Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Jos oikein yrittää ajatella positiivisesti, niin neljä (4) kokonaista viikkoa enää jäljellä! :dance: Ketään en myöskään kanssaretkeilijöistä tunne...mut ehkä ihan parempikin niin..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei meitä tartte tuntee :) Porukassa tutustuu kyl aika huikeen hyvin. Mä haluisin nyt lähtee jo, kaipaan nollausta :D (Refe ei sit juota mulle jekkua, käypi pian niinku mun ekalla risteilyllä..)

Itsehän ajattelin kehua Sahaajan kanssa Michael Mannin elokuvia koko illan.

Heh, sehän passaa.

En nyt halua manata tai mitään, mutta pelottaako ketään muuta että sairastuu juuri ennen risteilyä?

Pari-kolme kertaa on näin käynyt ja se on kyllä perseestä. Reissua ei silti voi jättää väliin, vaikka mikä olisi. Ei kannata ajatella sairastumista, koska muuten siinä myös niin käy. :)

En nyt halua manata tai mitään, mutta pelottaako ketään muuta että sairastuu juuri ennen risteilyä?

Luuletko että siellä olisi jotain terveitä ihmisiä mukanakin?? :hyper:

Ei meitä tartte tuntee :) Porukassa tutustuu kyl aika huikeen hyvin. Mä haluisin nyt lähtee jo, kaipaan nollausta :D (Refe ei sit juota mulle jekkua, käypi pian niinku mun ekalla risteilyllä..)

Mää myös haluun lähtee jo!! Let´s go...
Kaira, enhän minä koskaan tekisi mitään sellaista mitä sinä et halua :rolleyes: ;)

Aika hyvä toi kemisti-keksintö ;) Tititiriiririii!
Jänskää jo vähän... Mutta ei paljon.

Joo fb:ssä on oma suljettu ryhmä matkalaisille :dance: Kaikkia keltanokkia ei löytynyt kaverilistalta (enkä viitsinyt arpoa samojen nimien joukosta), joten jos haluatte mukaan niin laittakaa vaikka kaveripyyntöä ja lisäillään. Nimi löytyy siitä maksulapusta ja fb:iin kun lykkää niin on ainoa kuvallinen osuma.

Kuvamateriaalista päätellen ei tule ainakaan olemaan tylsä reissu :kippis1:

No sen voi luvata että tylsää ei tule olemaan! :) Parhaita reissuja ikinä ollut tän porukan mukana!

TJ 37 :dance:

drunk_girls_37.jpg

:lol2: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom