Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Joku vielä mukaan niin saadaan pyöreitälukuja... ennenkuin porukka alkaa perumaan.... :rock:


Tajusin juuri että en voi ottaa enää lauantaina keittoa, paljon. Sunnuntaina kummipojan 1-vuotis synttärit...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku vielä mukaan niin saadaan pyöreitälukuja... ennenkuin porukka alkaa perumaan.... :rock:
Todellakin.
Tajusin juuri että en voi ottaa enää lauantaina keittoa, paljon. Sunnuntaina kummipojan 1-vuotis synttärit...
Anna mennä vaan, ei se mitään huomaa.

Tulipa tuosta mieleen, että mulle muuten saattaa tulla uus kummipoika suurin piirtein noilla kohdin. :dance:
 
Puhveli sitten, vaikka ne haisee pesemättömälle ala.. eikun villasukille.
Seuraa tietokilipailu risteily matkustajille.
Kuka on nalle PUH:in VELI?
a) biisoni.
b) PUHVELI.
c) aasi Ihaa( kirjoittaa sinkkujen purnauksiin salanimellä, häntäkin taitaa löytyä).
d) katiska.
d) joku muu, mikä?
Voittajaa odottaa palkintona mystinen persoona.
Voittajan päätän minä ja hänelle ilmoitetaan intiimisti.
(Vai pitäisikö tämä voittaa itse, viikonloppuna luin naisten lehdestä, että olisi hyvä voittaa itsensä.)
 
Voittajaa odottaa palkintona mystinen persoona.
Voittajan päätän minä ja hänelle ilmoitetaan intiimisti.
(Vai pitäisikö tämä voittaa itse, viikonloppuna luin naisten lehdestä, että olisi hyvä voittaa itsensä.)

Nyt se alkaa taas :lol2:

Kohta kuvioihin hyökkää flamenco!
 
Seuraa tietokilipailu risteily matkustajille.
Kuka on nalle PUH:in VELI?
a) biisoni.
b) PUHVELI.
c) aasi Ihaa( kirjoittaa sinkkujen purnauksiin salanimellä, häntäkin taitaa löytyä).
d) katiska.
d) joku muu, mikä?
Voittajaa odottaa palkintona mystinen persoona.
Voittajan päätän minä ja hänelle ilmoitetaan intiimisti.
(Vai pitäisikö tämä voittaa itse, viikonloppuna luin naisten lehdestä, että olisi hyvä voittaa itsensä.)
Mä luulin, että sä luet vaan miestenlehtiä.

Mutta vastaus kysymykseen on d) Joku muu -> am.

edit: Pakko kysyä; eihän sinulle oikeasti ole epäselvää, että d:n jälkeen aakkosissa ei tule toinen d?
 
Nalle Puhin veli on varmasti nalle Pah, ellei ole nalle E-mail tahi nalle GSM

Eäh, en voi irtautua tästä topikista, sen verran alkaa kiinnostaa..... Mutta liian kaukaa.

Vielä mitä, välimatka on huono tekosyy - mukaan vaan! :dance2:
 
Eäh, en voi irtautua tästä topikista, sen verran alkaa kiinnostaa..... Mutta liian kaukaa.

Nääh, se mitään kaukana oo... vähän enemmän kuin helsinkiläisillä. Tuut kato autolla länsirannikkoa pitkin ja keräilet kaikki kyytiin mukaasi... :dance:
 
Nalle Puhin veli on varmasti nalle Pah, ellei ole nalle E-mail tahi nalle GSM
Mä veikkaan, että ensimmäinen nainen joka vastaa tohon kysymykseen mitä tahansa voittaa. :rolleyes: :D

Vielä mitä, välimatka on huono tekosyy - mukaan vaan! :dance2:
Hyviä (teko)syitä ei ole olemassakaan.

Tosta mun tietovisavastauksesta tuli kyllä mieleen eräs vitsi:

Lehmän poikanen kysyy äitilehmältä lupaa mennä ammumaan laitumelle. Äitilehmä vastaa, että "no ilman muuta". Vasikka juoksee innoissaan laitumelle ja huutaa "Am, Am".

Jiihaa.

edit: Snowbe, ko. laidun saattoi toki sijaita Ammumaassa. :lol2:
 
Jaa ei lähtenyt poikanen kuitenkaan kuvitteellisen Ammumaan laitumille tai terroristien tukikohtaan Derkaderkastaniin(Team American nähneet tietävät.)

Seuraava kyssäri: Monta pakkislaista mahtuu normaaliin A-luokan hyttiin?
 
Jos joku tulee Pohjanmaalta tai pohjoisempaa autolla ja olis tilaa mulle autossa, niin voisin melkeen lähteä. Muuten ei viitti kun tulee junamatkat niin kalliiksi.
 
Jos joku tulee Pohjanmaalta tai pohjoisempaa autolla ja olis tilaa mulle autossa, niin voisin melkeen lähteä. Muuten ei viitti kun tulee junamatkat niin kalliiksi.

Kalliiksi.. 52euroo bussilla.. ei paha hinta hyvästä seurasta.. ja lupasit tulla jo hyttipalvelijaksi :hyvä:
 
Kalliiksi.. 52euroo bussilla.. ei paha hinta hyvästä seurasta.. ja lupasit tulla jo hyttipalvelijaksi :hyvä:
Nå kai te maksatte vähintään ton verran niistä hyttipalvelijan palveluksista?
 
Nå kai te maksatte vähintään ton verran niistä hyttipalvelijan palveluksista?

Ai ME? Sulla vissiin on jo hyttipalvelija :rolleyes: Minä kun luulin, että hyttipalvelu kuuluu hintaan! :eek: Voi olla et tulee liian kallis reissu jos siitäkin joutuu maksaa :wtf:






Feikkiedit: Eivais! :kippis1:
 
Nå kai te maksatte vähintään ton verran niistä hyttipalvelijan palveluksista?

Hommahan hoituu sitten lopuksi sillai, että Qan tulee tänne missä mää asun, hyppää auton kyytiin, mennään turkuun, risteillään, Qan ajaa mun auton takas tänne missä mää asun ja hyppää bussin kyytiin sitten seuraavana päivänä... eikö... :wtf:
 
LoL ediiiit.

Hommahan hoituu sitten lopuksi sillai, että Qan tulee tänne missä mää asun, hyppää auton kyytiin, mennään turkuun, risteillään, Qan ajaa mun auton takas tänne missä mää asun ja hyppää bussin kyytiin sitten seuraavana päivänä... eikö... :wtf:
No toi kuulostaa jo suunnitelmalta. :rock:
 
Melko saman hintasta Raumalle ku Turkuun :D Tossa ei oo siis mitään järkee. Edes takas tulis maksaa Vaasasta Turkuun junalla 107e ja Raumalle ei anna hintaa, koska olis 4 vaihtoa... :D Joten taitaapi jäädä. Katotaan jos ens keväänä oon rikas.
 
Mitä vikaa Bussissa on?? etkö oo kuullu että bussissa on tunnelmaa :hyper:

Täytyy kyllä ymmärtää tuollaisia nuoria opiskelijoitakin.. itsekkin joskus ollut samassa tilanteessa..
 
Oon, mut se on yleensä vielä kalliimpaa... :jahas:

p.s. En opiskele, vaan omistan hevosen = ei rahaa muuhun.

Ennen minulla oli aikaa, rahaa ja ystäviä. Nyt minulla on hevonen. :jahas:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom