Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
TV-sydeemi ei meinaa löytää Urheilukanavan ohjelmia, vaan tilalle tulee vaihtelevasti FST:tä tai YLE24:sta?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä sain nyt nämä tv-ohjelmat sekä sään näkymään, mutta yksi ongelma vielä jäi. Eli miten saa pois nuo "ActiveScript:" ja "Plugin" tekstit tuosta tulostuksen edestä pois?

@Kride laitatko tännekkin scriptiä tulemaa :rock:

Mun

Mun

Liitteet

• käärme.JPG
    käärme.JPG
    162,1 KB · Katsottu: 625
Nämä vaikka etsit Googlella :
Rainlendar, SysMetrix, Samurize, Style XP

on mul jo noi...en niitä hakenu vaan script editor selvis tos illal, näkyy olevan notepad.
sit ois viel sellai ongelma et kui noit active scriptei sais päivittyyn ittekseen?
eivät oikein tunnu päivittyvän.... :david:
ongelma tuntuu olevan ainaki sm-liiga ja kuopionsää scriptien kanssa

No niin... Tämän threadin innoittamana pistin minäkin desktoppini totaaliseen remonttiin. Lopputulos löytyy tästä linkistä. Käytössä Samurize ja StyleXP

MKS sanoi:
No niin... Tämän threadin innoittamana pistin minäkin desktoppini totaaliseen remonttiin. Lopputulos löytyy tästä linkistä. Käytössä Samurize ja StyleXP
Hieno toi taustakuva ja kello. Viitsisitkö nakata tuon taustakuvan mulle mailiin? Maili sigussa...

Tomi sanoi:
Hieno toi taustakuva ja kello. Viitsisitkö nakata tuon taustakuvan mulle mailiin? Maili sigussa...

Tuo tausta löytyy ainakin minun StylXP:stäni nimellä Blade.

Vähän liikaa sälää tuossa minun makuuni.

Tälläiseksi saa BBLeanilla. Tuosta puuttuu tiettyjä ominaisuuksia joita tarvitsisin, joten en käytä tuota. En osaa kummiskaan niitä siihen tehdä.

Liitteet

• Clipboard01.jpg
    Clipboard01.jpg
    298,9 KB · Katsottu: 508
Saakos tuossa jotenkin pidettyä mouse cursorin siinä, mikä Windowsissa on valmiina?

Joo pitäs saaha, kun valitsee teemaa niin silloin voi määrätä mitä muuttaa esim. wallpaper, desktop elements, mainmenu, cursors jne. Itekki vasta asentanu ton mut vaikuttaa tosi monipuoliselta ohjelmalta.

milkboy sanoi:
Joo pitäs saaha, kun valitsee teemaa niin silloin voi määrätä mitä muuttaa esim. wallpaper, desktop elements, mainmenu, cursors jne. Itekki vasta asentanu ton mut vaikuttaa tosi monipuoliselta ohjelmalta.

Tutkin tuota aika paljon, kokeilin kaikkea, mutta eipä tunnu vaihtuvan tuo hiiri mihinkään, sama vilkkuva sci-fi-paska se on kokoajan.

Suositut

Back
Ylös Bottom