Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Risteily TJ... jotain.. :dance2:

Mik99, sulle on sitten varattu sieltä alapedin alapuolelta nukkumapaikka. Sekä pieniä palveluksia joita joudut tekemään että pääsit tuohon Mestarien hyttiin :hyvä:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noniin! Kuinka moni olisi kiinostunut karaoketaksikyydistä (www.karaoketaxi.fi) Helsingin rautatietorilta Turkuun 10.10? Autoon mahtuu 12hlö ja ja jo 10hlö:llä tulee halvemaksi kuin juna (32€/hlö) vaikka mentäisiin mittarilla (n. 310€) koko matka. Jos kiinostusta riittää niin voin yrittää hieroa jotain sopimushintaa kasaan kyydistä.

Siellä vois olla aika tunnelma...Lai la lai!:kippis1::hyvä::dance::dance2::hyper::rock::arvi:
 
Noniin! Kuinka moni olisi kiinostunut karaoketaksikyydistä (www.karaoketaxi.fi) Helsingin rautatietorilta Turkuun 10.10? Autoon mahtuu 12hlö ja ja jo 10hlö:llä tulee halvemaksi kuin juna (32€/hlö) vaikka mentäisiin mittarilla (n. 310€) koko matka. Jos kiinostusta riittää niin voin yrittää hieroa jotain sopimushintaa kasaan kyydistä.

Siellä vois olla aika tunnelma...Lai la lai!:kippis1::hyvä::dance::dance2::hyper::rock::arvi:
No jeah. :D Katellaas miten porukka innostuu, hauskaahan tuo olis. :hyvä:

Ite kiikunkaakun, koska sieltä pitää tulla jossain vaiheessa takaisinkin (lauantaiksi jatkoilemaan olis näillä näppäilyillä tarkotus jäädä) niin oma auto kullan kallis.
 
No jeah. :D Katellaas miten porukka innostuu, hauskaahan tuo olis. :hyvä:

Ite kiikunkaakun, koska sieltä pitää tulla jossain vaiheessa takaisinkin (lauantaiksi jatkoilemaan olis näillä näppäilyillä tarkotus jäädä) niin oma auto kullan kallis.

Jos innostut Dimandi taksista, niin pääset mun kyydillä stadiin sunnuntaina. Itsekin aion vielä jäädä Turun yöhön. Sillä varauksella sitten ettei ihan aamusta olla lähdössä rattiin. :kippis1:
 
Jos innostut Dimandi taksista, niin pääset mun kyydillä stadiin sunnuntaina. Itsekin aion vielä jäädä Turun yöhön. Sillä varauksella sitten ettei ihan aamusta olla lähdössä rattiin. :kippis1:
No helevetti toihan vois olla vaihtoehto, kiitoksia tarjouksesta. :hyvä:

Sinänsä karaåketaksi olis erittäin jees, vaatii vaan pari laulajaa lisää, tällä hetkellä meitä olis kaksi siellä ja ei perkele jaksa (vielä tossa vaiheessa) kahdestaan laulaa koko matkaa Turkuun. :wtf:
 
No helevetti toihan vois olla vaihtoehto, kiitoksia tarjouksesta. :hyvä:

Sinänsä karaåketaksi olis erittäin jees, vaatii vaan pari laulajaa lisää, tällä hetkellä meitä olis kaksi siellä ja ei perkele jaksa (vielä tossa vaiheessa) kahdestaan laulaa koko matkaa Turkuun. :wtf:

:offtopic:

Jos joku miettii et taksikuski on paska ammatti, niin mikäs vittu sitten on karaoke-taksikuskin ammatti!?! Ei saatana.. Mulla ei kestäis hermo päivääkään.
 
:offtopic:

Jos joku miettii et taksikuski on paska ammatti, niin mikäs vittu sitten on karaoke-taksikuskin ammatti!?! Ei saatana.. Mulla ei kestäis hermo päivääkään.

Mikäs siinä, niillä on vaan kuski ajamassa useammin, jos alkaa hermo mennä.
 
Mikäs siinä, niillä on vaan kuski ajamassa useammin, jos alkaa hermo mennä.

Nyt en saanut kiinni tästä sitä punaista lankaa?? :)



Siksi mietin tuon ammatin hienouksia, koska ajan työkseni paljon kilometrejä ja olen siihen täysin kypsä. Sekä tein monta vuotta portsarin hommia karaokebaareissa ja vakuutin etten enää jalallanikaan astu selvinpäin karaokebaariin. Nämä kaksi hommaa kun yhdistää niin tulee vilunväristyksiä.


ps. Vaikka henk.kohtaisesti tykkäänkin aivan hulluna laulaa karaokea. Niin selvinpäin kuin viihteelläkin.
 
Siis että ottavat itsellensä kuskin tilalle useammin, jos hermo menee... Tuttu on tuossa hommassa, ja käyttää montaa eri kuskia.
 
No okei, ilmaisin itseäni huonosti ensin.

E: Karaokea laulan itsekin, usein ja intohimoisesti. Sitä en tiedä, mitä mieltä muut ovat siitä :)
 
En jaksa lukee threadia joten en tiedä, että voiko tänne enää ilmottautua, mutta jos johonkin väliin mahtuu niin mut voi lisätä mukaan. Hinnalla ja hyttikokoonpanolla ei oo niin väliä. Ihan sama onko mulla 1 hengen hytti, onko samassa 3 muuta tai oikeestaan, että onko hyttiä ollenkaan. Puhvelin tai pari syön toki niinkun arvata saattaa. Nykyään oon niin vanha ja väsyny, että joutunen olemaan tällä kertaa vähän enemmän ihmisiksi kun vuoden takaisella reissulla. Meni viime syksynen laivareissu (ja viikon tai pari kestäneet jatkot) niin putkeen, että olin sen jälkeen yli puoli vuotta juomatta... Enää ei pysty tohon. Onneks :kippis1:

(Ps. Voimmää silti edelleen tarjota tytöille KOSSUA) :haart:
 
Noniin! Kuinka moni olisi kiinostunut karaoketaksikyydistä (www.karaoketaxi.fi) Helsingin rautatietorilta Turkuun 10.10? Autoon mahtuu 12hlö ja ja jo 10hlö:llä tulee halvemaksi kuin juna (32€/hlö) vaikka mentäisiin mittarilla (n. 310€) koko matka. Jos kiinostusta riittää niin voin yrittää hieroa jotain sopimushintaa kasaan kyydistä.

Siellä vois olla aika tunnelma...Lai la lai!:kippis1::hyvä::dance::dance2::hyper::rock::arvi:

Toi vois olla aikas hauska kyllä! Tosin en oo varma kestääkö Turkuun asti :rolleyes: Kerran oon tollasessa ollut, ja 45 minuuttia oli jo aika karua! Ja mikäli ei oo väkeä sen verran, että tulis junaa halvemmaks, niin ei ehkä sitten... Ja tosiaan se Hesaan tulo söndagina, mikä Turuus ne jatkot on :)

Ps. mulle yöpaikka myös :D
 
Onkos täällä jo moni suunnitellut lauantain jatkoja Turussa? Me mahdollisesti ehkä tullaan Anixin kanssa sillon kanssa. Ja niin, muutama on jo maininnut, mutta että suht varmoja mielipiteitä ja sellattes.
 
Onkos täällä jo moni suunnitellut lauantain jatkoja Turussa? Me mahdollisesti ehkä tullaan Anixin kanssa sillon kanssa. Ja niin, muutama on jo maininnut, mutta että suht varmoja mielipiteitä ja sellattes.
Ehkä, ehkä... riippuu vähän millanen kuosi on sitten lauantaina ekan illan jälkeen. Yösija pitäisi myös löytyä.
 
Onkos täällä jo moni suunnitellut lauantain jatkoja Turussa? Me mahdollisesti ehkä tullaan Anixin kanssa sillon kanssa. Ja niin, muutama on jo maininnut, mutta että suht varmoja mielipiteitä ja sellattes.

Me ollaan tavsun kanssa ainakin menossa. :dance:

Mitä tulee karaoketaksiin, haluaisin todennäköisesti ampua itseni jos sillä pitäisi matkustaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom