Der un-official risteily från ÅBÅ, part III

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatketaan ihmees paskanpuhumista :D
Ruvetaan lyömään vetoja siitä kuka/mitä/miten/missä/miks...ja tietty kenen kans ;)
 
mua rupee jo panettaa ;)

Hyvä.. tämä on oikea asenne :hyper:
Jahas, joutuukohan sitä moderaattorin ominaisuudessa vahtimaan, ettei risteilyllä harrasteta esiaviollista seksiä tai muuta syntiä...
eusa_naughty.gif
Kai siellä on sentään bingoa, karaokea tms. muitakin virikkeitä, jos ei satu olemaan tuolla asenteella reissussa?
 
Jahas, joutuukohan sitä moderaattorin ominaisuudessa vahtimaan, ettei risteilyllä harrasteta esiaviollista seksiä tai muuta syntiä...
eusa_naughty.gif
Kai siellä on sentään bingoa, karaokea tms. muitakin virikkeitä, jos ei satu olemaan tuolla asenteella reissussa?


Joo, mulle bingoa, kiitos. Mulla ei oo muita syntisiä haluja. Paitsi Refen joutuu hoiteleen ;)
 
Jahas, joutuukohan sitä moderaattorin ominaisuudessa vahtimaan, ettei risteilyllä harrasteta esiaviollista seksiä tai muuta syntiä...
eusa_naughty.gif
Kai siellä on sentään bingoa, karaokea tms. muitakin virikkeitä, jos ei satu olemaan tuolla asenteella reissussa?

Kortin pelaamista on, eritoten [/insider alkaa] ristiSEITTUA [insider päättyy], jossa kysellään koko ajan "annatko?" :lol2:. Eiköhän sitä perinnettä tule kunnioitettua myöskin tällä risteilyllä.
 
Pervoa sakkia nuo turkulaiset... :kuvia:
 
Mä taas aion tapani mukaan seisoa ujona nurkassa, enkä ota katsekontaktia kehenkää saatikka sit puhu mittee...
Tai sit otan Taicasta mallia, ja nojaan baaritiskiin katsoen uteliaana ympärilleni ;)
 
Emmah sanoi:
Jahas, joutuukohan sitä moderaattorin ominaisuudessa vahtimaan, ettei risteilyllä harrasteta esiaviollista seksiä tai muuta syntiä... Kai siellä on sentään bingoa, karaokea tms. muitakin virikkeitä, jos ei satu olemaan tuolla asenteella reissussa?
Toivottavasti tuo oli vitsi. Tällä reissulla ei meinaa "kukkahattutädit" kauaa porskuta ;).
 
Taica, juu aattelin ottaa tällä kertaa rauhallisemmin...kun viimeks meni överiks :D
Nyt vois sit oikeesti lojuu siinä tiskillä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom