MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikällä lvl23, onko mitään asiaa raidiin mukaan?

Ei ihan noin pienellä, ilmeisesti jokainen level alaspäin vihollisia vastaan tiputtaa PALJON aiheutettua damagea. Eli jos 23lvl hahmo ampuu 26lvl vihua niin otat automaattisesti jonku -60% damagesta pois. Se on aika vitusti.

Yritin tänään ilmeisesti Konsolifiniläisten kanssa Raidin vikaa bossia jotain 2h, meitä oli 27-28 levuja kaikki ja ei saatu kuin n.10% bossin energiasta pois.
On aika helvetin hankala se, vaatii PALJON tiimityötä ja jatkuvaa mikkikeskustelua. Tossa meni iso osa ajasta vaan siihen joka pelaajan oman roolin hiomiseen ja silti 1/10 yrityksestä edes vähän eteni. Usein joku avaintekijä kuolee heti alussa ja homma menee vituiksi ennenkuin edes alkaa.

En näe meidän poppoolla nyt mitään mahdollisuuksia vielä siihen. Itse kelasin yrittää seuraavan kerran Raidia kun oon lvl28 ja joku kova legendary/exotic ase hanskassa :D
EDIT:

Toki jos jotkut tosta jo aloitetusta jengistä haluaa yrittää Raidia loppuun niin huutelua tänne, toki tulen ottamaan pelin savet esiin.

Jumalauta että en saa sitä leveliä ylös. 24 nyt, mutta legendary kamaa ei sitten niin kirveelläkään irtoo. Mistä mä niitä hommaan?

Ehdottomasti helpoin tapa saada legendary armoria tällä hetkellä on tehdä niitä Queen's Bountyja joista saa jokaisesta yhen Queens Missionin joiden rewardeina on legendary armoreita.
Eli bounty heebolle puhumaan ja Queen's bounteja suorittamaan ja sitten niitä missioneita. Easy.

Jumalauta että en saa sitä leveliä ylös. 24 nyt, mutta legendary kamaa ei sitten niin kirveelläkään irtoo. Mistä mä niitä hommaan?

Vanguard reputationii ylös et saat ostettuu legendary kamaa.

Exotic bountyy tuli ja tarttis 26 lvl warlockille seuraa duunaan weekly heroic strikee? Oli skidisti nihkeetä yksin :D PSN nikki RiseH85

Ite olen ainakin parhaiten vanguard strike tehtävien avulla saanut kun sieltä aina tulee iso kasa engrammeja joita sitten cryptarchilla käy tutkimassa. Aika nopeeseen tahtiin saa sen leveliä nostettua ja aina tulee postiin palkinnoksi jotain legendaryä.
Tietty future war cultin levelit kun sain kahteen niin sai ostettua aika hyvin legendary armori puolen kuntoon. Viime viikonloppunahan siellä oli towerissa se kaupustelija jolta sai strange coineilla ja mote of lighteilla ostettua exotic kamaa. exotic autoriflen siltä hommasinkin ja myös kypärän engrammin mutta se perhana olikin sitten hunterille tarkoitettu ja olen siis titanilla liikenteessä:face:
Jälkeenpäin paukahti sitten ihan jostain normi reittiä exotic shotgun sekä exotic sniper-rifle.

Sanoisin, että tonne 27 asti missä tällä hetkellä menen pääsee melko pienellä vaivalla levuttamaan, mutta siitä eteenpäin alkaa menemään nahkeaksi kun pitäisi armorin uppaamiseen saada helvetisti ascendand shardeja.
Tietty jos jonkun exotic armorin saisi niin siinä voisi olla lightia vähän erilailla?

Missä se hinttari nyt viikonloppuna on, että sais ostetua kamaa. Alkaa vituttaan jo koko peli kun hakannut vanguard srtikejä ku hullu ja level 25 lopussa vain pysyy sitkeesti. Legendary kamaa ei vihut paljoo tiputtele.

Tornista voi aina ostaa legendary-kamaa. Se hinttari on vanguard-huoneessa, eli siis samassa huoneessa, josta voi normaalisti ostaa legendaryä. Alakerrassa suoraan edessä. 13:lla strange coinilla exotic-armoria tiedossa.

En mä pääse ostamaan kun ei ole tarpeeksi vanguard markkeja, eikä tarpeeksi vanguard rankkia. Etenee aivan naurettavan hitaasti. Tässähän saa hakata vuoden, että saa edes yhden rankin ylöspäin.

Joo, se nousee aika hitaasti, mutta suosittelen suorittaan bountyjä ja tekeen niitä "valikon" vasemmassa laidassa olevia tehtäviä (daily heroic story, weekly heroic strike, nightfall, yms.), koska niistä saa rankkia paljon isompia summia kuin straikeista. Tavalliset patrol missionitkin on nopeempi keino kuin vääntää straikkeja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En mä pääse ostamaan kun ei ole tarpeeksi vanguard markkeja, eikä tarpeeksi vanguard rankkia. Etenee aivan naurettavan hitaasti. Tässähän saa hakata vuoden, että saa edes yhden rankin ylöspäin.

