MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koska jengi varaa paikkojaan täällä niin lukitaan sitten pelaajat:

Lapio
Tonnav
Mike
GoR
Ossi

Katson ylläolevien pelinikit vielä selväksi jotta tiedän ketä lähden sitten invimään.

Joku vielä mahtuu tähän. Jos joku ei ole keskiviikkona klo 21.10 fireteamiin ilmestynyt, tilalle otetaan joku kuka ensimmäisenä kerkeää. Jos taas innokkaita on enemmän, hoidetaan kaksi raidia kasaan.
salkku-mutiainen itellä tagina.

Ketään messis raidaan tänään tiistaina illasta? Weekly nightfallit yms. menee myös jos ei kuutta saa kasaan. Keskiviikkona ei ehdi ku vasta 24 jälkeen. 28 lvl warlock. Voi pistää lisäten PSN RiseH85

Keskiviikkona voisin tulla raidaan, jos tässä vaikka saadaan toinenkin porukka pystyyn tai jos kaikki noshow jo kasassa olevasta porukasta

Pari asiaa vituttaa tässä pelissä.

A) Noiden upgradematskujen farmaus on aivan perseestä, tarkotan nyt niitä maastosta löytyviä relic ironeja yms.

ja

B) Weekly heroic strikeen ja nightfalliin ei ole laitettu matchmaking systeemiä. Siis miksi vitussa ei ole? Miten se on huonompi kuin hakea itse ne randomi pelaajat siihen porukkaan. PSN friends lista tyhjä destinyn pelaajista joten jääny noi kyllä suorittamatta. Exotic bountykin jo sen vaatis.

X onen puolella mitään raidiporukkaa kasassa? Lvl 27 huntteri olis kiinostunut raidaamaan ja miksei muutenkin pelailemaan. Gamertag: FIN Timpe

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kunnon bugi noilla uudessa päivityksessä. Kusi yhteydet eikä jengi pääse servereille.

Joo ja se onnistu muutenkin pirun hyvin. Yksi päivityksen korjauksista oli ilmeisesti, että porukan ei pitäisi enää tippua pelistä kesken kaiken pois. Ennen ei juuri koskaan tapahtunut itelle... Nyt kyllä on tippunut monta kertaa...

Noniin oon online. Kohta tulen pleikkarin äärelle, jos joku puuttuu klo21.10 niin jonossa on jengiä jotka korvaa puuttuvat. Huomenna myös oon pelaamassa illasta jos tänään kaikki halukkaat ei pääse mukaan <3

Noniin oon online. Kohta tulen pleikkarin äärelle, jos joku puuttuu klo21.10 niin jonossa on jengiä jotka korvaa puuttuvat. Huomenna myös oon pelaamassa illasta jos tänään kaikki halukkaat ei pääse mukaan <3

Hienoa! Halukkaat lisätkää psn-nickinne listaan!

Raid torstaina 21.00

1. RiseH85
2. Lapiokaivuri
3.
4.
5.
6.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom