Der un-official risteily från ÅBÅ, part V

Oli kyllä mukavaa, kiitokset vaan jengille.

Mullekin selvisi mitä mä elämältäni haluan: nigsterin pakarat ja integrandin silmät. siin ois urosta kerrakseen. ;)

Nimimerkillä Kossua! :jahas:

Edit: Näytän muuten ihan kaks päivää ryypänneeltä, mut niinhän mä ryyppäsinki. Luoja, ja töihin pitäs vielä muka mennä, voipi olla että juoksuttaa halailees arabialaista pitkin päivää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullekin selvisi mitä mä elämältäni haluan: nigsterin pakarat ja integrandin silmät. siin ois urosta kerrakseen. ;)
Voi helvata. :lol2:

Voin muuten kertoa, että ei ole mikään maailman paras olo vieläkään vaikken juonut eilen kuin yhden ronkelon. Eiköhän tämä päivä taas pakkista selaillen mene...
 
Voi helvata. :lol2:

Voin muuten kertoa, että ei ole mikään maailman paras olo vieläkään vaikken juonut eilen kuin yhden ronkelon. Eiköhän tämä päivä taas pakkista selaillen mene...

Sama homma, ei käynyt edes tuuri että oisi kuollut pois yön aikana. Mitenköhän jos ensi kerralla olisi reissu jo perjantaina ja voitaisiin kaikki potea krapulat sunnuntaina :jahas:
 
Voin muuten kertoa, että ei ole mikään maailman paras olo vieläkään vaikken juonut eilen kuin yhden ronkelon. Eiköhän tämä päivä taas pakkista selaillen mene...

Tää päivä on kyllä jotenkin alkanut ankeasti.. ei oikein nappaa liikkua tästä toimiston pöydästä mihinkään.
Ei viitsi käydä katsomassa huonompaa rakennusjälkeä tuolla laiturissa kuin risteilyllä käyttämässämme aluksessa :D

Koska uusiksi??? :dance:
 
Voi helvata. :lol2:

Voin muuten kertoa, että ei ole mikään maailman paras olo vieläkään vaikken juonut eilen kuin yhden ronkelon. Eiköhän tämä päivä taas pakkista selaillen mene...

Join sitten varmasti sunkin puolesta :kossua: mä varmasti näytän todella hyvinvoivalta myös. Yöllä tuntu että lähtee henki. Ens yönä se liskodisko sitten vasta onkin kohillaan. On taas varmaa semmoset jurassic parkit tiedossa, että saa illalla viritellä liskoansoja sängyn ympärille...

Sama homma, ei käynyt edes tuuri että oisi kuollut pois yön aikana. Mitenköhän jos ensi kerralla olisi reissu jo perjantaina ja voitaisiin kaikki potea krapulat sunnuntaina :jahas:

Perjantaina startti joo... Tää maanantai on aivan helvetti päivä olla duunissa ku on valvonu ja ryypänny kaks vuorokautta :urjo:

Edit: Niin joo, jos joku haluu sitä kuvamatskuu ni löytyy kaikkee mielenkiintosta :D
 
Mulla ei o paha olla, vaan hyvä olla, mut mähän vaan köllöttelin eilen. :haart: :lol2:

Kiitos niille kelle se kuuluu. :haart: ja :kippis1:

Anteeksi pyydän niiltä keltä pitäs; tiedätten itse ketä ootte. ;)

Sain pikkusiskon. :haart: (Mäkin neiti saattoi illalla ihmetellä joulupukkia ranteessa :D ) Ja loppumetreillä taisin saada pikkuveljenkin, mahtavaa.

Tulipa syrämmiä. :lol2:
 
Tuli muuten mieleen tässä... X-tavis ei oo ainoo jolla niitä mustelmia on, mulla jalat aika mielenkiintosessa kunnossa. Kattelin tossa äsken vessassa istuessani... stana mitä mustelmia :D Mä haluan kotiin nukkumaan. (Ja kossua.)


NO ENKÄ HALUU siis tota kossua! :lol2:
 
Joo, kiitos. Puolilta öin kotona, onneksi en juonut eilen mitään.

Ne joilla on kuvia ja/tai videoita, niin privaa meikäläiselle, pistetään tavalliseen tapaan ne kaikkien mukanaolleiden nähtäväksi, toki salasanan taakse ja vain mukanaolleille.

Puolen vuoden päästä tietysti uudestaan. :rock:
 
Joo kiitti kaikille.
Vielä 24 tuntia siten kaljalaatikko päässä sviitissä.
Nyt semmoinen epätodellinen ola. Ehkä jos avaan tuon bissen...
 
Joo kiitti kaikille.
Vielä 24 tuntia siten kaljalaatikko päässä sviitissä.
Nyt semmoinen epätodellinen ola. Ehkä jos avaan tuon bissen...

KOSSUA! Älä sorru.

Mä taistelen duunissa, että saan silmät pysymään auki. Toisaalta jos olis kaljalaatikko päässä niin ei tarvis esittää, että on tosi skarppina tänään. Ei uskalla edes röyhtästä ku saattaa tulla pitkä sylki. Kello ku lyö kolme niin meen puolijuoksua kotio nukkumaan.
 
Jeps, taas oli napakka reissu niinkuin odottaa sopikin :dance:

Tein pienen tarkastuskäynnin sviittiin sen tyhjennyttyä. Saaliiksi sain kassin, joka sisälsi:

- pari valkoisia naisten/pervon kenkiä
- papaya shower gel-tuubi
- Paul Mitchell Daily shampoo pönikkä (super strong)
- Paul Mitchell tratment-puteli (super strong)
- Olive bergamont orange body butter-purkki
- hammasharja (pepsodent)
- hammastahna (colgate)
- märät alushousut :eek: :kuola:
- alushousuihin sopivat märät yläosat.

Piti huudella satamassa omistajaa, mutta tottakai se siinä sählingissä unohtui. Ei silti hätiä mitiä, kamat saa joko:
- hakemalla Tampereelta,
- hakemalla Turusta,
- puolen vuoden päästä risteilyllä tai
- postipekan tuomana

Jos omistajasta ei kuulu (eli ovat jonkun sviitissä vierailleen lokin tavaroita) niin käytän tuon oliivin tuoksuisen bodybutterin itse ja heitän loput mäkeen :)

Papayageelistä hammasharjaan on meikän kamaa :D Ihmettelinkin jo että mihin kummaan...aika, paikka mistä nuo saa? eli paul mitchellit, papaya, hammasharja ja tahna ja olive-rasva.:rolleyes:
 
Oli muuten kiva mennä eilen illalla nukkumaan ja tänään töihin kun ei ollu noita hammasjuttuja...työpäivä on kyllä ollu yhtä takkuamista. Eilen oli kyllä aika hilpeä olo vielä nukkumaankin mennessä, johtuneeko siitä kossu!! sta? Kiitos mahtavasta reissusta, taisteluarpia ei pahemmin tainnu tulla, ainakaan sellasia mitä Misulla on polvissa ja X:llä kyynärvarsissa :D
 
Kiitoksia kaikille, oli todella mukava reissu. Vähän vielä kolottaa (ja niskaa kirvelee) mutta ei myönnetä eikä anneta näkyä :kippis1:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom