Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Jumanklavita! Täällä kaikki dissaa itseään kilpaa.

Jos jutut pitää paikkaansa niin mä olen sitten reissun komein karpaasi!

Heyy, babee!

:hyper: :hyper: :hyper:

:rolleyes:
Tiedoksi kaikille, MINÄ olen kuuminta hottia... Että sitten kaikilla on asianmukaiset odotukset mulle.



:rolleyes:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedoksi kaikille, MINÄ olen kuuminta hottia... Että sitten kaikilla on asianmukaiset odotukset mulle.

Tarvii varmaan pitää sangollinen vettä sun vieressä kokoajan että voidaan sitten jäähdytellä sua :hyper:

nigster, no sää oot ehkä tän reissun paraskuntoisin, tai sit taica.. samperin turkulaiset, massalla ei voi teiän takia enää jyllätä :D
 
Refe elä yritä senki massamonsteri

Mulla mitään mahdollisuuksia ole kun komeet, nuoret ja kireet äijät alkaa lähestymään lohia saallistusaikeissa. Siinä vaiheessa vaivun hytin kulmaan, vain paras ystäväni kädessäni... siis Johnnie Walker, jos joku jotain muuta ajatteli niin hyi :whip:
 
Mr.Referee sanoi:
...Siinä vaiheessa vaivun hytin kulmaan, vain paras ystäväni kädessäni... siis Johnnie Walker, jos joku jotain muuta ajatteli niin hyi :whip:

Höh, mä jo odotin jotain... Mutta älä pelkää, mä tuun ottamaan tömpsyt sun ja Johnnien kanssa :kippis1:.
 
Nyt kun tuli tuo ihme hässäkkä tosta nuuskan myynnin lopettamisesta niin herää kysymys, että mahtaako viking myydä myös vielä nuuskaa? Tuolla asiaa käsittelevässä ketjussa joku oli ottanut siljaan yhteyttä ja he ainakin myyvät kuulemma vielä... Jos silja myy ja viking ei - ja me olemme menossa vikingille - niin mä lähden yksin siljalle :D.

Mä pistin itse vikingille kyselyä sähköpostilla, että myyvätkö he vielä - mutta ne vastailevat niihin posteihin vaan arkisin 8-16, joten sen saan tietää vasta maanantaina aikaisintaan.
 
HUH, toivotaan nyt sitten ettei mitään nuuskabannia ole sinnekään lyöty. Muuten mä kierin vieroitusoireissa ympäri laivaa.
 
HUH, toivotaan nyt sitten ettei mitään nuuskabannia ole sinnekään lyöty. Muuten mä kierin vieroitusoireissa ympäri laivaa.
Tai sitten kipaiset nopeasti taksilla ostoksilla kun päästään Ruotsin päähän :)

snus.jpg
 
melkoisen levotonta kuvamateriaalia ilmestyy tähän trediin kyllä aika ajoin... odotan muuten jo innolla seuraavaa ´laatua pojille/tytöille´ cd:tä. :lol2:
 
Enää 125 päivää... eiku ei tää ollukkaa se inttithreadi.
Tais käydä silleen ikävästi et osuu just tolle viikonlopulle elämysmatkailu säkylään tai ollaan muuten vaan kiinni. Eli jää tällä kertaa risteily ilmeisesti väliin. :itku:
 
melkoisen levotonta kuvamateriaalia ilmestyy tähän trediin kyllä aika ajoin... odotan muuten jo innolla seuraavaa ´laatua pojille/tytöille´ cd:tä. :lol2:

mää en oo huolissaan tähän threadiin ilmestyvistä kuvista, vaan niistä joita sieltä laivalta sitten tulee tuohon rompulle ;) Voi olla taas aika levotonta matskua..:D
 
Mä oon huolissani tähän risteilyyn liittyvästä sekoilusta, nää jutut ei voi tietää hyvää :D

Nimim. juuri Tukholman keikalta saapunut ja vuosisadan henkisestä krapulasta kärsivä... :nolo:
 
Mä oon huolissani tähän risteilyyn liittyvästä sekoilusta, nää jutut ei voi tietää hyvää :D

Nimim. juuri Tukholman keikalta saapunut ja vuosisadan henkisestä krapulasta kärsivä... :nolo:
Noni, voit sitte juoda tällä reissulla vitutukseen :kippis1:
 
Enää 125 päivää... eiku ei tää ollukkaa se inttithreadi.
Tais käydä silleen ikävästi et osuu just tolle viikonlopulle elämysmatkailu säkylään tai ollaan muuten vaan kiinni. Eli jää tällä kertaa risteily ilmeisesti väliin. :itku:

Ylläolevasta johtuen sain Integrandilta luvan kaupata hyttipaikkani poies. Hintaa on 18.35e ja mahdollisille ostajaehdokkaille vastaan kun jostain löydän nettiyhteyden.
 
Ylläolevasta johtuen sain Integrandilta luvan kaupata hyttipaikkani poies. Hintaa on 18.35e ja mahdollisille ostajaehdokkaille vastaan kun jostain löydän nettiyhteyden.

Voisin varata tuon paikan alustavasti itselleni jos ei muita kiinnosta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom