Täällä alkaa olee näköjää risteilyfiilikset kohillaan :D
Lasken jo sekunteja, kun minuuttien laskemisessa menee aina niin piinaavan pitkään ennenku saa siirtyä seuraavaan lukemaan ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä alkaa olee näköjää risteilyfiilikset kohillaan :D
Mulla saattais olla kokonainen hytti myytävänä.Jos jotain n00bieta kiinnostaa jo maksettu matka niin voisi ilmoitella.. en ole varma jaksanko lähtä laivalle.
Hinta sisältää siis hytin integrandin kanssa, karvaisen kainalon ja perseen, sviittikuoharit ja banaanin. Houkuttelevaa eikö totta?
sit pitäkää Misukka kurissa siellä kun mä en ole vahtimassa :D
Lasken jo sekunteja, kun minuuttien laskemisessa menee aina niin piinaavan pitkään ennenku saa siirtyä seuraavaan lukemaan ;)
sit pitäkää Misukka kurissa siellä kun mä en ole vahtimassa :D
En tiedä mitä tarkoitat, mutta KURI huudettu :whip:
Menee-/tuleeko(-kö) kukaan Hkin suuntaan/-asta autolla? voisi kyyti kiinnostaa palatessa.
Hahahaaa, kerro sitten paljon sait tulokseksi kun siirrytään laivaan :D
Ketä mä nyt pussailen kun sä et oo siellä? :(
Voitas huvikseen upottaa tuo laiva niin sniffi saisi kakkua. Timpen kanssa samaan selliin.
Mikä muuten on lopullinen lähtijä lista?
mä ja Viitsu perutaan, ei jaksa lähtee. Jos jotain kiinnostaa 2 hengen A-luokan hytti ni privaa vaan...
Ja anix, saat sen kaksi senttiä vaan.. en usko että nuo kaikki olivat sinun ajatuksia, vaan olet saanut apua joltain muulta ;)