Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Huomaa :rolleyes: -merkki, eli tarkoittaa myös se että kaikki siinä välissä on vaarassa :eek:

Mut älä pelkää emmah, oot mun listalla aika häntäpäässä, jopa weak ja nigster on ennen sua :hyper:

Perskule, mäki luulin jo olevani turvassa, damn :wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joudun perumaan osallistumiseni:itku: . Mulle kerrottiin vasta tänään koska suunniteltu Riikan matka on (liittyy työasioihin) ja lähtöpäivä sattui samalle päivälle.
 
Nonni...nyt ruppee kaikki perumaan.

Ramppi kuume iskee :hyper:


Onneksi itse sairastaa parhaillaan, niin ei iske sitten kuume uudelleen 2 viikon päästä! Jollei tule jälkitautia... :rolleyes:
 
Se on tuo maaginen 16 joka pelästytti porukat... Mä lupaan ainakin jatkaa levotonta linjaa aina risteilyn yli.
 
Se on tuo maaginen 16 joka pelästytti porukat... Mä lupaan ainakin jatkaa levotonta linjaa aina risteilyn yli.

Ei oo pelkoo, en peruuta... Harmi nyt että Honey jäi pois, se ainakin piristi viime reissulla tunnelmaa ;) Ja Inskalla varmaan iski vanhuus :rolleyes:

Mutta me nigsterin kanssa painetaan koko yö :eek: (ei toisiaan) :hyper:
 
Kuiteski nää täällä huutavat ja uhoavat tenavat on sit niitä hiljasimpia hissukoita itse paikan päällä. ;)
 
Tenavat? No vaikka minä nuori olenkin niin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa :curs:.

T: Oikeasti ujo ja epäsosiaalinen sekä tunnevammainen tenava.

;)
 
Mä lupaan olla ihan kiltisti ja hissukseen, vaikka en täälläkään pidä meteliä...

Voin koittaa mm. rajoittaa muiden päälle kaatamieni juomien määrän noin neljään :jahas: :D Vapaaehtoisia?
 
Mä lupaan olla ihan kiltisti ja hissukseen, vaikka en täälläkään pidä meteliä...

Voin koittaa mm. rajoittaa muiden päälle kaatamieni juomien määrän noin neljään :jahas: :D Vapaaehtoisia?
o/. Jos siitä saa jonkunnäköisi sovitteludrinkkejä takaisin. Schweppes ja kossu oli muuten hyvää :) (vai mitäs ne olikaa)
 
Mä puolestani voin osallistua juomakisaan, kai siellä sellanenki järjestetään.... alan olla jo haka siinä.... :D
 
Juttujen perusteella hauskaa tulee olemaan :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom