SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part VI

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos jotain n00bieta kiinnostaa jo maksettu matka niin voisi ilmoitella.. en ole varma jaksanko lähtä laivalle.

Hinta sisältää siis hytin integrandin kanssa, karvaisen kainalon ja perseen, sviittikuoharit ja banaanin. Houkuttelevaa eikö totta?

Jos jotain n00bieta kiinnostaa jo maksettu matka niin voisi ilmoitella.. en ole varma jaksanko lähtä laivalle.

Hinta sisältää siis hytin integrandin kanssa, karvaisen kainalon ja perseen, sviittikuoharit ja banaanin. Houkuttelevaa eikö totta?
Mulla saattais olla kokonainen hytti myytävänä.

Itse asiassa jos toi mun hytti menis, niin saattaisin silti olla kiinnostunu tosta Integrandista, jos se mut huolis... Eikäku siis siitä sen hytin osuudesta, jos se mut sinne huolis. :D

sit pitäkää Misukka kurissa siellä kun mä en ole vahtimassa :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lasken jo sekunteja, kun minuuttien laskemisessa menee aina niin piinaavan pitkään ennenku saa siirtyä seuraavaan lukemaan ;)

Hahahaaa, kerro sitten paljon sait tulokseksi kun siirrytään laivaan :D

sit pitäkää Misukka kurissa siellä kun mä en ole vahtimassa :D

Ketä mä nyt pussailen kun sä et oo siellä? :(

En tiedä mitä tarkoitat, mutta KURI huudettu :whip:

anix on hyvä ja pistää sen piiskan piiloon. ;)

Menee-/tuleeko(-kö) kukaan Hkin suuntaan/-asta autolla? voisi kyyti kiinnostaa palatessa.

Junalla me kaiketi kaikki ollaan tulossa turkuun ja samalla tavalla takas (?)

sinking_ship.jpg

Hahahaaa, kerro sitten paljon sait tulokseksi kun siirrytään laivaan :D

Odotusarvo lienee 205620s (oletuksella että to klo 10:53 laskenta alotettu ja la 21:00 laivan lähtöaika). Osaan muuten laskea noin pitkälle, :dance: Tulipa tässä mieleen, että sitähän voisi koodata vaikka joutessaan jonkun countdown laskurin ;). No en koodaa. mutta vain koska mulla ei oo joutenoloaikaa :jahas:

Ketä mä nyt pussailen kun sä et oo siellä? :(

:haart:

lol noita daddyn postauksia!

Mikä muuten on lopullinen lähtijä lista?

Ja anix, saat sen kaksi senttiä vaan.. en usko että nuo kaikki olivat sinun ajatuksia, vaan olet saanut apua joltain muulta ;)

mä ja Viitsu perutaan, ei jaksa lähtee. Jos jotain kiinnostaa 2 hengen A-luokan hytti ni privaa vaan...

Voitas huvikseen upottaa tuo laiva niin sniffi saisi kakkua. Timpen kanssa samaan selliin.

Ja siitä syntyisi Sniffarin ja Timpen rakkaustarina :haart:

Mikä muuten on lopullinen lähtijä lista?

Jos jengi tätä tahtia peruu niin siellä paatilla ei o enää koht ketään :D

mä ja Viitsu perutaan, ei jaksa lähtee. Jos jotain kiinnostaa 2 hengen A-luokan hytti ni privaa vaan...

Mitäs helvettiä?! Ei peruta!

Suppo78 ohimennen mainitsi, että innostais lähtee, oli vaan missannu ilmoittautumisen ja koko threadin. Saas nyt sit nähä missä mies luuhaa ja ehtiikö reagoida tuohon ajoissa.

Siis mitä vittua? Kaikki peruu... Viitsukin juuri eilen sano lähtevänsä matkaan, ettei turhaan ois matkaa maksettu...

Hei, koittakaas porukat aktivoida niitä jotain muita pakkislaisia, kun täällä nyt on sitten useempi unipaikka vapailla markkinoilla.

Eiks tässä oo nyt sit perunu vain Viitsu ja JSV? MHK on ilmeisesti lähdössä mukaan. Ei sota yhtä tai kahta "miestä" kaipaa! Kyllä siellä hyvät kemut saadaa pystyyn se on ihan varma! :kippis1:

-Edit- Joku vois laittaa muuten tämän hetkisen lähtijälistan editoituna. :)

Back
Ylös Bottom