Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos täällä jo moni suunnitellut lauantain jatkoja Turussa? Me mahdollisesti ehkä tullaan Anixin kanssa sillon kanssa. Ja niin, muutama on jo maininnut, mutta että suht varmoja mielipiteitä ja sellattes.

Tuskinpa niitä nyt kannattaa vielä sen enempää suunnitella kuin että mukana ollaan. Ei ne suunnitelmat pidä kuitenkaan. :D Osa oksentaa jossain, osa harrastaa seksiä, osalla on liian paha morkkis, osa on putkassa ja loput on vielä meiningeissä mukana.
 
Onkos täällä jo moni suunnitellut lauantain jatkoja Turussa? Me mahdollisesti ehkä tullaan Anixin kanssa sillon kanssa. Ja niin, muutama on jo maininnut, mutta että suht varmoja mielipiteitä ja sellattes.

Leni mukana, kunhan saa työvuorot vaihdettua.
 
Kovat on jatkopuheet porukalla. Oliskohan ollut risteily III kun oli samanlaiset puheet seuraavan illan jatkoista Turussa. Lopputulos oli se, että olin yksin imemässä kaljaa pillillä jonkun juottolan nurkassa.

Eiköhän se krapulan kylmä käsi ja todellisuudentaju taas läiskäise poskelle la-aamuna ja karsi aika tehokkaasti noita jatkojuoppoja. Tahtoo olla tapana noilla reissuilla. Tuossa vielä Nigsteristä otettu kuva sviitin sängystä aamulla risteily III:lla. Näkyy kyllä vain jalat tuossa keskellä. Ei lähtenyt jatkoille kovasta edellisen illan uhosta huolimatta.

attachment.php
 

Liitteet

  • Nigster.JPG
    Nigster.JPG
    12,4 KB · Katsottu: 634
Laitas Integrandi päivitettyy lähtijälistaa kun kerkeet. Oisko jatkoille lupautuminen uuden hymiön paikka nickin perään "rookien" ja "maksetun matkan" lisäksi?:kippis1:
 
Täällähän taasen vallan ihan innostuu yhä uudelleen ja uudelleen tästä retkestä :D tuo sairaan ihmisen tylsään päivään jotain iloa lueskellessa näit juttuja täältä :)

Ja jatkot Turussa kiinnostanee, mutta täytyy ottaa tuo kuntovaraus huomioon ;) ja yöpymispaikka...
 
Kovat on jatkopuheet porukalla. Oliskohan ollut risteily III kun oli samanlaiset puheet seuraavan illan jatkoista Turussa. Lopputulos oli se, että olin yksin imemässä kaljaa pillillä jonkun juottolan nurkassa.

Eiköhän se krapulan kylmä käsi ja todellisuudentaju taas läiskäise poskelle la-aamuna ja karsi aika tehokkaasti noita jatkojuoppoja. Tahtoo olla tapana noilla reissuilla. Tuossa vielä Nigsteristä otettu kuva sviitin sängystä aamulla risteily III:lla. Näkyy kyllä vain jalat tuossa keskellä. Ei lähtenyt jatkoille kovasta edellisen illan uhosta huolimatta.

Lauantai-illan jatkot ei ei pitäisi olla ongelma kenellekkään?! Mua lähinnä kiinostaa minkälainen meno Turussa on sunnuntai aamuna. Eli löytyykö sieltä mitään hyvää päiväkänni paikka vielä ammattilaisille:D Tai toisaalta kyllähän taksilla pääsee Pata Ässäänkin.:kippis1:
 
Jeps, tosiaan mä voin yöpymispaikkaa tarjota..mitäs mä nyt sanoisin että mulle mahtuu...parisänkyyn menee änkemällä kolme, samoin vuodesohvalle. Olkkarin lattialle saa kanssa muutamalle paikat huonekaluja siirtelemällä..voin hakea pari patjaa vanhemmilta vielä. Joku lupasi yöpyä vessassa, ja eteinenkin on tietenkin vaihtoehto.

Juomatarjoilua ei ole varaa järjestää mutta kyllä varmaan jotain aamupalatarvikkeita löytyy (mikäli joku jotain muka syö). Kämppä ei oo keskustassa eli jonkinmoinen kuljetus sitten sinne kaupungilta pitää hommata.



:hyper:
 
Laitas Integrandi päivitettyy lähtijälistaa kun kerkeet. Oisko jatkoille lupautuminen uuden hymiön paikka nickin perään "rookien" ja "maksetun matkan" lisäksi?:kippis1:
Jees eli maksut on nyt suunnilleen hanskassa. Tuossa viimeisin lähtijälista jatkolupausten kanssa. Katsellaanpa paljonko tulee tiputuksia :urjo:

1. hytti
- nigster (puhveli) :evil:
- Mr.Referee (puhveli) :evil:
- Mik99 (puhveli)

2. hytti
- Integrandi (puhveli) :evil:
- Dymond (puhveli) :evil:
- MHK (puhveli)

3. hytti
- TJJ
- minimari

4. hytti
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:

5. hytti
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

6. hytti
- stabi :eek:
- jaNsu (puhveli) :eek:
- Kas-vain :eek: :evil:
- pahis_

7. hytti
- Ex-Tavis :evil:
- Pyranha :evil:

8. hytti
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:

9. hytti
- Paukku79 (puhveli) :evil:
- sipulia :evil:
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:

10. hytti
- faerily :eek:
- Leni :eek: :evil:
- Zada :eek: :evil:

11. hytti
- Maskotti
- savsam :eek:
- Wainio :eek: :evil:

12. hytti
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:

13. hytti
- Pesupallo
- Sami81
- Ripe

14. hytti
- S-T (aamiainen)
- ZeiZei (aamiainen) :eek:

15. hytti
- Huu (puhveli)
- Jylli81 :eek:
- Snowbe (puhveli)
- Biroo (puhveli) :eek:

16. hytti
- Robertto (puhveli) :eek: :evil:
- Major (puhveli) :eek:

:eek: = rookie
:evil: = jatkaja

Åbå-ennätystä viedään(36): +6
 
Tuossa vielä Nigsteristä otettu kuva sviitin sängystä aamulla risteily III:lla. Näkyy kyllä vain jalat tuossa keskellä. Ei lähtenyt jatkoille kovasta edellisen illan uhosta huolimatta.

attachment.php
Voi helvata sentään, eikös näillä reissuilla ole sovittu, ettei kuvia julkaista yleisesti. No, menkööt tämän kerran, olihan tuo kuitenkin ihan tasokas piirakka vaikka väkisin meikäläisen ottikin.
 
Ehkä olen ehkä en.

Refe, muistatko paljonko se sataman parkkihalli makso?
 

Latest posts

Back
Ylös Bottom