- Ikä
- 37
Niinhän sä luulet. :evil:Nyt ollaan junassa: minä, dymond, misukka, gadfly ja puuma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän sä luulet. :evil:Nyt ollaan junassa: minä, dymond, misukka, gadfly ja puuma.
Misukka, mites se meni? Jos sun touhu ja jutut heiluukin veitsen terällä sen suhteen, että onko se enemmän hauskaa vai vaan ärsyttävää, niin bilepoliittisesti tarkasteltuna ja hauskuuden puolesta ollaan tiukasti (vai niukasti?) plussalla. :lol2: :haart:
Laskin mustelmat, sain saldoksi noin seitsemän. :D (On muuten viimenen kerta ku vedän jonkun karusellileikin yökerhossa :D)
Kiitokset kaikille sulhasille, poikaystäville, villeille nuorille rakastajille ja muillekin tietysti rajuista rakasteluista ynnä muista.
Olo on hieman hutera, simahdin aika täydellisen nopeasti eilen ku pääsin kotio. Nyt ei oo läheskään niin kamala olo ku viimeks. Jään henkiin.
Anix: Sulla on ihana nauru :haart:
Tää kuulostaa just siltä että mun olis pitäny olla pitämääs jöötä. Ens kertaa ei voi missata...mikä hemmetin karusellileikki?? Oliko edes kossua?