Vedä patroleja yhden/kahden kaverin kanssa. Erkanette toisistanne ja molemmat suorittaa patrol-tehtäviä mallilla "kuka on lähinnä tehtävän kohteesta tekee sen". Heti kun tehtävä valmis, uutta tehtävää lähimpänä ottaa uuden käyntiin. Suositte vip-tappotehtäviä tai "tapa vihuja"- tehtäviä. Menee tyyliin 2min noissa ja 25/10 reppiä.

Sitten kun vanguard 2 hankittu, ostat markseilla vaikka hanskat ja kengät. Viikonloppuna ostat Xurilta yhden exotic armorin. Päivität nämä siihen asti, kun pitäisi alkaa käyttämään shardeja. Queens bountyst oot varmaan saanut jo kypärän ja chestin? Tässä on jo koko lege-armor kasassa yhdellä exoticilla. Upit ne ilman shardeja, ja pitäisi olla 27 hahmo kasassa.

Vedät pakkiksen porukalla (lapio, wackotic, kaunisnaama, wheeppos, ossimaan, bulkamaniac ainakin osaa, en muista muita) Raidia edes vähän alkuun niin säkällä saat raid-legendary armoria joista vielä enemmän lightia.

Itsellä nyt yksi exotic, yksi raid-legendary ja loput muuta lege-armoria ja lvl 28 alussa. Nyt etenee oikeastaan vaan Raid gearia metsästämällä jotka sitten upin yhden Exoticin ohella maksimiin ja näin pitäisi saada lvl30 hierottua.

Todnäk virheitä tekstissä, kännyllä väsätty ja en jaksa lukea.

26 levuun sain kun löysin sen hinaajan Towerista. Nyt pitäis saada legendary asetta, ei ole nyt kuin vain hikinen konekivääri.

Mullaki vähä samaa ongelmaa. Armorit on jo legendarya tai exotic mut kaikki aseet on rare-paskaa. Oon Cruciblea vetäny jotta sais riittävästi Crucible-markeja legendary-aseen ostoon. Semisti ottaa pannuun ku porukka repii nuita legendary/exotic -aseita cruciblen arvonnassa ku itelle tulee aina tuttu hatullinen paskaa eli tyhjä arpa tai rare-kamaa.

PS. Onko klaanin Vault of Glassin raidaus lopullisesti kuollut ja kuopattu?

Olisi itse tarkoitus aloitella/houkutella raidiin porukkaa keskiviikkona illalla. Tiistaina en vielä pääse. Lisäilkää vaan porukkaa frendilistoille ja inviä fireteamiin, viidellä saa jo raidin alkuun ja kyllä se kuudes aina jostain on löytynyt :D

Joten, KE 21 paikkeilla oon ainakin Raid seuraa vailla, online jos napostelee ja tervetuloa fireteamiin :D

Edit: lege-aseet oli itsellekin ongelma. Sitten alkoi löytymään kun ne engramit päivitettiin. Kolme asetta tullut niistä, weekly nightfall antoi myös yhden. Raidista yksi myös. 5 lege-asetta nyt, kolme primary ja kaks heavy.

Heh! Sainkin just tänään ton mun edellisen postin jälkeen legendary scout riflen ja fusion riflen [emoji4] Oisin kans valmis ainakin näillä näkymin keskiviikkona klo 21 alottaan VoG-raidin.

Saakelin kaupustelija olikin tällä kertaa liuennut vähän aikasemmin. Viimeks se oki mun mielestä vielä koko sunnuntainkin siellä. Nyt ei näkynyt enää sunnuntai puolilta päivin missään. Sain juuri 23 mote of lightia kasaan ja olis voinu ostaa sen exotic helmet diagrammin. Noh. Sain mä sentää sen exotic helmetin ostettua... Tuli myös crusiblessa siihen perusase paikkaan sopiva exotic shotgun palkinnoksi.

Olisi itse tarkoitus aloitella/houkutella raidiin porukkaa keskiviikkona illalla. Tiistaina en vielä pääse. Lisäilkää vaan porukkaa frendilistoille ja inviä fireteamiin, viidellä saa jo raidin alkuun ja kyllä se kuudes aina jostain on löytynyt :D

Joten, KE 21 paikkeilla oon ainakin Raid seuraa vailla, online jos napostelee ja tervetuloa fireteamiin :D

Edit: lege-aseet oli itsellekin ongelma. Sitten alkoi löytymään kun ne engramit päivitettiin. Kolme asetta tullut niistä, weekly nightfall antoi myös yhden. Raidista yksi myös. 5 lege-asetta nyt, kolme primary ja kaks heavy.

Mä voin tulla raidaamaan klo 21 maissa keskiviikkona. Meillähän rupee tässä olemaan porukka kasassa.

- - - Updated - - -

Keskiviikkona kerkeisin ite kanssa messiin 2100. Lvl 26 nyt, josko sillä pääsis mukaan.

Kyllä tuo 26lvl pitäisi riittää.

Koska jengi varaa paikkojaan täällä niin lukitaan sitten pelaajat:

Lapio
Tonnav
Mike
GoR
Ossi

Katson ylläolevien pelinikit vielä selväksi jotta tiedän ketä lähden sitten invimään.

Joku vielä mahtuu tähän. Jos joku ei ole keskiviikkona klo 21.10 fireteamiin ilmestynyt, tilalle otetaan joku kuka ensimmäisenä kerkeää. Jos taas innokkaita on enemmän, hoidetaan kaksi raidia kasaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom