SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihan paska lämmittelyilta oli risteilyä varten. Ei jassanu jäädä enempää ryypiskelemään, tukevassa humalassa silti ollaan. Weak ja Mik99 jäi vielä ottamaan keittoa. Weak oli ihan sekasin.
Vai niin... Kai sitä mieltä voi olla...

Sahaaja sanoi:
Ihan paska lämmittelyilta oli risteilyä varten. Ei jassanu jäädä enempää ryypiskelemään, tukevassa humalassa silti ollaan. Weak ja Mik99 jäi vielä ottamaan keittoa. Weak oli ihan sekasin.
En tiiä onko toi nyt hirveen reilua kirjotella sitte ite kännissä yleiselle tollasta kamaa?

Mitä vikaa siinä poustissa on?
Kai Reason meinasin tuon Weakin postin jälkeen, että Weakki ei vältysti ollut samaa mieltä sen postauksen sisällöstä ja näin ollen sen olis voinu jättää kirjottamatta. Jos ei, niin emt. Eipä siinä IMO mitään erikoista.

Mutta mutta. Moneltas se bingo siellä laivalla alkokaan?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mä oon kyl nigsterin kans samoilla linjoilla!

"Ihan sama, perukaa vaan, muille jää enemmän tilaa soheltaa. Vähiin käy..."

Sitä tarkoitin että en tiiä onko se nyt välttämättä tarpeellista raportoida yleiselle sitä miten kukakin oli/ei ollut sekaisin. Emt, ehkä mulla on joku kukkahattuaamu. :D

Laita Integrandi päivitettyä listaa niistä ketkä nyt on oikeesti lähössä? Tiiätkö muuten jo, että onko edes osta noista B-hyteistä samalla käytävällä ku sviitti?
Paria sivua taaksepäin niin löydät listan. Otat siitä vain nuo kolme pois. Hyttien sijainnista ei ole tietoa.

Joku taisi ottaa sen mankan mukaan?

Ja jos tulee esteitä eikä jostain syystä pääse paikalle niin yrittäkää jollain tavalla ilmoittaa se...esimerkiksi tähän trediin. Ettei käy niin, kuten esimerkiksi viime kerralla, että satamassa etsitään turhaan niitä puuttuvia lampaita. Itsestäänselväähän tämän luulisi olevan, mutta ei se näköjään aina niin ole ;)

Mä taidan jättäytyä pois, erinäisistä syístä. Ei mee putkeen ei....Mut pitäkää hauskaa munki puolesta. Sorry.

Uskomatonta jengiä. Paniikki kasvaa kun reissu lähenee ja sitä mukaa aletaan perumaan. No siinähän perutte, mä lähden nyt salille vetämään sen preristeilytreenin. Sitten valutaankin jo pikkuhiljaa kaupungin vilskeeseen.

Naurettavaa.

Jääkää vaan pois kaikki lohet, jääpähän mulle enemmän pakaroita kytättäväksi. NIHHH!!

Jaaha.. taas alko porukkaa tippumaan pois.. Mutta ei haittaa, kannustetaan Kärpät mestariksi ja nautitaan muiden kanssa alkomaholia kohtuudella. 21jantteria lährössä mukaan, kyllä sillä saadaan jo jonkinlainen setti aikaiseksi :dance:

BTW, :kippis1: aloitettu jo...

Back
Ylös Bottom