Desktop-thread (kuvia)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Laittakaas kuvia hienoista desktopeistanne. Tässä mun.

Style XP:tä käytetty desktopin muokkaamiseen ja kello on Sysmetrix-sovellus.

Liitteet

• screensht002.jpg
    screensht002.jpg
    134,5 KB · Katsottu: 2 303
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:evil:
Mun mopo...

Liitteet

• desktoppi.JPG
    desktoppi.JPG
    138,1 KB · Katsottu: 1 673
Kumm4ri sanoi:
:evil:
Mun mopo...
Hullu määrä pikakuvakkeita. Itse oon ratkaissut tuon iänikuisen ongelman siten, että tuossa desktopissa on tuo Favs-niminen shortcut, joka vielä kansioon E:\favs, jossa sitten lymyää nuo tärkeimmät pikakuvakkeet.

Liitteet

• favs.jpg
    favs.jpg
    128,8 KB · Katsottu: 1 687
Tuollainen kuva muistuttamassa joistain perusasioista :)

alapalkki on oletusarvoisesti piilossa

Viimeksi muokattu:
Vähän suttaantui kun kutistin tuosta 1600*1200 -> 800*600 mutta tuskin haittanee.

Liitteet

• tausta.jpg
    tausta.jpg
    109,1 KB · Katsottu: 2 147
Kride sanoi:
Vähän suttaantui kun kutistin tuosta 1600*1200 -> 800*600 mutta tuskin haittanee.
Hieno. Mikä softa tossa oikealla? Sysmetrix? Mua vitutti Sysmetrixissä se, että se antoi oletusarvona c- ja d-asemien koon ja kuvat tuohon tauluun. Sitten kun yrittää konffata c- e- ja g-asemia siihen, niin vituiks menee. Tai sit en vaan osaa. :(

Tälläinen.

Liitteet

• desktop.jpg
    desktop.jpg
    467,9 KB · Katsottu: 1 616
Tässä mun... ei mitään kummosta. Pienennetty aika reimasti.

Liitteet

• desk.gif
    desk.gif
    139,5 KB · Katsottu: 1 043
batbug sanoi:
Tässä, pienennetty 1600x1200->1024x768.

Muuta pikakuvake sulla tua quick launchissa :) Miten sä löydät tuolta mitään?

Hirvittävä määrä kilkettä ja karkkia näkyy joillakin olevan. Itse olen ratkaissut asian niin että theme-palvelu pois päältä. wintoosan sininen tausta eikä pikakuvakkeita tai quickshortkutteja. Keep-It-Simple tyylinen. Ja latautuu mm. nopeammin kun ei ole kilkettä hidastamassa. Mutta tämä vain minun mielipide.

GoA sanoi:
Hirvittävä määrä kilkettä ja karkkia näkyy joillakin olevan. Itse olen ratkaissut asian niin että theme-palvelu pois päältä. wintoosan sininen tausta eikä pikakuvakkeita tai quickshortkutteja. Keep-It-Simple tyylinen. Ja latautuu mm. nopeammin kun ei ole kilkettä hidastamassa. Mutta tämä vain minun mielipide.

Mulla aivan sama :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom