SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mää aattelin osallistua tälläkertaa siihen puolentunnin posesessioon.

Mää aattelin osallistua tälläkertaa siihen puolentunnin posesessioon.

Joo, mäki. "Pulleat posket takaa" enkä tarkoita pakaroita, sekä "Vatsamakkarat sivulta" on täl hetkel parhaimmat poset mulla.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tässä ajatukseni tällä hetkellä:
Vittu kun noi ulkut ei voi tulla ajoissa luennolle. Mää en ainakaan alota ennenku on riittävästi väkee paikalla, koska muuten joudun selittää samat asiat kohta uudelleen.
Kirjotatko (luentosalin) koneella joka on tykissä kiinni? :) Mä en uskalla enää, pelkään että valkokankaalle lävähtää joku antoisa Pakkiksen threadi... Voin kuvitella vaikutelman sen jälkeen kun joku jääkaapilla .jpeg tai ihan otsikkotasolla noita helmiä näkyisi yleisölle. Sen jälkeen on helppo jatkaa, ovat ainakin hiljaa...:D

Kirjotatko (luentosalin) koneella joka on tykissä kiinni?

:lol2: En :) sitäpaitsi sen screenin voi jäädyttää näyttämään vaan edellistä scenee ja sit liikuskella koneella missä haluaa kunnes painaa freeze-nappia uudelleen...

Mä en uskalla enää, pelkään että valkokankaalle lävähtää joku antoisa Pakkiksen threadi... Voin kuvitella vaikutelman sen jälkeen kun joku jääkaapilla .jpeg tai ihan otsikkotasolla noita helmiä näkyisi yleisölle. Sen jälkeen on helppo jatkaa, ovat ainakin hiljaa...:D

Hihi, no joku tekstipitoinen threadi ei näitä paljoo liikuta, kun nää on ulkomaalaisia. Osaa ne suomee sen verran että "Huomenta" ja "Kiitos" ja "Näkemiin". Mut joku kuvathredi... uuuuuh. Melkein tekis mieli läväyttää "vahingossa" :D Olis parikin kuvaa juuri jääkaapilla.jpg-ketjussa mielessä ...

:lol2: En :) sitäpaitsi sen screenin voi jäädyttää näyttämään vaan edellistä scenee ja sit liikuskella koneella missä haluaa kunnes painaa freeze-nappia uudelleen...
Hihi, no joku tekstipitoinen threadi ei näitä paljoo liikuta, kun nää on ulkomaalaisia. Osaa ne suomee sen verran että "Huomenta" ja "Kiitos" ja "Näkemiin". Mut joku kuvathredi... uuuuuh. Melkein tekis mieli läväyttää "vahingossa" :D Olis parikin kuvaa juuri jääkaapilla.jpg-ketjussa mielessä ...
No niinpä mäkin käytän mute tai freeze- nappeja, on vain vastaan tullut parikin projektoria jotka "vapauttavat" näytön omia aikojaan. Jos ei yleisöltä suomi suju ei vahinkoakaan tapahdu ;)

Onkohan toi Refen tarjous vielä voimassa. Mää voisin alkaa tekee tienestiä sillä ;)

Kuuntelin ekaks tätä ja alko tanssituttaa ihan vitusti, siis niinku :dance:.

Ja sit kuuntelin vielä tätä ja alko tanssituttaa vielä enempi, siis niinku :dance::dance:

Ja sit aattelin että ei helevetti, pitääks mun kuunnella vielä tämäkin
ja nyt vipattaa koko vitun kroppa, siis niinku :dance::dance::dance:

Siihen päälle ku vielä :kippis1: nii sit kohta on ilo ylimmillään, siis niinku :dance: :kippis1: :dance: :kippis1: :dance: :kippis1: :dance:

Mut toivottavasti ei kuitenkaa :urjo: vaiks tiedänki et saatan innostuu ihan liikaa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom