MULTI Destiny

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NO VITTU :D

Tietoa milloin raidit nollataan? Tiistaisin kyllä, mutta monelta? Yöllä vasta 00.00? Pitäisikö aloittaa nyt keskiviikkona raidi, jolloin olisi seuraavaan tiistaihin aikaa?
Riippuu toki onko meillä tarpeeksi lvl 25+ pelaajia? Vaatii sen kuusi pelaajaa, ja jengin pitäisi SITOUTUA VIIKOKSI tähän. Raidin kesto kuulemma jotain 10-20h, riippuen kuinka paljon jumittaa eri tilanteissa. Itse pystyn pelaamaan pääosin vain iltaisin klo 18 jälkeen. Joka ilta pitäisi siis vähintään tunti pystyä pelaamaan.

KUULEMMA fireteamin leader pitää olla AINA SAMA, muu porukka voi vaihtua, mutta vaatii ILMEISESTI aina sen kuusi pelaajaa jotta raidia voi pelata. Korjatkaa jos väärässä.
Eli kävisi niin että leader pelaa joka ilta mutta sitten olisi varalla muuta porukkaa joka voisi vaihtua tarvittaessa.
EDIT: Niin, eli tämän siis pystyy tallentamaan aina leaderin toimesta, ja leader voi myös pelin ladata aina siihen kohtaan johon raidi jäi.

Itsellä nyt levu25 Hunter jolla legendary-scoutti. Defence jossain vähän päälle tonnissa jos oikein muistan. Lightia vielä upittavissa niin että saan noilla kamoilla sen 26 tasolle seuraavassa pelikerrassa. Ja myös onnistuu joka pv pelaaminen kunhan varoitan avovaimoa ajoissa :D

Viikonloppu meni reissussa ja perjantaina sain vasta oman titanin siihen lvl20. HETI mukana iltaisin (21.00 --> ) Raideissa kunhan pääsen tonne +25lvl, katotaan nyt vaan kauan tuossa saa kulumaan aikaa. Kannattaisko tossa alkaa nyt tekee vaa strikeja vai mättää cruciblea, että sais tota legendary loottia?

Viikonloppu meni reissussa ja perjantaina sain vasta oman titanin siihen lvl20. HETI mukana iltaisin (21.00 --> ) Raideissa kunhan pääsen tonne +25lvl, katotaan nyt vaan kauan tuossa saa kulumaan aikaa. Kannattaisko tossa alkaa nyt tekee vaa strikeja vai mättää cruciblea, että sais tota legendary loottia?

Jos HELPOLLA/NOPEASTI haluat päästä, niin Youtubetat Destinyn "loot caven" ja menet sinne hakkaamaan, saat expaakin hyvää tahtia. (EDIT: Hups, olikin jo LVL20, no expalla saat niitä mote of light- rahoja :D)
Joku oli kysellyt Bungielta että onko ok hyödyntää tätä "glitchiä" niin kuulemma on. Korjaavat sen myöhemmin, jos korjaavat.
Eli tässä seisotaan tietyn matkan päässä tuosta vihujen spawnaus-paikasta ja ammutaan vain yhteen luolaan aina kun sinne tulee vihuja, vihut uudelleen syntyvät muutaman sek viiveellä koko lauman kuolemasta.

Toinen keino, keräät Vanguard Markseja ja Vanguard LVL2 ja ostat legendarya. TAI sitten toivot että lotto arpoo Strikeistä/Cruciblesta legendarya, tähän en luottaisi. Itse olen palauttanut varmaan vajaa 10 legendary palloa Crypta-jätkälle ja vain (muistaakseni) yhdestä olen saanut legendary tavaran.
Nopeesti saat ton LVL20->25 jos saat parikin violettia armoria ostettua. Rare-armoria saa aivan vitusti tuolta lootti luolasta.

Lätkyttelin tossa titaanin 20 levelille. Pvp on ihan kivaa mutta muuten tuntuu peli aika ykstoikkoselta farmaukselta. WoWin vuosien ja Old Republicin jälkeen olen raidannut ja farmannut ihan tarpeeksi tähän elämään.
Mutta kuten sanoin, pvp kiinnostaa. Vähä kyllä jää tämä nyt taustalle kun wasteland 2 ilmesty ja löysin ton Long war - modin Xcomille.
Hyvästi elämä..:face:

RAID-ASIAA:

Ketkä nyt on oikeasti valmiita hakkaamaan peliä seuraavan viikon ajan joka ilta? Raidiin menee siis arviolta 10h, keskiviikosta tiistaihin aikaa pelata tai Raidin tallennukset nollataan. Vitutus maksimi jos kuudesta pelaajasta neljä ilmoittaa joka toinen päivä ettei pelit onnistukkaan koska vaimo/duuni/koira/lapsi. Joten hoitakaa aikataulut/luvat pelaamiselle kuntoon :D

Halukkaat:
Lapiokaivuri (ps4 nick)
TonNav91 (ps4 nick)
Darwinisti (ps4 nick)
Rautavuori (ps4 nick)
Val_ermi / Valermi / mikä lie oli :D
Vilbour? (joko levu tarpeeks iso?)
brn2
brn2 kaveri
wacko
sir_kaunisnaama (tjsp nick)

MUITA?

6 pelaajaa Raidiin mahtuu kerralla. Fireteam leader oltava aina sama tai tallennukset ei toimi. Jokaisen myös syytä liittyä Bungien kautta PakkotoistoFIN klaaniin koska siitä saa trophyn pleikkarille jos raidilaiset samassa klaanissa.

Pelaajia alustavasti siis kymmenen, tämä muodostaa ongelman. Miten se ratkotaan? (Pahoittelut jos joku jäi huomaamatta tuolta viestien seasta)
Kolme jää yli odottamaan seuraavaa Raidia joka viikon/alle viikon päästä? Arvotaan osallistujat? Onko ketään kenen osallistuminen joka pv epävarmaa, näin joku ylimääräinen voisi aina korvata tämän pois olevan pelaajan? Kolme pelaajaa lisää ja saadaan kaksi Pakkiksen raidia samaan aikaan käyntiin?

Vittu mitä säätämistä ja kikkailua jonku pelin takia LOL :D

__
EDIT: Huutakaa myös osallistujat nickit tähän, saadaan lisättyä kaikki toisemme sitten kamulistoille.
Ja MIKKI ON PAKOLLINEN. Ps4 mukana tulee joku paska mikki joka käy hyvin. Raideissa kuulemma joutuu oikeasti ongelmanratkomis-paskaa hoitamaan joka ei onnistu ilman mikkiä. Bossitkin tyyliin vaatii jotain palapelien kasaamista että ne saa tapettua.

EDIT2: Kuka fireteam leader? Monelta peli-aika alustavasti joka illalle? Pitääkö tässä jotain whatsappia alkaa käyttämään että saadaan kontakti pelaajiin? Sovitaanko pelit aina täällä joka pv, jokainen kurkkii sitten aktiivisesti klo 17 jälkeen täältä aloitukselle aikaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meikä voi jäädä ihan suosiolla ens viikon raideihin. Eilen farmasin siinä lootticavella sen reippa 4h ja saldona oli legendaryjä joka slottiin (lightejä joku +4-8 / itemi) ja 2 kpl Exoticeja rocket launcher ja Sotalukolle saappaat :face:

Eli jos tolla 4h sessiolla sais sen 1 levelin lisää ni tälle viikolle ei ehdi, ei auta muu kuin jatkaa tuolla Cosmodromella farmata sitä stanan samaa luolaa vielä pari iltaa (ehkä pari cruciblea siinä sivussa), Strikejä on tosiaan ihan turha lähteä pelaamaan noitten uusien ja parempien varusteiden toivossa ellei sitten niiden Vanguard(?) pisteiden toivossa

Jos tähän tahtiin tippuu noita uusia kamoja ni katotaa niitä raideja sitte ens vuonna

Vedä pari bountya että saat expaa, ja saat kehitettyä ne armorit. Niihin tulee lisää lightia vitusti? Onko siis siniset vai violetit armorit? Jos siniset (raret) niin onko lvl 20? Niihin saa max 15 lightia. Jos koko armori on lvl20 sinistä niin niillä saa max. 24 levelin hahmon jos kehität nämä armorit tappiin expalla.

Jos legendarya niin levu nouseekin sitten 27-28 välikköön kehitetyillä armoreilla?

Itse nousin jostain lvl 20 tonne 25 tosi nopeesti lootticavella. Sieltä vaan lvl20 raret päälle ja nämä tappiin, lvl 24. Sitten ostin yhden exotic armorin joka nosti suoraan 25.

Jaa, täytyy perehtyä sitte tarkemmin noihin armoreihin, nyt näyttäis siltä että toi chest armori on tapissaan ja lightiä +10 samoten gauntletit tapissaan +4 ,mut ei oo lvl20 eli ei auta muu kuin lähtee farmaamaan vaa kylmästi lisää ja joo, tällä hetkellä kaikki armorit sinistä.

Mikä se levu oli minimissään joka raidin vetämiseen vaadittiin? 25 vai 27? Itellä Warlock tasolla 24 eli ei taida vielä riittää. Mutta kunhan saan hahmon riittävän korkealle tasolle ni oon halukas mukaan raidille :) PSN-nick oli MrF91. Tosin mulla on myös se ongelna että työvuorot kestää aina sen 24h ja niitä on 2 krt viikossa. Tosin ens viikolla vain yksi eli ens viikon raidi vois olla mulle passelein ja saisin grindattua hahmon tasojakin ylöspäin.

Mulle sopii tälle viikolle todennäköisesti joka ilta. Ensi viikolla ei niinkään. Ps4 ja psn on wackotic.

Vilbour kannattaa tosiaan farmata se vanguard rankki sinne level 2 asti niin saa ostettua nuita legendary suojia. Pääsee suht vaivattomasti sinne level 26 asti ihan vaan ostamalla eikä tarvi laittaa kaikkia pelimerkkejä RNG jumalan varaan.

Raidin suosittelu-levu taitaa olla 26.

Halukkaat:
Lapiokaivuri (ps4 nick)
TonNav91 (ps4 nick)
Darwinisti (ps4 nick)
Rautavuori (ps4 nick)
wackotic (ps4 nick)
MrF91 (ps4 nick)
Val_ermi / Valermi / mikä lie oli :D
Vilbour
brn2
brn2 kaveri
sir_kaunisnaama (tjsp, en muista nickiä)

11 pelaajaa jos oikein laskin :D Yksi vielä ja järjestetään kaksi raidia.
Edelleen, jos huomenna pitäisi toinen ainakin käynnistyä, kuka leader ja ketkä pelaavat?

EDIT: Minä ja TonNav91 ainakin kovasti halukkaana aloittamaan huomenna. Varmaan ok lukita nämä kun 100% varmoja. Nyt sitten seuraavat 4 innokasta 100% varmaa huutelijaa varmaan OK lukita huomiseen?
Jos jollain parempia ideoita tähän niin kertokoon toki.

EDIT: Minä ja TonNav91 ainakin kovasti halukkaana aloittamaan huomenna. Varmaan ok lukita nämä kun 100% varmoja. Nyt sitten seuraavat 4 innokasta 100% varmaa huutelijaa varmaan OK lukita huomiseen?
Jos jollain parempia ideoita tähän niin kertokoon toki.

Mutkin voi lukita. Ei ole parempaakaan tekemistä huomiselle.

Lapiokaivuri
TonNav91
TheWheeppos
Wackotic

Lukittu huomiseen. Vielä kaksi. Nyt on 12 pelaajaa kasassa, joku toinen varmaan voi ottaa toisen raidi-porukan kasaamisen hoidettavakseen?

EDIT: Tulisi tyhmä olo itse poimia vain nimiä tuolta että "tuo tuo ja tuo", joten siksi parempi järjestää porukka näin "kuka kerkeää ensin"- ajatuksella.

Muut ei kerkee ampuun ollenkaan kun Kaunisnaamaa saa olla koko ajan nostamassa pystyyn :D Eli keräilen vielä tän viikon kamaa. Jos viikonloppuna vaikka sais siltä tuuliviirikauppiaalta keltasen pyssyn ja muuten vähän lisää violettia armoreihin ni vois olla jo jotain jakoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom