MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raidiin tänään mukaan siis:
Lapiokaivuri
TonNav91
TheWheeppos
Wackotic

Nyt olisi jo suht kiire saada vielä kaksi innokasta tähän mukaan? Luin eilen semi-vahingossa jotain kommenttia Raidista ja nopeimmillaan joku porukka vetänyt sen jo alle kolmeen tuntiin läpi. Joten tuskin tuosta sittenkään mitään ihan viikon aktiivi-vääntämistä saadaan ellei olla ihan paskoja/kujalla. Säkällä muutamaan iltaan. Aika vitusti ilmeisesti saa legendary loottia ja harvinaisia itemejä.

TheWheeppos ja Wackotic, monelta peliä? Itselle ok 19 jälkeen. TonNav91 varmasti mukana 19 jälkeen. Ja klo 19 ok näille kahdelle vielä mysteerinä olevalle pelaajalle?

___

Ja LOL Kaunisnaama, enemmän minä siellä eilenkin olin heräteltävänä kuin sinä, mukaan vaan :D

1900 sopii mulle. Olettaen tietenkin että saadaan vielä kaks tyyppiä mukaan. Voin muutamaa kaveria kysästä jahka ovat online että pääsevätkö mukaan jos ei tätä kautta tarpeeksi saada porukkaa rekryttyä.

Raidiin tänään mukaan siis:
Lapiokaivuri
TonNav91
TheWheeppos
Wackotic

Nyt olisi jo suht kiire saada vielä kaksi innokasta tähän mukaan? Luin eilen semi-vahingossa jotain kommenttia Raidista ja nopeimmillaan joku porukka vetänyt sen jo alle kolmeen tuntiin läpi. Joten tuskin tuosta sittenkään mitään ihan viikon aktiivi-vääntämistä saadaan ellei olla ihan paskoja/kujalla. Säkällä muutamaan iltaan. Aika vitusti ilmeisesti saa legendary loottia ja harvinaisia itemejä.

TheWheeppos ja Wackotic, monelta peliä? Itselle ok 19 jälkeen. TonNav91 varmasti mukana 19 jälkeen. Ja klo 19 ok näille kahdelle vielä mysteerinä olevalle pelaajalle?

___

Ja LOL Kaunisnaama, enemmän minä siellä eilenkin olin heräteltävänä kuin sinä, mukaan vaan :D

Voisin tulla raidaamaan tänään klo 19 sopii.

PSN: ossimaan 26lvl hunter, voi olla että saan jopa 27lvl ennen raidia.

Hyvin meni. Wheeppos ei ilmestynyt, yritetiin viidestään. Ei onnistu. Joku random tulee pelaamaan meidän kanssa, väännetään joku tunti Raidin EKAA vitun osiota, eikä päästä läpi koska kolme lvl25 pelaajaa (minä esim). Raidi siirtyy kunnes kaikki väh 26 :D

Hyvin meni. Wheeppos ei ilmestynyt, yritetiin viidestään. Ei onnistu. Joku random tulee pelaamaan meidän kanssa, väännetään joku tunti Raidin EKAA vitun osiota, eikä päästä läpi koska kolme lvl25 pelaajaa (minä esim). Raidi siirtyy kunnes kaikki väh 26 :D

Oi saatana mä jotenkin unohdin tän ihan täysin! Sori jäbät!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Raidi hommat kiinnostaa, joten yritän tämän viikon aikana saada levelin sinne 26. Ensi viikolla voisin sitten vaikka olla varajäsenenä, täysin en pysty sitoutumaan peluuseen normaalien työ/opiskelu/koira syiden vuoksi.

Ite kyllä ajattelin nyt pelata kaikki hahmot 20 levulle ja ootella jos bungie sais korjattua tuon lootti systeemin,
oon siellä onkalolla koittanu farmata varmasti yli 3 tuntia eikä yhtää legeä, pelkkiä vihreitä ja sinisiä, oon
tietenki muutakin touhunnu eli strikkeja ynm. ei vaan tipu, yks kaveri oli siellä tunnin ni sai 3 legendaryä prkl :D

Voin kanssa ilmoittautua mukaan mahdollisiin raideihin ainakin viikonloppuisin ja arkisinkin jos satun paikalle. Pääsin just eilen 26 levelille titanilla. Nikkinä PSNssä sama Bulkamaniac

LAPIO
TONNAV91
KAUNISNAAMA
MRF91
WHEEPPOS
BULKAMANIAC

Tällä porukalla mieluusti jatketaan ASAP Raidia.

__

POSTATKAA NIIN VITUSTI tänne nyt ennenku saadaan Raidi vedettyä. TIISTAIHIN asti aikaa pelata tai tallennus nollaantuu.
Leader pitää olla aina minä tai savet ei toimi.

Lukekaa jostain tosta Templarin tappamisesta, miksei muistakin tulevista bosseista jotta saadaan ennen tiistaita tuo paska läpi.
Huomenna mieluusti päivällä peliä tai sitten aikasin illasta. Huudelkaa toiveita tänne aikatauluista!

