Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Turha yrittää mitään vanhat pierut. Kaikki tietää että loppupeleissä lohet löytyy mun ja Weakin hytistä. Nuorta lihaa katos.






:jahas:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jep, 1 päivä jäljellä ja mun huominen suunniteltu vapaapäivä uhkaa peruuntua...:prkl:
 
1 päivä jäljellä ja sitten TUOMIOPÄIVÄ!

Stadilaiset laivalle junailijat: kannattaa ostaa junalippu ajoissa jos vaan mahdollista, nuo perjantai-iltapäivän junat kun tuppaa olemaan täynnä. Ja junahan on siis 16:03 lähtevä IC2. VR:n nykyinen paikkalippukaikillepakollisena -politiikka on perseestä, mutta koitetaan jos vaikka mukavat kanssamatkustajat voivat vaihtaa paikkojaan että päästäisiin suunnilleen vierekkäisille paikoille junaan. IC2:ssa kun ei ole edes ravintolavaunua minkä voisi vallata! Kesulia ja siideriä saa kuitenkin kärrymyynnistä.

Pahiksen kanssa sovimme, että tapaamme ravintola Elielissä puoli neljän aikoihin. Sieltä voi siis yrittää bongailla pakkiksen risteilyohjuksia.

Edit: anteeksi asiaa sisältäneestä viestistä. Lupaan lopettaa kaiken asiallisen toiminnan viimeistään huomenna klo 15:30. Jatkakaa bullshittiä, olkaa hyvä :D
 
Fättis sanoi:
Jep, 1 päivä jäljellä ja mun huominen suunniteltu vapaapäivä uhkaa peruuntua...:prkl:
Sitten sun pitää vaan ottaa varaslähtö töistä perjantaina niin pääset hakemaan vauhtia ajoissa ;).
 
Ja junahan on siis 16:03 lähtevä IC2.

Voi DÄÄÄM hesalaiset on aikasemmin Turussa ku me, melki 30 minsaa. Oisitte voinu odotella meitä asemalla ja siitä ryhmä rämänä jatkettu iloisesti matkaa :D
 
Sitten sun pitää vaan ottaa varaslähtö töistä perjantaina niin pääset hakemaan vauhtia ajoissa ;).

työpöydän laatikkoon pikkupullo.....?
 
Anniskeluravintola Mäkrok sijaitsee aivan rautatieaseman vieressä . Jos vaikkapa yhdistämme voimamme siellä!
Mäkrok -> Shämrok -> rokrokrok :rock: !

- "turun vastenmielisimpiä roistoräkälöitä, seutunsa ympäristöhaita."
- "wanna be-mimmien kantapaikka"
- "Tappelualtis ympäristö"

Tää on meijän paikka, sopii! :kippis1:
 
Olen nyt hommaamassa sitä junalippua turkuseen niin mistä matkatoimistosta saan sen todistuksen sitä laivajunalippua varten?
 
Onkos Tampereelta tulijoilla joku juna tietty juna tähtäimessä ? Mä en kylläkään tiedä mihin junaan ehdin :eek:
16:11 junalla ollaan menossa.
 
Olen nyt hommaamassa sitä junalippua turkuseen niin mistä matkatoimistosta saan sen todistuksen sitä laivajunalippua varten?

Tämmöisen kaivelin haku toiminnolla, muuten täältä ei löydä enää mitään :D

ken haluaa alennuskupongin niin lampsii lähimpään Matka-Vekan toimistoon........
..........kerrotte siellä nimenne ja matkan varausnumeron, jonka laitan privalla halukkaille. Ne kirjoittaa siellä kupongin, jolla voi ostaa vr:ltä lipun puoleen hintaan. Kannattaa tietysti ostella menopaluu saman tien niin saa molempiin sen alennuksen.


16:11 junalla ollaan menossa.

Asia selvä, jos ehdin tuohon niin koitan asemalla bongailla tuttuja naamoja :)
 
Asia selvä, jos ehdin tuohon niin koitan asemalla bongailla tuttuja naamoja :)

Millane päivä sulla huomenna muuten?

Ollaan nimittäin ehkäpä menosa klo 14 johonkin jo alotteleen, ainakin Ashtan kanssa, mahdollisesti Ripe liittyy joukkoon BlackWhiteRosen lisäksi.

pistä vaikka mulle privaa asian tiimoilta!
 
Jokapäivä on normipäivä!

Huomenna joutuu kyllä poistumaan töistä vaivihkaa jotta pääsee ajoissa vauhtiin. Noloa sinäänsä, koska olen tällä viikolla joka päivä ottanut varaslähdön :).
 
Riisikuppikyyti on nyt sitten peruttu. Onhan se vähän kumma kun ei halua ihmiset polvet suussa matkustaa... :)

Junaliput hankittu ja matkaeväät valmiina. :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom