta ja protskua 2-3g per painokilo päivässä, mutta virtsassa ei ole ollut prodea.