Hyvää settiä oli tähän asti, vaatii kyllä mikin tuo. En vaan nyt pystyny puhuu kun vaimo koisii.

___
Random-havainnot:
Jokainen vois osata käyttää sitä reliciä tossa Templarissa nyt. L1 tekee kuplan joka poistaa Markin. R1 tappaa helposti ne lentävät vihut. L1+R1 poistaa Templarin suojat kun tähtää sitä.
Enrage tulee n. 10min päästä kun aloitettu matsi ja sit alkaa spawnia niitä isoja robovihuja, Praetorianit tjsp.
Sinkoja/kranuja ei kande käyttää kun poistaa Templarin suojat, tappaa helposti itsensä jos tulee se kupla ympärille.
Ainakun poistaa Templarin suojat niin ilmoittaa siitä, tietää kaikki tulittaa bossia.

LAPIO
TONNAV91
KAUNISNAAMA
MRF91
WHEEPPOS
BULKAMANIAC

__

POSTATKAA NIIN VITUSTI tänne nyt ennenku saadaan Raidi vedettyä. TIISTAIHIN asti aikaa pelata tai tallennus nollaantuu.

Lukekaa jostain tosta Templarin tappamisesta, miksei muistakin tulevista bosseista jotta saadaan ennen tiistaita tuo paska läpi.
Huomenna mieluusti päivällä peliä tai sitten aikasin illasta. Huudelkaa toiveita tänne aikatauluista!

Hyvää settiä oli tähän asti, vaatii kyllä mikin tuo. En vaan nyt pystyny puhuu kun vaimo koisii.

___
Random-havainnot:
Jokainen vois osata käyttää sitä reliciä tossa Templarissa nyt. L1 tekee kuplan joka poistaa Markin. R1 tappaa helposti ne lentävät vihut. L1+R1 poistaa Templarin suojat kun tähtää sitä.
Enrage tulee n. 10min päästä kun aloitettu matsi ja sit alkaa spawnia niitä isoja robovihuja, Praetorianit tjsp.
Sinkoja/kranuja ei kande käyttää kun poistaa Templarin suojat, tappaa helposti itsensä jos tulee se kupla ympärille.
Ainakun poistaa Templarin suojat niin ilmoittaa siitä, tietää kaikki tulittaa bossia.

Mulle käy hyvin jos aloteltas joskus alkuillasta, vaikkapa 18-19.
Ja tosiaankin pitää vähän tutkia miten siitä bossista selviäis paremmin, tiku takut kuntoon!

LAPIO
TONNAV91
KAUNISNAAMA
MRF91
WHEEPPOS
BULKAMANIAC

__

___
Random-havainnot:

En valitettavasti pääse tänään mukaan raidaamaan. Seuraava vuorokausi menee nimittäin työmaalla lusiessa mutta maanantaina taas pääsen tarvittaessa mukaan geimeihin.

Tossa varmaan avain on se, että saa pitkitettyä sitä aikaa jonka se Templar on ilman sitä suojaa ni sen ehtii tuhota enneku se menee siihe enraged-moodiin. Koska siinä vaiheessa niitä pikkuvihuja alko spawnaan niin pirusti, että oli lähes mahdoton yrittää pysyä hengissä ja vielä tehdä vahinkoa bossiin. Vois yrittää selvittää onko siihen sen teleportaatioon joku kaava vai onko se täysin sattumanvarainen se paikka johon se teleportautuu.

Kun ton kaavan oppii Raidiin ja tosta saa vielä parempaa gearia niin ei tohon jatkossa hirveän kauan mene kyllä. Templarin jälkeen on pari osiota ja läpi.
Sitten voi alkaa tota pelaamaan aktiivisemmin jotta saa kaikki legendary/exotic- gearit siitä ulos.

Toiveita aloitukselle:
LAPIO = 15.00-19.00
TONNAV91 = Ei pääse. // Joku halukas tuuraamaan?
KAUNISNAAMA
MRF91 = Ei pääse. // Joku halukas tuuraamaan?
WHEEPPOS = 18.00-19.00
BULKAMANIAC

Tuuraajat saa myös noista itemeitä/armoria kerättyä, aina tasaiseen väliin tulee arvonnalla porukalle gearia.

Jos tulee paljon huonoa aikaa jengille tai ei pääsyä, niin sitten muita innokkaita tähän mukaan jotta saadaan ennen tiistaita pelattua. Saadaan sitten uutta raidia kasaan ASAP.

https://www.youtube.com/watch?v=6Kc23YLaPao

Joku porukka läpäissy puoleen tuntiin, tosta voi vähän ottaa oppia :D

EDIT: Tyyliin 25min videosta on Templarin kanssa vääntämistä, ton labyrintin vetivät johki 30sek. Aikaa menee vikan bossin oppimiseen varmaan hetki, sit siinäkään ei pitäs kauan mennä.
Keretään vetää kaks raidia tänään läpi lol?

Suositut

Back
Ylös Bottom