Miksi? :(Eltsu ei ainakaan juo mitään muuta ku vettä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi? :(Eltsu ei ainakaan juo mitään muuta ku vettä.
Ahaa, nyt heräsi mielenkiinto.. millainen näky on elasto kalsareillaan:D?
Ahaa, nyt heräsi mielenkiinto.. millainen näky on elasto kalsareillaan:D?
Mää aattelin osallistua tälläkertaa siihen puolentunnin posesessioon.
Joo, mäki. "Pulleat posket takaa" enkä tarkoita pakaroita, sekä "Vatsamakkarat sivulta" on täl hetkel parhaimmat poset mulla.
et voita mua noissa sarjoissa :dance:
Paitsi sinä. Tai sä halusit nähä jopa enemmän. Siks varmaa niin kovasti yritit viimeks repiä multa niitä kalsareita pois jalasta. Aika homoeroottista. :haart:kukaan ei halua nähdä sua kalsareillasi :hyvä:
Paitsi sinä. Tai sä halusit nähä jopa enemmän. Siks varmaa niin kovasti yritit viimeks repiä multa niitä kalsareita pois jalasta. Aika homoeroottista. :haart:
Kirjotatko (luentosalin) koneella joka on tykissä kiinni? Mä en uskalla enää, pelkään että valkokankaalle lävähtää joku antoisa Pakkiksen threadi... Voin kuvitella vaikutelman sen jälkeen kun joku jääkaapilla .jpeg tai ihan otsikkotasolla noita helmiä näkyisi yleisölle. Sen jälkeen on helppo jatkaa, ovat ainakin hiljaa...:DTässä ajatukseni tällä hetkellä:
Vittu kun noi ulkut ei voi tulla ajoissa luennolle. Mää en ainakaan alota ennenku on riittävästi väkee paikalla, koska muuten joudun selittää samat asiat kohta uudelleen.
Kirjotatko (luentosalin) koneella joka on tykissä kiinni?
Mä en uskalla enää, pelkään että valkokankaalle lävähtää joku antoisa Pakkiksen threadi... Voin kuvitella vaikutelman sen jälkeen kun joku jääkaapilla .jpeg tai ihan otsikkotasolla noita helmiä näkyisi yleisölle. Sen jälkeen on helppo jatkaa, ovat ainakin hiljaa...:D
No niinpä mäkin käytän mute tai freeze- nappeja, on vain vastaan tullut parikin projektoria jotka "vapauttavat" näytön omia aikojaan. Jos ei yleisöltä suomi suju ei vahinkoakaan tapahdu ;):lol2: En sitäpaitsi sen screenin voi jäädyttää näyttämään vaan edellistä scenee ja sit liikuskella koneella missä haluaa kunnes painaa freeze-nappia uudelleen...
Hihi, no joku tekstipitoinen threadi ei näitä paljoo liikuta, kun nää on ulkomaalaisia. Osaa ne suomee sen verran että "Huomenta" ja "Kiitos" ja "Näkemiin". Mut joku kuvathredi... uuuuuh. Melkein tekis mieli läväyttää "vahingossa" :D Olis parikin kuvaa juuri jääkaapilla.jpg-ketjussa mielessä ...