Kride sanoi:Vähän suttaantui kun kutistin tuosta 1600*1200 -> 800*600 mutta tuskin haittanee.
Et jaksaisi selittää tosi hitaasti ja sen jälkeen vääntää vielä rautaputkesta miten olen tuon saannut aikaan? :kippis1:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kride sanoi:Vähän suttaantui kun kutistin tuosta 1600*1200 -> 800*600 mutta tuskin haittanee.
ennen ja jälkeen siivousoperaation.
)Mike sanoi:Itsellä taustakuva vilahtaa kun käynnistän aamulla koneen ja vilahtaa kun suljen illalla.
HaRaXz sanoi:Milläs ohjelmalla NP on taustansa tehnyt?
NP sanoi:Rainlendar, SysMetrix, Samurize, Style XP.
Kride sanoi:Samurize. Sitten scriptinä on joku Vipez scriptipaketti, omilla säädöillä saatu suomalaiseksi.
Mike sanoi:Tuplanäyttö ja asiallinen tausta....you touch my tralalaa!
NaruJackson sanoi:Muuta pikakuvake sulla tua quick launchissaMiten sä löydät tuolta mitään?
batbug sanoi:Helpostihan nuo tuolta tunnistaa, jokaisessa kuvakkeessa on vihjeteksti. ;)

Mike sanoi:Kertokaas mulle muuten että mitä teette koneellanne? Katotte taustakuvaa ja sieltä paljonko kello on, mitä tulee telsusta, mikä biisi soi, paljonko New yorkissa on lämmintä, mitä prossu sanoo, paljon kovotilaa vai teettekö ihan oikeasti sillä jotain? Itsellä taustakuva vilahtaa kun käynnistän aamulla koneen ja vilahtaa kun suljen illalla.
Ode-1 sanoi:Kiitos kun kerroit et tollanen hieno ohjelma on olemas![]()
HaRaXz sanoi:Et jaksaisi selittää tosi hitaasti ja sen jälkeen vääntää vielä rautaputkesta miten olen tuon saannut aikaan? :kippis1:
HaRaXz sanoi:Originally Posted by HaRaXz
Et jaksaisi selittää tosi hitaasti ja sen jälkeen vääntää vielä rautaputkesta miten olen tuon saannut aikaan?
Kride sanoi:Itse aika useasti reaktionomaisesti räväytän lippu-M-yhdistelmää, ja silloinhan tuo hässäkkä tulee esiin. Kyllä sitä ennemmin painelee työpöydälle TV-ohjelmat katsomaan, kuin nettiin selaamaan, eikä sitä ihan tarkoituksella aina tajua edes mennä katsomaan. Esim. minulla on tuo aika paljon esillä, koska en jaksa pitää pitää miljoonaa ikkunaa auki.
Eipä mitään, minullekkin aika uusi tuttavuus.
Pistä minulle privalla sähköpostiosoitteesi, niin pistän tuon configin sinulle. Siinä on valmiiksi kaikki nuo Suomen tv-ohjelmaskriptit ja on helppo muuttaa omanlaiseksi.
Kride sanoi:Pistä minulle privalla sähköpostiosoitteesi, niin pistän tuon configin sinulle. Siinä on valmiiksi kaikki nuo Suomen tv-ohjelmaskriptit ja on helppo muuttaa omanlaiseksi.

Johan sanoi:Mulle kans sähköpostiin toi?
Jusushi sanoi:Saisinkos minäkin tuon???