Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ashta sanoi:Ja sit kans nukut siel omassa sängyssä etkä vallota mun alasänkyä
Sitten sun pitää vaan ottaa varaslähtö töistä perjantaina niin pääset hakemaan vauhtia ajoissa ;).Fättis sanoi:Jep, 1 päivä jäljellä ja mun huominen suunniteltu vapaapäivä uhkaa peruuntua...:prkl:
Ja junahan on siis 16:03 lähtevä IC2.
Sitten sun pitää vaan ottaa varaslähtö töistä perjantaina niin pääset hakemaan vauhtia ajoissa ;).
Voi DÄÄÄM hesalaiset on aikasemmin Turussa ku me, melki 30 minsaa. Oisitte voinu odotella meitä asemalla ja siitä ryhmä rämänä jatkettu iloisesti matkaa :D
Mäkrok -> Shämrok -> rokrokrok !Anniskeluravintola Mäkrok sijaitsee aivan rautatieaseman vieressä . Jos vaikkapa yhdistämme voimamme siellä!
16:11 junalla ollaan menossa.Onkos Tampereelta tulijoilla joku juna tietty juna tähtäimessä ? Mä en kylläkään tiedä mihin junaan ehdin
Olen nyt hommaamassa sitä junalippua turkuseen niin mistä matkatoimistosta saan sen todistuksen sitä laivajunalippua varten?
ken haluaa alennuskupongin niin lampsii lähimpään Matka-Vekan toimistoon........
..........kerrotte siellä nimenne ja matkan varausnumeron, jonka laitan privalla halukkaille. Ne kirjoittaa siellä kupongin, jolla voi ostaa vr:ltä lipun puoleen hintaan. Kannattaa tietysti ostella menopaluu saman tien niin saa molempiin sen alennuksen.
16:11 junalla ollaan menossa.
Asia selvä, jos ehdin tuohon niin koitan asemalla bongailla tuttuja naamoja
Millane päivä sulla huomenna muuten?
Kunhan ei ois maanantaikin normipäivä...Normipäivä...Fättis sanoi:Millane päivä sulla huomenna muuten?