SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Hyvät oli taas kekkerit :rock: Mutta taas on puoli vuotta odottelua :itku:

Kuvien räiskijät voisi sitten laitella niitä kuvia jakoon. Sahaaja voisi myös upata ottamansa viedon..tosin en tiedä haluanko nähdä sitä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%

Kuvien räiskijät voisi sitten laitella niitä kuvia jakoon. Sahaaja voisi myös upata ottamansa viedon..tosin en tiedä haluanko nähdä sitä.

Jooh, pitkähän se aika on :hyvä:

Itsekkin "odotan" pelonsekaisin tuntein niitä kuvia/videoita :D

Säihkysilmä, sä oot söpö ku vaivaudut ;)

Gadfly keräilee kuvia ja vois laittaa ne sitten lukon taakse yhteen paikkaan. Ashta muistaakseni on ainaki ottanu kuvia, itelläni on kans jtn.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Juu, vielä kiitoksia Integrandille. Siinä on kyllä mahtavuutta. :rock:

Menikö se niin, etä mistä ei ole kuvia, ei ole tapahtunu, vai niin että mitään mistä ei ole kuvia, ei vaan tunnusteta. :D

Joku vois muuten tuikata mulle gadflyn yhteystietoja niin voisin nuo muutamat kuvat laittaa hälle.

Joku vois myös kertoa, mistä ihmeestä mulle on tullu kipeähkö ja kohtuullisen kokonen mustelma ojentajan kohdille, koska vaikka alkoholia otinkin kohtuudella, ei mulla ole mitään muistikuvaa mistään onnettomuudesta. :confused:

Menikö se niin, etä mistä ei ole kuvia, ei ole tapahtunu, vai niin että mitään mistä ei ole kuvia, ei vaan tunnusteta. :D

Ei. Vaan mitään ei tunnusteta. Koskaan. Oli kuvia tai ei. :D

Joo, meillä meni kotiutuminen vähän jännittäväksi. Kesärenkaat + 5 senttiä lunta tiellä.. Jäätiin Raumalle yöksi ja tultiin kotiin 2h sitten.

Niin ja kiitos. 6kk kuluttua oliskin about TJJ:n 30v päivä tulossa.. :hyper:

Ainakaan sitä mitä junassa tapahtui ei ole dokumentoitu :D

Joku vois myös kertoa, mistä ihmeestä mulle on tullu kipeähkö ja kohtuullisen kokonen mustelma ojentajan kohdille, koska vaikka alkoholia otinkin kohtuudella, ei mulla ole mitään muistikuvaa mistään onnettomuudesta. :confused:

Näkisit mun käsivarret, voi helvetti :D

Juu, vielä kiitoksia Integrandille. Siinä on kyllä mahtavuutta. :rock:

Joku vois muuten tuikata mulle gadflyn yhteystietoja niin voisin nuo muutamat kuvat laittaa hälle.

Bongaa ircistä tai sitten lisää MSN. :kippis1:

Laskin mustelmat, sain saldoksi noin seitsemän. :D

Haha, eihän toi oo vielä mitää mä laskin mun mustelmat ja niitä oli yhteensä 23 joista 17 tuli risteilyltä :D Tanko on vähän väkivaltanen tanssipartneri :rolleyes:

No mulla ehkä tuli patoutumia mun edellisestä tanssipartnerista (tangosta siis) ja sitte ku sä uskaltauduit tulee :dance: mun kanssa ni sait siitä hyvästä sitte osumaa :hyper: sorry ...

5. kerta paatilla, ja jo Shamissa oli tunnelma katossa. Tästä tuli kyllä paras risteily so far. Mikäs siinä, kun tuttujen kanssa biletetään :D :hyvä: Kotimatka oli jo vähän liian jännä, se on ainoa mitä en halua ottaa uusiksi.

Ei. Vaan mitään ei tunnusteta. Koskaan. Oli kuvia tai ei. :D
Tällä mennään. :D
6kk kuluttua oliskin about TJJ:n 30v päivä tulossa.. :hyper:
Todistetusti juhlanaihetta tällä jengillä ei erikseen tarvita, mutta eipä lisä liene haittaakaan. :kippis1:

Ainakaan sitä mitä junassa tapahtui ei ole dokumentoitu :D
Kröhöm... Meniköhän Integrandille se MMS-viesti perille? :whip:

Näkisit mun käsivarret, voi helvetti :D
Kyllä mä näin ne käsivarretkin. :D:D:D Ei vattu sä oot kyllä yks hullu. :wtf: :)

... sitten lisää MSN. :kippis1:
Done. :dance:

No mulla ehkä tuli patoutumia mun edellisestä tanssipartnerista (tangosta siis) ja sitte ku sä uskaltauduit tulee :dance: mun kanssa ni sait siitä hyvästä sitte osumaa :hyper: sorry ...
Kyllä sä olit ihan hellä. :D Mä veikkaan, että se mustelma tuli jossain siinä kun oli mun vuoro olla siellä ostoskärryissä kiintiöretardina. :lol2:

Tästä tuli kyllä paras risteily so far.
Ens kerralla sitten taas entistä parempi. :kippis1:

Dymond: Hullu oon, mutta minkäs teet, tykkäätte kuitenkin ;)

Integrandi ei oo kommentoinu siihen viestiin mitään, joten ehkä sekään ei saanu sitä. Nyt tarkemmin ajateltuna, ei ehkä haittaa jos ei menny perille asti :D Toisaalta integrandi on varmaan niin shokissa kaikista niistä pussailu-ehdotuksista, että sillä menee muutama tovi toipuessa.

Ja voi kuolema niitä videoita... Oon nauranu itteni kipeeks. :D :D

Hohoo, kyllä se perille tuli..näin vähän aikaa sitten. Piti odottaa nettiä kun tuossa luurissa ei moiset viestit näy :hyvä:

Ja mistäs noita videoita saa, häh?

MHK:lle ei menny, kun sen iPuhelin ei näytä semmosia. Matka oli siis varsin viihdyttävä loppuun asti. :D

Vaikka yhden linkin takaa, jonka voin sulle postittaa kohta.

Btw ... eihän se hautausurakoitsija tappanu ketää sillä pistoolilla ? Ja selviskö kaikki niistä avaruusolioitten hyökkäyksestä ?

Btw ... eihän se hautausurakoitsija tappanu ketää sillä pistoolilla ? Ja selviskö kaikki niistä avaruusolioitten hyökkäyksestä ?

Must tuntuu, että ne avaruusoliot ainaki kävi mun luona toissayönä, niitten Jurassic Parkkilaisten kanssa. Hautausurakoitsijaa en nähny. Ehkä se jäi niihin liskoansoihin mitkä olin virittäny. :D

Back
Ylös Bottom