Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

Mun vois toimii, se o jopa vähä pehmeempi ku siin o sitä valkosta töhnää ympäril ;)

Viime reissulla se tykkäs ainakin kovasta tyynystä.. :D Eli nyt täytyy aloittaa kauhee diettaaminen ja keskittyä pelkästään oikeaan hauikseen... :hyper:

EDIT: Mutta kukaan ei voita tyynyn koossa TJJ:tä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Snowbe sanoi:
Mun vois toimii, se o jopa vähä pehmeempi ku siin o sitä valkosta töhnää ympäril
No TJJ:n hauis se vasta pumpulia onkin kun se pitää oikein tyynyksi naamioida :evil:.
 
Viime reissulla se tykkäs ainakin kovasta tyynystä.. :D Eli nyt täytyy aloittaa kauhee diettaaminen ja keskittyä pelkästään oikeaan hauikseen... :hyper:

EDIT: Mutta kukaan ei voita tyynyn koossa TJJ:tä

Joo kyllä kova on aina paras, oli kyse sit mistä ruumiinosasta tahansa :hyper:
 
Joo kyllä kova on aina paras, oli kyse sit mistä ruumiinosasta tahansa :hyper:
Nyt olen virallisesti sitä mieltä, että jutut alkaa menee aika levottomaks :D
 
Tai toinen vaihtoehto on, että Ashtan deitti-ilmoitus ei ole poikinut mitään kovin mullistavaa ;).
 
Tai toinen vaihtoehto on, että Ashtan deitti-ilmoitus ei ole poikinut mitään kovin mullistavaa ;).

No juu, rehellisyyden nimissä on sanottava et onhan tuo juttu vähän hiljentyny, kattoo ny jaksaako sitä ite viel panostaa siihen. Toisaalta olis kyllä houkettelevaa tulla sinkkuna risteilylle, tarjonta ku on kuitenki niin hyvää ;)

Weakkiä pitäs ainaki vähän kouluttaa :whip: ja nigsteriki on mun kuuleman mukaa aika kova :kuola:
 
Täällä vaan puhutaan kovista ruumiinosista. Vähänkö alkaa vituttamaan, mä itse tulen kyllä muistuttaen varmaan enemmän raakaa pullapitkoa. Eli siis vetkula, hiivainen ja solmussa, ja kohoaa vain koko ajan, kunnes lopulta lässähtää tyystin.

Yippee.
 
Täällä vaan puhutaan kovista ruumiinosista. Vähänkö alkaa vituttamaan, mä itse tulen kyllä muistuttaen varmaan enemmän raakaa pullapitkoa. Eli siis vetkula, hiivainen ja solmussa, ja kohoaa vain koko ajan, kunnes lopulta lässähtää tyystin.

:lol2:

älä huoli, mä liityn sit joukkoon. tosin en siitä kohoamisestakaan enää mitään mene lupailemaan, vaan saatan tyytyä pelkästään siihen solmuiseen vetkulaan, joka lässähtää täysin - ja vielä ennen aikojaan.

eli kuten fättis jo tuolla aiemmin totesikin - ei mopolla mahottomia. ;)
 
:confused: Kuuleman? Olethan sä mut nähnytkin jo viime reissulla... Mutta anyway, kaukana kovasta :D.

No mutta siitä on jo aikaa, tässä välissä on ehtiny tapahtuu vaikka mitä :D Varo vaan, mä vielä herutan sua koko risteilyn ajan :love:
 
Jumanklavita! Täällä kaikki dissaa itseään kilpaa.

Jos jutut pitää paikkaansa niin mä olen sitten reissun komein karpaasi!

Heyy, babee!

:hyper: :hyper: :hyper:

:rolleyes:
 
Tottakai kaikki dissaa itteään, sit ku näkee nämä möhköt livenä ni ei pety niin pahasti ;)
Mä ainaki tyydyn löhöämään omassa patomursun olomuodossani, ja seuraan muiden känniherutuksia :D
 
Mua ei ainakaan jännitä noi kölin alta vetämiset. Maitovalaat osaa uida.

Solarium- varattu.
Posliinit hampaisiin - asennettu.
Kampaaja - varattu.
Manikyyri - varattu.
Pidennyspillerit netistä - tilattu.
Rasvaimu - tilaamatta. :jahas:
 
Mä ainakin tulen sixpäkin kanssa. Kuvan mukaisen sixpäkin..
 

Liitteet

  • sixpack.jpg
    sixpack.jpg
    49,6 KB · Katsottu: 306
Mä ainakin tulen sixpäkin kanssa. Kuvan mukaisen sixpäkin..

perkele. eikö se ollu sovittu ettei niitä juhannuksen miitissä otettuja kuvia levitellä eteenpäin?? tässä saa hävetä silmät päästään.
 
perkele. eikö se ollu sovittu ettei niitä juhannuksen miitissä otettuja kuvia levitellä eteenpäin?? tässä saa hävetä silmät päästään.

:lol2: :lol2: Repesin.
 
Elsa, älä sure, mä ainakin olen optimoinut parhaan bulkkikuntoni
osumaan tähän risteilyyn :D no hitto, iki-bulkin kunnon :rolleyes:
 
Elsa, älä sure, mä ainakin olen optimoinut parhaan bulkkikuntoni
osumaan tähän risteilyyn :D no hitto, iki-bulkin kunnon :rolleyes:
No hei, kysehän on vain optimoinnista - rasva kelluu paremmin :rolleyes: Ja toisaalta, myös viina on vettä kevyempää, joten juopotkaan eivät huku :kippis1:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom