SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Valmiina ollaan niinku partiopojat leipomaan keksejä! Sahaaja ajaa kuontaloaan par'aikaa ja mä kuuntelen Guns&Roses:ia. Makkarat grilliin ja sikarit huulille!

Bäk. Kiitoksia järjestäjälle ja osallistujille. Ootte kyllä huippuporukkaa!

Yök. Heikottaa.

Kiitokset meikäläiseltäkin kaikille, loistavaa jengiä!

Erikoisterkut poikaystävälleni Mik99:lle, oot ihq.

^ Onneksi mua EI heikota eikä edes ole outo olo. :)

Kiitoksia vaan Integrandille taas järkkäilyistä ja kaikille muillekin mukana olleille hyvästä meiningistä!

Todella hauskaa oli (eräästä vastoinkäymisestä huolimatta...) ja otetaan taas uudestaan ensi kerralla! :thumbs:

Ihan paras reissu koskaan. Olipas häröä. Kiitokset niille jotka niitä kaipaa.

Saa nähdä monta viikkoa menee toipuessa...

Hehkeä olo, mutta eiköhän se tästä. Hauskaa oli, eikä jäänyt viimeiseksi reissuksi. Tais muuten olla jo neljäs :kippis1:

Joo kyllä tää risteily taitaa vetää kärkeen, oli ihan pirun hauskaa ... kiitoksia vaan hyvästä seurasta ;)

Toinen reissu putkeen olis ollu ihan jees :D

perustelut:
  • teidän seuraa olis jaksanu katella pidempäänkin :haart:
  • juhlinta-aika meni mielestäni liian nopeasti :itku:
  • jäin turhan kauas raja-arvoista :wtf:
  • olisin jaksanu tanssia paljon pidempäänkin :dance:
  • rahaakin jäi vielä :hyper:

Laskin mustelmat, sain saldoksi noin seitsemän. :D (On muuten viimenen kerta ku vedän jonkun karusellileikin yökerhossa :D)

Kiitokset kaikille sulhasille, poikaystäville, villeille nuorille rakastajille ja muillekin tietysti rajuista rakasteluista ynnä muista.

Olo on hieman hutera, simahdin aika täydellisen nopeasti eilen ku pääsin kotio. Nyt ei oo läheskään niin kamala olo ku viimeks. Jään henkiin.

Anix: Sulla on ihana nauru :haart:

Voi v*ttu mitä touhua, vauhtia ja vaarallisiakin tilanteita riitti. Nauraa sai varastoon asti. :tuplahäpytakaa: :D Eikä edes minkäänlaista krapulanpoikasta. :thumbs:

Ihan niin niinkuin laivalla häröily ei riittäisi - voin kertoa, että paluumatkalla junassa oli aika levotonta meininkiä myös... :D

Misukka, mites se meni? Jos sun touhu ja jutut heiluukin veitsen terällä sen suhteen, että onko se enemmän hauskaa vai vaan ärsyttävää, niin bilepoliittisesti tarkasteltuna ja hauskuuden puolesta ollaan tiukasti (vai niukasti?) plussalla. :lol2: :haart:

Kiitos ja anteeks - tiedätten kyllä itse...

Misukka, mites se meni? Jos sun touhu ja jutut heiluukin veitsen terällä sen suhteen, että onko se enemmän hauskaa vai vaan ärsyttävää, niin bilepoliittisesti tarkasteltuna ja hauskuuden puolesta ollaan tiukasti (vai niukasti?) plussalla. :lol2: :haart:

UUA-UUA! :haart:

Tos just Gadflyn kanssa muisteltiin joulukoristeita junamatkalla, ois kyl pitäny vilauttaa niille pojille siinä toisessa junassa :D

Laskin mustelmat, sain saldoksi noin seitsemän. :D (On muuten viimenen kerta ku vedän jonkun karusellileikin yökerhossa :D)

Kiitokset kaikille sulhasille, poikaystäville, villeille nuorille rakastajille ja muillekin tietysti rajuista rakasteluista ynnä muista.

Olo on hieman hutera, simahdin aika täydellisen nopeasti eilen ku pääsin kotio. Nyt ei oo läheskään niin kamala olo ku viimeks. Jään henkiin.

Anix: Sulla on ihana nauru :haart:

Tää kuulostaa just siltä että mun olis pitäny olla pitämääs jöötä. Ens kertaa ei voi missata...mikä hemmetin karusellileikki?? Oliko edes kossua?

Tää kuulostaa just siltä että mun olis pitäny olla pitämääs jöötä. Ens kertaa ei voi missata...mikä hemmetin karusellileikki?? Oliko edes kossua?

Hahahaha :D Mustelmia on itseasiassa enempi, nyt ku tarkemmin oon katsellu, mut ei se mitään.

Kyllähän sä tiedät, että mulla aina välähtää välillä. Pyörin ku karusellissa siellä tanssilattialla ja sitte välillä mätkähdin maahan. Onneks Dymond ja anix keräili mua sieltä :D "Ei sattunu! Ei sattunu!" :jahas:

Edit: Tottahan toki kossua oli!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Täälläkin päin ollaan hengissä, tuossa juuri heräsin! Hiukan meinaa olla ajantaju sekaisin, mut eiköhän se tästä ;)

Mutta kaikenkaikkiaan hyvä reissu eikä villejä ja vaarallisia tilanteita puuttunut. Tosiaan nämä on kyl niin huippureissuja et ei näitä voi jättää väliin. :kuola:

Kiitokset kaikille osallistujille ja matkanjärjeställe. Integrandi teki taas miehen työn. Myös hyttikamut saa maininnan ja erikoismaininta lähtee mun poikaystävälle nigsterille jonka kans ollaan oltu onnellisesti jo 1.5 vuotta yhdessä. :hyper:

Mutta puolen vuoden päästä tavataan taas viimeistään kaikki ja meiksi on kyl taas ihan kympillä mukana! :kippis1:

Kiitos ja kumarrus!

Back
Ylös Bottom