Der un-official risteily från ÅBÅ, part IX

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Official 4 days out:

tj4.jpg

Ei hitto, kyllä saa näköjään nää omat asiat vaikeiksi. EN siis ole perumassa tai mitään sellaista.. Ilmeisesti lauantaina ollaan siis perillä Turussa joskus kahdeksan maissa illalla? Mun pitäis päästä samana iltana vielä Vaasaan asti.. Ketään lähdössä edes vähän sinne suuntaan autolla? Junia ei tietenkään enää silloin mene.. Jyväskyläänkin kelpais. Anyone?

Lisäksi ehdin näillä näkymin Turkuun junalla, joka on Turun satamassa vasta 20.12, mahtaako riittää?

Hitto että menee vaikeaksi! :D

Ei hitto, kyllä saa näköjään nää omat asiat vaikeiksi. EN siis ole perumassa tai mitään sellaista.. Ilmeisesti lauantaina ollaan siis perillä Turussa joskus kahdeksan maissa illalla? Mun pitäis päästä samana iltana vielä Vaasaan asti.. Ketään lähdössä edes vähän sinne suuntaan autolla? Junia ei tietenkään enää silloin mene.. Jyväskyläänkin kelpais. Anyone?

Lisäksi ehdin näillä näkymin Turkuun junalla, joka on Turun satamassa vasta 20.12, mahtaako riittää?

Hitto että menee vaikeaksi! :D
Bussilla Vaasaan?

Ehdit kyllä, jos sulla on jonkun yhteyshenkilön numero.

Mites kun mie oon joko Turun raitsikalla 17.50 tai sit satamassa 18.19 niin missä mää palloillen koko sen ajan ennen risteilyä? :eek:

Vai järjestättekö vastaanottokomitean :D

Meet keskustaan Shamrockiin kaljalle. Siellä on yleensä istuskeltu ennen satamaan siirtymistä.
Nii. Ja jos ei uskalla mennä tuntemattomille juttelemaan, niin tosiaan sen (jonkun)numeron avulla pääsee salamyhkäisesti istustelupaikasta selville.

Osaisko Turun paikalliset aborginaalit suositella jotain kätevää auton säilytyspaikkaa risteilyn ajaksi vaikka silleen kävelymatkan säteeltä Shamrockista?

Osaisko Turun paikalliset aborginaalit suositella jotain kätevää auton säilytyspaikkaa risteilyn ajaksi vaikka silleen kävelymatkan säteeltä Shamrockista?
Tarkoittaako tämä sitä, että Mikayksysiseittenysi liittyy mukaan joukkoon iloiseen ainakin risteilyn ajaksi?

Tohon kysymykseen: En ole varma, mutta Hansan alakerrasta löytyy ainakin parkkiluola.

edit. Xairax: Mulla alkaa tulla jo samanlaisia fiiliksiä :dance:

Tarkoittaako tämä sitä, että Mikayksysiseittenysi liittyy mukaan joukkoon iloiseen ainakin risteilyn ajaksi?

Tohon kysymykseen: En ole varma, mutta Hansan alakerrasta löytyy ainakin parkkiluola.

Eikun mä vaan käyn Shamrockissa kaljalla:D :kippis1:

Tuo Hansa vois olla bueno. Eipä se maltaita maksa kun vaan vuorokaudesta kyse..

Sairashuoneenkatu, joenpuoleinen pääty. Siinä on vinoparkkeja molemmin puolin tietä, ei maksa mitään. Kävelymatkaa Shamiin muutama sata metri. Voi tosin olla aika täynnä. Rautatieasemalle mahtuu ainakin satavarmasti ja maksaa 4e/vuorokausi. Siitäkin lyhyt kävelymatka Shamiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom