Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikamoista settiä puskee kyllä. Ei tietenkään väärin ole. Mun pitää ainakin käydä ostamassa uudet bikinit vielä, jos niitä enää ees saa mistään, koska ihan just on talvi :wtf:

Nigster, sä oot muuten bisnes-lounaan auki, muistaks?



Mun puolesta myös meidän hyttiin voi tulla hyttipalvelijoita (miel. miespuolisia, kauniit naisetkin käy kyllä), ehdokkaita? Paitsi tuskin siellä hytissä tulee paljon oleskeltua, viimeksin oli niin hyvä nukkua refen alla ex-taviksen viekussa sviitin sohvalla :5:



:rolleyes:
 
viimeksin oli niin hyvä nukkua refen alla ex-taviksen viekussa sviitin sohvalla :5:

Mr.Referee nukkui teidän päällä? :rolleyes:

Joo tänne kans yks miespuolinen (hytti-)palvelija, kiitos. Toimenkuvaan kuuluu kaikki. :rock:
 
Mr.Referee nukkui teidän päällä? :rolleyes:

Melkeinpä niin tosiaan voisi sanoa :D! Olen nähnyt sattumoisin tästä ERITTÄIN huvittavaa kuvamateriaalia, ja alkaa heti naurattaa, kun ajattelenkin sitä kuvaa :lol2:
 
Melkeinpä niin tosiaan voisi sanoa :D! Olen nähnyt sattumoisin tästä ERITTÄIN huvittavaa kuvamateriaalia, ja alkaa heti naurattaa, kun ajattelenkin sitä kuvaa :lol2:

Hetkinen.. miksei mulla ole mitään muistikuvaa tästä?? :wtf:

Dymond: 10euroa ja se aloittaa mulla hyttipalvelijana.. kaikki työt tullaan erikseen hinnoittelemaan ja se on sitten työn tilaajan ja työn suorittajan keskinäinen sopimus joka julistetaan salaiseksi... :D

Leni: Kyllä niitä palvelijoita sieltä varmaan löytyy sitten... jotkut jopa ottavat videokuvaa kokoajan kaikesta, niitä en suosittele :eek:
 
LOL jengi ottaa semi-tosissaan näitä juttuja, mitäköhän tapahtuu kun jutut alkaa tosissaan kiihtyä laivalla...

sipulia sanoi:
Nigster, sä oot muuten bisnes-lounaan auki, muistaks?
Toki muistan. Mulla oli viimeksikin pöytä katettuna mutta tuo toinen osapuoli ei koskaan saapunut. No, ehkä tällä kertaa...
 
LOL jengi ottaa semi-tosissaan näitä juttuja,
Kuka nyt on tosissaan ottanu ja mitä? :D

mitäköhän tapahtuu kun jutut alkaa tosissaan kiihtyä laivalla...
Vai oliko tuo se avainsana? :lol2:

edit: refe on tuo alotusmaksukskin aiiiiika halapa... ;)
 
Siis what, nää jututhan on yhtä tosia ku se, että tuo laiva lähtee 20:15 satamasta ;)
 
Hetkinen.. miksei mulla ole mitään muistikuvaa tästä?? :wtf:

Mä muistan kyllä hyvin selvästi, heräsin aina välillä ottamaan henkee kun olin litussa peiton ja sun alla. Enkä IHAN helposti päässy kampeemaan ylöskään sieltä, oot kohtuu jötikkä kaveri...:jahas:


Toki muistan. Mulla oli viimeksikin pöytä katettuna mutta tuo toinen osapuoli ei koskaan saapunut. No, ehkä tällä kertaa...


Elähän kehtaa. Täytyy joskus hoitaa muitakin bisneksiä.:)
 
minä en näyttäydy Bikineissä ennen ku helmikuussa 2009 :D
Ei kukaan muukaan, reissun viralliset simmarit ovat nämä:

lg_a-borat2.jpg


Kuvassa on muuten Integrandi ylpeänä uusista kengistään, kun oltiin porukalla reissussa.
 
Huomen soitto vuorosuunnittelijalle ni selvii lähenkö vai en. Kenen kaa pääsen/joudun samaan hyttiin?:dance:

Nii ja se valvoja homma...? Vapaaehtoisia?
 
No täällähän on revennyt :lol2:

Huomen soitto vuorosuunnittelijalle ni selvii lähenkö vai en. Kenen kaa pääsen/joudun samaan hyttiin?:dance:

Nii ja se valvoja homma...? Vapaaehtoisia?
Ei tarvitse ressailla. Katsellaan valvojia satamassa. Eiköhän sieltä taas jonkun nimmari saada lahjottua paperiin.

1. hytti
- nigster (puhveli)
- Mr.Referee (puhveli)

2. hytti
- Integrandi (puhveli)
- Dymond (puhveli)
- MHK (puhveli)

3. hytti
- TJJ
- minimari

4. hytti
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:

5. hytti
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

6. hytti
- Suppo78 :eek:
- jaNsu (puhveli) :eek:
- Kas-vain :eek:
- pahis_

7. hytti
- Ex-Tavis
- Pyranha

8. hytti
- Ashta (aamiainen+puhveli)
- Hummerivirta (aamiainen+puhveli) :eek:

9. hytti
- Paukku79 (puhveli)
- sipulia
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:
- Misukka

10. hytti
- sella :eek:
- Leni :eek:
- Zada :eek:

11. hytti
- Maskotti
- savsam :eek:
- Wainio :eek:

12. hytti
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:

13. hytti
- Pesupallo
- Sami81
- Ripe

14. hytti
- S-T (aamiainen)
- ZeiZei (aamiainen) :eek:

15. hytti
- Huu
- Jylli81 :eek:
- Snowbe (puhveli)
- Biroo :eek:


:eek: = rookie

Åbå-ennätystä viedään(36): +4
 
Ääh vuorosuunnittelija ei voinu luvata mitään... :jahas: Täytyy soittaa ensi viikon alkupuolella uusiksi, jos olisi selvinnyt jotain.
 
Näinhän se taitaa olla joo. Mietin just että maksan noi kaikki maksut että pääsen mukaan, mutta jos sit en pääsekkään lähtee ni menee rahat vähän hukkaan... :curs:
 
Häh? Luulin että olisit automaattisesti mukana. Sen verran innoissas selitit edellisestäkin reissustasi. :D

Jep, kyllähän mä toki olisin mukana mutta kun en osaa sanoa, että mitä tässä syksyn aikana tapahtuu elämässä... Sen puoleen mulle tulee toi 18.8 näillä näkymin liian aikaisin...
 
Lol, sä oot kyllä pihi jätkä, laatunaaraasta hyttipalvelijana vaivanen kyNppi? :wtf: Tarjoan siis joka tapauksessa enemmän ku sä, katellaan sitä uimista sitten erikseen. :D

Halvalla viedään meikäläistä! :D Aika kuuma risteily tiedossa...:whip:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom