Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viimeksin oli niin hyvä nukkua refen alla ex-taviksen viekussa sviitin sohvalla :5:
Mr.Referee nukkui teidän päällä?
Melkeinpä niin tosiaan voisi sanoa :D! Olen nähnyt sattumoisin tästä ERITTÄIN huvittavaa kuvamateriaalia, ja alkaa heti naurattaa, kun ajattelenkin sitä kuvaa :lol2:
Kyllä niitä palvelijoita sieltä varmaan löytyy sitten...
Toki muistan. Mulla oli viimeksikin pöytä katettuna mutta tuo toinen osapuoli ei koskaan saapunut. No, ehkä tällä kertaa...sipulia sanoi:Nigster, sä oot muuten bisnes-lounaan auki, muistaks?
Kuka nyt on tosissaan ottanu ja mitä? :DLOL jengi ottaa semi-tosissaan näitä juttuja,
Vai oliko tuo se avainsana? :lol2:mitäköhän tapahtuu kun jutut alkaa tosissaan kiihtyä laivalla...
Hetkinen.. miksei mulla ole mitään muistikuvaa tästä?? :wtf:
Toki muistan. Mulla oli viimeksikin pöytä katettuna mutta tuo toinen osapuoli ei koskaan saapunut. No, ehkä tällä kertaa...
Ei kukaan muukaan, reissun viralliset simmarit ovat nämä:minä en näyttäydy Bikineissä ennen ku helmikuussa 2009 :D
Ei tarvitse ressailla. Katsellaan valvojia satamassa. Eiköhän sieltä taas jonkun nimmari saada lahjottua paperiin.Huomen soitto vuorosuunnittelijalle ni selvii lähenkö vai en. Kenen kaa pääsen/joudun samaan hyttiin?:dance:
Nii ja se valvoja homma...? Vapaaehtoisia?
Häh? Luulin että olisit automaattisesti mukana. Sen verran innoissas selitit edellisestäkin reissustasi. :D
Lol, sä oot kyllä pihi jätkä, laatunaaraasta hyttipalvelijana vaivanen kyNppi? :wtf: Tarjoan siis joka tapauksessa enemmän ku sä, katellaan sitä uimista sitten erikseen. :D
Halvalla viedään meikäläistä! :D Aika kuuma risteily tiedossa...:whip: