Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Taas aika lähteä merille :dance: Päiväksi saatiin sovittua suht kivuttomasti pe 15.4. Lähtö tietysti Turusta ja laivana tuttuun tyyliin Silja Europa. Lähtö klo 20.15 ja paluu seuraavana iltana klo 19.00. Laivalta varattu sviitti tukikohdaksi + riittävähkö määrä A-luokan hyttejä. Saatiin taas mukavasti ryhmäalennusta hyttien hintoihin. Ehtona tosin jälleen se, että jokainen ottaa vähintään yhden aterian (aamiainen/puhveli). Puhveli on varattu seuraavalle päivälle klo 16. Ikäraja laivalle 21-v.

Sitten kustannuksista. Sviitti maksaa 287e. Tuosta tasainen siivu jokaiselle hoidettavaksi (semmoinen reilu kymppi tilastojen mukaan). Normihytit maksavat 80e/kpl. Siitä maksuja sen mukaan monenko kanssa viettää yönsä. Aaminen 9,5e ja puhveli 22e. Halvimmillaan matka kustantaa siis noin 40e. Hoidetaan aikataulut tällä kertaa siten, että ilmoittautua voi su 13.2 klo 23.59 saakka. Sen jälkeen lähetellään maksut, joiden eräpäivä 21.2 klo 23.59. Aika tiukalla aikataululla siis mennään, mutta ryhmämatkoilla on tavallista tiukemmat säännöt ja haluan itsekin päästä hommasta nopeasti eroon. Jos jo tässä vaiheessa tuntuu, että ei ole eräpäivään mennessä tuota rahamäärää siirrettäväksi niin älä ilmoittaudu. Tämä huomautus siksi, ettei eräpäivänä tule sitä tuttua määrää viestejä (about puolet matkustajista), joilla on rahat loppu ja pitäisi saada lisää maksuaikaa :wtf:

Tänne sitten vain sitovia ilmoittautumisia (+ tieto minkä aterian ottaa). Ilmoittautumisajan loppuun voi vedellä nimeään pois, mutta jos sen jälkeen tulee esteitä niin oletetaan, että hyvien tapojen mukaan maksellaan oma osuus matkasta kuitenkin pois. Muuten menee häslingiksi laskea ja lähetellä uusia laskuja.

Mukana tällä hetkellä (katsellaan hyttijakoja myöhemmin):

- patske (ateria?)
- Sahaaja (ateria?)
- anix (ateria?)
- Integrandi (aamiainen + puhveli)
- Weak (ateria?)
- Adrift (ateria?)
- elasto (ateria?)
- shrimp (ateria?)
- XairaX (ateria?)
- Huu (ateria?)
- Mr. Referee (ateria?)
- nigster (ateria?)
- J.Stallion (ateria?)
- Rohkale (ateria?)
- MiVi (ateria?)
- Tiopi (ateria?)
- Mika1979 (ateria?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voisin harkita, mutta en tunne ketään täältä.

J.Stallioni ottaa aterian ja aamupalan, J.Stallion tykkää ruuasta. Ruoka nam nam...

Mä voisin harkita, mutta en tunne ketään täältä.

Eli todella hieno seikkailu tiedossa! Vinkkinä voisin sanoa että sisäänpäin kääntyneet ihmiset eivät tälläisiin kekkereihin pahemmin tule ;)

Pitääks risteilylle lähtiessä olla 21 vai 22-vuotias?

21 vuotta on se ikäraja tuonne, mutta enpä ole itse kertaakaan nähnyt keltään papereita kysyttävän.

Niin ja mulle aamupala!

Jos baarin ikäraja on k 18 niin pitääkö olla 18 vai 19-vuotias?

Luin vain hiukan hätäisesti aloituspostin - mun moka.

Puhvelia tietysti. Ei siihen aamupalaan kuitenkaan selviä ja paha olo on hankittava vähintään syömällä.

Mukaan vaan Savannah-, kyllä siellä laivalla sitten tutustuu muihin.

Puhvelia tietysti. Ei siihen aamupalaan kuitenkaan selviä ja paha olo on hankittava vähintään syömällä.
Tästä inspiroituneena lähden tällä kertaa samalla kaavalla, eli pelkkä puhveli mulle tällä kertaa. Pari viimeistä kertaa kun on mennyt tuo aamupalalle selviytyminen täysin vituiksi.

Muuten samalla kun floodaatte tänne, voisitte ilmoitella myös halukkuudesta osallistua lauantain jatkoille! Most likely varaillaan sitten hotellihuone esim. Börsistä ja painellaan sinne koko posse. Siitä ei montaa euroa köyhdy/kärsä. Tämä oli ainakin viimeksi varsin pätevä ratkaisu. Tosin tällä kertaa sitten vielä vähemmän vaatetta ja enemmän viinaa.

Totta puhuakseni täytän 21 vasta kesäkuussa, joten en pääse lähtemään:(

Olis niin kiva nähdä millaista porukkaa täällä liikkuu!

Totta puhuakseni täytän 21 vasta kesäkuussa, joten en pääse lähtemään:(

Olis niin kiva nähdä millaista porukkaa täällä liikkuu!

Luuletko oikeasti, että tuo ikä on este? Itse olin ekalla reissulla 19-vuotias ikärajan ollessa 23 silloin. Ei niitä lappuja kukaan katso ja varmasti löytyy "huoltaja" tarvittaessa.

Mä voin olla setämies Savannahille, tai muuten vaan huoltaja. Puhvelit mukaan.

Heh, kiitos:)

Tätä pitää harkita kyllä.

Jos lähdet, niin lähtee aika moni muukin. Noin 50 sinkkua tuolta purnausthreadista:hyvä:

Hienoa, pääsee tutustumaan muihin sitten:)

Mukana kuin junan vessa! :rock:
Puhveli otetaan. Ja laitetaan aamupalakin. Hämärä muistikuva että kyllä sinne aamupalalle viimeksikin ehti ennen nukkumaanmenoa.
Valitettavasti jatkokuviot joutuu jättään väliin kun pitäs lauantaina siirtyä vielä tahkolle.

edit. Eikä kun se paluuhan onkin niin myöhään ettei siinä enää mihinkään tahkolle kannata yrittää rimpuilla. Eli laitatko Nigsteri mut jatkokemujen listoille! Onhan ne tultava tsekkaamaan kun niistä on mediassa niin paljon kohuttu :D

Viimeksi muokattu:
Kairalle kaikki ruoat mitä löytyy! Tanssilattian hiki ei ole edes tasaantunut kun jo paahdetaan aamu/yöpalalle. Ja sit "aamupalalle" buffaan :D Innolla taas jeejee mukaan!

edit.
Mukana kuin junan vessa! :rock:
Puhveli otetaan. Ja laitetaan aamupalakin. Hämärä muistikuva että kyllä sinne aamupalalle viimeksikin ehti ennen nukkumaanmenoa.
Valitettavasti jatkokuviot joutuu jättään väliin kun pitäs lauantaina siirtyä vielä tahkolle.

edit. Eikä kun se paluuhan onkin niin myöhään ettei siinä enää mihinkään tahkolle kannata yrittää rimpuilla. Eli laitatko Nigsteri mut jatkokemujen listoille! Onhan ne tultava tsekkaamaan kun niistä on mediassa niin paljon kohuttu :D

JEEEE!!!! Mullon ollu sua ikävä!! :haart:

edit2.
Siis minäki jatkoille mukaan! Ehottomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom