Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Mikäs tilanne on tällä hetkellä noiden vapaiden paikkojen kanssa? Ja jos niitä ei ole niin onko tässä vielä mahdollista tunkeutua johonkin hyttiin tietysti hytissä majailevien suostumuksella?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksu vaan meidän koppiin, uskon että Refekin suostuu tähän järjestelyyn.

Makselet sitten meille takaisin oman osuutesi kopista risteilyn yhteydessä.

edit. Jahas, maskottikin haluaa lisäseuraa. No, Mikki tehköön valintansa itse. Mulle on aivan sama.
 
Miksu vaan meidän koppiin, uskon että Refekin suostuu tähän järjestelyyn.

Makselet sitten meille takaisin oman osuutesi kopista risteilyn yhteydessä.

edit. Jahas, maskottikin haluaa lisäseuraa. No, Mikki tehköön valintansa itse. Mulle on aivan sama.

Passaa ihan hyvin.. maskotti tietenkin halusi yölelun itselleen ollessaan nopea liikkeissään :wtf: ;)
 
Yksi apina lisää ilmoittautuu lähtijäksi. Integrandi saa mielivaltaisesti sijoittaa mut johonkin hyttiin missä on mahdollisimman vähän heteroita.:haart:
 
Lähde Grossari mukaan! Otetaan hytti kahdestaan ja rakastellaan. Neljä hytissä on kieltämättä ahdas, mutta eikai sinne nukkumaan olla menossakaan.
 
Lähde Grossari mukaan! Otetaan hytti kahdestaan ja rakastellaan. Neljä hytissä on kieltämättä ahdas, mutta eikai sinne nukkumaan olla menossakaan.

Äijähän innostui. Eikö Fitness Expo tms. ole viikon kuluttua tuosta? Olen kai sinnekin menossa. Oli jostain mökkihommastakin puhetta, sinne tosin on ilmeisesti tulossa myös naisia.................

Edit: Eikun lieneekin viikkoa ennen.
 
Maskotin hytti näyttää olevan jo aika tukossa, että ei ehkä sinne, mutta tuo nigsterin ja Refen hytti näyttää aika houkuttelevalta vaihtoehdolta. ;) Pitää tässä ilmoitella, että mihin suuntaan nämä omat kuviot elämässä etenee. Mutta jos ja kun nämä työ- ja asuinkuviot menevät suunnitellulla tavalla niin olen kyllä ehdottomasti mukana! :kuola:
 
Onko lauantain jatkot Turun yössä tosi asia?
 
Hirmunen määrä porukkaa tulossa. Voi tulla sviitissä kuumat paikat...

:D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom